Зміст |
Автори:
Річард Федорко, Пряшівський університет у Пряшеві (Словаччина) Радован Бачік, Пряшівський університет у Пряшеві (Словаччина) Марія Олеарова, Пряшівський університет у Пряшеві (Словаччина) Мартін Рігельський, Пряшівський університет у Пряшеві (Словаччина) Пітер Брейль, Технічний університет у Кошице (Словаччина)
Сторінки: 99-107
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2019.2-09
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Головною метою статті є визначеннявпливу додаткових послугготелівкраїн Вишеградської групи на оцінки клієнтівта їх готовність у подальшому рекомендувати готель. Основою даного дослідження єрозрив у напрацюваннях, які пов’язані з науково-методичними підходами до оцінки факторів впливу на рівень задоволеності клієнтів, які користуютьсяжитловими послугами. Під час збору первинних даних головним критеріємвідборуготелів єїх рейтинг, визначений за допомогоюпорталу бронювання білетів Expedia.com, який спрямований на аналіз відгуків про готелі країн Вишеградської групи. Емпіричне дослідження проведено з використанням автоматичного збору даних для оцінки визначених змінних в межах обраних готельних рейтингів. Загалом сукупна вибірка даного дослідження становить 345175 оцінок 1500 готелів. При цьому автори зосередились на питомій вазі клієнтів, які рекомендували готелі за обраними для дослідження змінними у першій половині 2017 року. Головною метою статті є визначення зв’язків між запропонованими додатковими послугами, які розглядаються як цілісна структура пропозицій готелів та оцінкамиклієнтів, разом із питомою вагою рекомендацій клієнтів для певних апартаментів. За результатами дослідження визначено наявність статистично значимого взаємозв’язку між сприйняттямспоживачамиякості обслуговування та їхготовністю рекомендувати помешкання у межах даної вибірки. При цьому задоволення потреб клієнтів через додаткові послуги може підвищити позитивні відгуки про помешкання, та, у свою чергу, забезпечити стійкі конкурентні переваги на готельному ринку. Відповідно до отриманих результатів авторами розроблено маркетингові стратегії для готелів країн Вишеградської групи. Авторамизазначено, що отриманірезультатисприяютьпоглибленню дослідженьфакторів впливу на рівень задоволеності клієнтів.
Ключові слова: туризм, репутація, маркетингова комунікація, готелі, Вишеградська група.
Класифікація JEL: M30, M34.
Цитувати як: Fedorko, R., Bacik, R., Olearova, M., Rigelsky, M., & Breyl, P. (2019). Impact of ancillary services on the hotel rating in Visegrad group countries Marketing and Management of Innovations, 2, 99-107. https://doi.org/10.21272/mmi.2019.2-09
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Albert, T. A. (2016). The Impact of the Hotel Industry on the Competitiveness of Tourism Destinations in Hungary. Journal of Competitiveness,8 (4), 85-104.
- Anderson, M. (2014, July 07). 88 % Of Consumers Trust Online Reviews As Much As Personal Recommendations. Retrieved from http://searchengineland.com/88 consumers-trust-online-reviews-much-personal-recommendations-195803.
- Bellman, S., Johnson, E.J., Lohse, G. L., & Mandel, N. (2006). Designing Marketplaces of the Artificial with Consumers in Mind: Four Approaches to Understanding Consumer Behavior In Electronic Environments. Journal of Interactive Marketing, 20(1), 21-3.
- Bucko, J., Kakalejcik, L., & Ferencova, M. (2017). The internet and its use in pre-purchase stage in Europe and Asia – Management of marketing efforts. Polish Journal of Management Studies, 15(2), 16-26
- Collins, T. (2016). Mechanics of Online Reputation Management: Repair & Control Your Name rr Brand Reputation Online. South Carolina: CreateSpace
- Expedia, (2017, May 12). Overview. Retrieved from: http://www.expediainc.com/brands/expedia-com/.
- Frias, D.M, Rodriguez, M.A., & Castaneda, J.A. (2008). Internet vs. travel agencies on pre-visit destination image formation: An information processing view. Tourism management, 29(1), 163-179.
- Gavurova, B., Vagasova, T., Kovac, V. (2016). Competitiveness Assessment of Slovak Republic Regions. In: European Financial System 2016. 13th International Scientific Conference of theEuropean Financial Systems, Brno, 2016, 175-+.
- Gavurova, B., Soltes, M., Kovac, V. (2017). Application of Cluster Analysis in Process of Competitiveness Modelling of Slovak Republic Regions. Transformations in Business &Economics, 16(3), pp. 129-147.
- Gonzalo, F. (2013, March 16). Online Resources Key To Travel Decision-Making.Retrieved from: http://www.business2community.com/travel-leisure/online-resources-key-to-travel-decision-making-infographic-0437761#3Hp DcedVcALEv4Xx.97.
- Jelinkova, D., Tuckova, Z. & Jurigova, Z. (2017). Market segment of families with children: a new stimulus for modern Czech spa industry?. Journal of International Studies, 10(2), 158-169. doi:10.14254/2071-8330.2017/10-2/12
- Leung, D., Law, R., Van Hoof, H., & Buhalis, D. (2013). Social Media in Tourism and Hospitality: A Literature Review. Journal of Travel & Tourism Marketing, 30(1-2), 3-22.
- Kljucnikov, A., Krajcik, V., Vincurova, Z. (2018). International Sharing Economy: the Case of AirBnB in the Czech Republic. Economics and Sociology, 11(2), 126-137. doi:10.14254/2071-789X.2018/11-2/9
- Miller, R.E. (2015). The Complete Guide To Online Reputation For Small & Local Business.Yeovil, England: MDM Publishing.
- Minh, N. V., Huu, N. H. (2016). The Relationship between Service Quality, Customer Satisfaction and Customer Loyalty: An Investigation in Vietnamese Retail Banking Sector. Journal of Competitiveness, Vol. 8, Issue 2, pp. 103-116.
- Nielsen, (2013, September 17). Under the Influence: Consumer trust in Advertising. Retrieved from: http://www.nielsen.com/us/en/insights/news/2013/under-the-influence-consumer-trust-in-advertising.html.
- Racherla, P., Connolly, D.J., & Christodoulidou, N. (2013). What determines consumers’ ratings of service providers? An exploratory study of online traveler reviews. Journal of Hospitality Marketing & Management, 22(2), 135-161.
- Paunescu, C., & Moraru, R. (2018). Maximizing Social Value in the hotel online environment using an Analytic Hierarchy Process. Journal of Competitiveness, 10 (1), 106-124.
- Richterova, K. et al. (2010). Spotrebiteľskéspravanie. Bratislava: Sprint.
- Sheenan, B. (2010). Basics Marketing 02: Online Marketing. Lausanne: AVA Publishing.
- Soltes, V., & Gavurova, B. (2015). Modification of performance measurement system in the intentions of globalization trends. Journal of Management Studies, 11(2), 160-170.
- Sparks, B., & Browning, V. (2011). The impact of online reviews on hotel booking intentions and trust. Tourism Management, 32(6), 310-1323.
- Statista, (2017a, August 25). Effect of online reviews on local business customer opinion 2016. Retrieved from: https://www.statista.com/statistics/315751/online-review-customer-opinion/.
- Statista, (2017b, August 25). Trust in online customer reviews 2016. Retrieved from: https://www.statista.com/statistics/315755/online-custmer-review-trust/.
- Stefko, R., Habanik, J., & Sindleryova, I.B. (2010). Marketing instrumentary in the process of project acceptation within the acceleration of back-warded regions development. Ekonomicky casopis, 58 (5), 512-526.
- Sussman, S.W., &Siegal, W.S. (2003). Information Influence in Organizations: An Integrated Approach to Knowledge Adoption. Information Systems Research, 14, 47-56.
- Svec, M., Olsovska, A., & Mura, L. (2015). Protection of an «Average Consumer» in the Digital Society – European Context. International Scientific Conference on Marketing Identity. Marketing Identity: Digital Life, Book Series: Marketing Identity, 273-282.
- TripAdvisor, (2013, March 19) Online Resources Key To Travel Decision-Making. Retrieved from: https://www.socialmediatoday.com/content/online-resources-key-travel-decision-making.
- Ungerman, O., Dedkova, J., &Gurinova, K. (2018). The impact of marketing innovation on the competitiveness of enterprises in the context of industry 4,0. Journal of Competitiveness, 10 (2), 132-148.
- Vermeulen, I.E., & Seegers, D. (2008). Tried and tested: The impact of online hotel reviews on consumer consideration. Tourism Management, 30(1), 123-127.
- Zamboriova, J. (2009, May 15). Budovaniepozitivnej online reputacie. Retrieved from: http://www.hotelblog.sk/ clanky/strategie/budovanie-pozitivnej-online-reputacie#.WYrqHinfOM8.
|