Зміст |
Автори:
Ілляшенко Сергій Миколайович, д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри маркетингу та УІД, Сумський державний університет (м. Суми, Україна), д-р хабілітований, професор, Економіко-гуманітарний університет (м. Бєльсько-Бяла, Польща) Іванова Тетяна Євгенівна, магістрант факультету економіки та менеджменту, Сумський державний університет (м. Суми, Україна)
Сторінки: 20-32
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.3-02
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Розглянуто основні методи та інструменти Internet-маркетингу та специфіку їх застосування. Викладено результати систематизації основних інструментів і технологій Internet-маркетингу, розкрито сутність кожної категорії. Наведено рекомендації щодо застосування інструментів компаніями різного масштабу, а також зазначено найпопулярніші Internet-інструменти для просування продукції.
Ключові слова: Internet-маркетинг, соціальні зв’язки, просування продукції, Internet-технології, реклама.
Класифікація JEL: F19, F29, L86, M31, M39.
Цитувати як: Illiashenko S. & Ivanova, T. (2015). Internet promotion tools and techniques: analytical review. Marketing and Management of Innovations, 3, 20-32. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.3-02
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Baikov, V.D. (2000). Internet – poshuk informatsii ta prosuvannia [Information search and sites promotion in Internet]. SPb: BVKh- Sankt-Peterburh [in Russian].
- Vertaim, K. (2010). Tsyfrovyi marketynh. Yak zbilshyty prodazhi za dopomohoiu sotsialnykh merezh, blohiv, viki-resursiv, mobilnykh telefoniv ta inshykh suchasnykh tekhnolohii (Digi Marketing) [Digital marketing. How to increase sales through social networks, blogs, wikis, resources, mobile phones and other modern technologies]. Alpina Pablisher, Yurait [in Russian].
- Lytovchenko, I.L., & Pylypchuk, V.P. (2008). Internet-marketynh [Internet-marketing]. Tsentr uchbovoi literatury [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M. (2011). Suchasni tendentsii zastosuvannia Internet-tekhnolohii u marketynhu [Modern trends in the use of marketing Internet technologies]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 4 (2), 64-74. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mimi_2011_4(2) [in Ukrainian].
- Illiashenko, N.S. (2012). SEO-optymizatsiia yak suchasnyi instrument internet-marketynhu [SEO-optimization as a modern tool of Internet Marketing]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 3, 63-74 [in Ukrainian].
- Mozhova, V.H. (2013). Instrumenty Internet-marketynhu ta yikh perevahy dlia suchasnykh ukrainskykh pidpryiemstv [Internet marketing tools and their benefits for modern Ukrainian companies]. Efektyvna ekonomika – Effective economy, 10, 79-86 [in Ukrainian]
- Shypulina, Yu.S. (2014). Zastosuvannia marketynhovykh Internet-tekhnolohii dlia formuvannia imidzhu orhanizatsii [The using of Internet marketing technology to create the image of the organization]. Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky [in Ukrainian].
- Bahiiev, H.L., & Tarasevych, V.M. (2010). Marketynh [Marketing]. SPb.: Piter [in Russian].
- Internet-marketynh [Internet-marketing]. (n.d.). e-biblio.ru. Retrieved from http://e-biblio.ru/book/bib/07_marketing/Internet_marketing/up.html [in Russian].
- How to Start Your Own Business on the Internet: 8 Steps [Own on-line business]. (n.d.). ru.wikihow.com. Retrieved from http://www.wikihow.com/Start-Your-Own-Business-on-the-Internet [in English].
- Instrumenty Internet-marketynhu [Internet-marketing instruments]. (n.d.). constructorus.ru. Retrieved from http://constructorus.ru/uspex/strategiya-i-instrumenty-Internet-marketinga.html [in Russian].
- Evolving The Social Media Marketing Ecosystem. (n.d.). davefleet.com. Retrieved from http://davefleet.com/2010/03/evolving-social-media-marketing-ecosystem/ [in English].
- Linkbildinh ta yoho osoblyvosti [Linkbilding and its peculiarities]. (n.d.). www.seowizard.ru. Retrieved from http://www.seowizard.ru/faq/wiki/article/linkbilding-i-ego-osobennosti/ [in Russian].
- Tyzerna reklama [Teaserads]. (n.d.). www.marketing.spb.ru. Retrieved from http://www.marketing.spb.ru/lib-comm/advert/teaser.htm [in Ukrainian].
- SERM (n.d.). aweb.ua. Retrieved from https://aweb.ua/services/search-engine-reputation-management [in Russian].
- Kulkhantynh [Coolhunting]. (n.d.). www.lillainternationalgroup.it. Retrieved from http://www.lillainternationalgroup.it/ru/проэкты/кулхатинг [in Russian].
- Nestandartni rishennia [The nonstandard solutions]. (n.d.). www.smo-pro.ru. Retrieved from http://www.smo-pro.ru/solutions/ [in Russian].
- Brendovani veb-serialy [The branded web series]. (n.d.). kestler-wolf.ru. Retrieved from http://kestler-wolf.ru/blog/brand-web-serials-2015/ [in Russian].
- Khmarni tekhnolohii v Internet-marketynhu [Cloud technology in marketing]. (n.d.). topknowledge.ru. Retrieved from http://topknowledge.ru/market/4079-oblachnye-tekhnologii-v-internet-marketinge.html [in Russian].
- Neirointerfeis Mind Wear Mobile [Neurointerface Mind Wear Mobile]. (n.d.). n-future.org. Retrieved from http://n-future.org/neurotechnology/neurogadgets/item/88-нейроинтерфейс-mindwear-mibile.html [in Russian].
|