Зміст |
Автори:
Колотова Наталія Борисівна, асистент кафедри маркетингу, Одеський національний політехнічний університет (м. Одеса, Україна)
Сторінки: 56-65
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.3-05
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті досліджено термінологічні аспекти поняття маркетингу відносин. Розглянуто поняття «інноваційний проект». Досліджено специфічні інструменти розроблення та комерціалізації інноваційних проектів: краудсорсинг і краудфандінг, які є яскравими прикладами нової взаємодії між суб’єктами інноваційної діяльності. Виділено, що краудсорсинг і краудфандінг – нові інструменти маркетингу відносин. Наведено маркетингові вигоди використання краудсорсингу і краудфандінгу для інноваційних проектів.
Ключові слова: маркетинг відносин, реляційний маркетинг, маркетинг партнерських відносин, інноваційний проект, краудсорсинг, краудфандінг.
Класифікація JEL: М31, О31.
Цитувати як: Kolotova, N. (2015). New tools of relationship marketing for innovative projects of machine-building enterprises: crowdsourcing and crowdfunding. Marketing and Management of Innovations, 3, 56-65. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.3-05
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Kushch, S.P. (2003). Sravnitelnyi analiz osnovnykh kontseptsii teorii marketinha vzaimootnoshenii [A comparative analysis of the basic concepts of the theory of relationship marketing]. Vestnik S.-Peterburрskoрo universiteta. Ser. «Menedzhment» – Bulletin of St. Petersburg University. Management, 4 (32), 3-25 [in Russian].
- Gordon, Ya. (2001). Marketinh partnerskikh otnoshenii [Marketing of partnerships relations]. (O.A. Tretiak, Trans). Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Temporal, P., & Trott, M. (2002). Roman s pokupatelem [Romancing the Customer]. (Yu.N. Kapturevskii, Trans.). St. Petersburg: Piter [in Russian].
- Kotler, Ph., & Keller, K.L. (2006). Marketinh. Menedzhment Ekspress-kurs [Marketing. Management]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Lamben, J.J. (1996). Stratehicheskii marketinh: Yevropeiskaia perspektiva [Strategic marketing: European perspective]. Saint Petersburg: Nauka [in Russian].
- Gamble, P., Stone, M., & Woodcock, N. (2002). Marketinh vzaimootnosheniy s potrebitelyami [Marketing of relationships with consumers]. Moscow: FAIR-PRESS [in Russian].
- Harkavenko, S.S. (2007). Marketynh [Marketing]. Kyiv: Libra [in Ukrainian].
- Krykavskii, Ye.V., & Chukhrai, N.V. (2004). Promyslovyi marketynh [Industrial marketing]. Lviv: Vydavnytstvo NU «Lvivska politekhnika» [in Ukrainian].
- Soloviov, I.O., & Samchuk, O.V. (2004). Marketynh vidnosyn v APK: oriientyry na maibutnie [Relationship Marketing in agriculture: guidance for the future]. Marketynh v Ukraini – Marketing in Ukraine, 5, 47-51[in Ukrainian].
- Chernysheva, S. (n.d.). Marketynh vidnosyn v systemi upravlinnia pidpryiemstvom: teoretychnyi aspekt [Relationship Marketing in the management of the enterprise: theoretical aspect]. www.rusnauka.com. Retrieved from http://www.rusnauka.com [in Ukrainian].
- Prymak, T. (2006). Vid marketynhu vidnosyn do marketynhu utrymuvannia [From relationship marketing to marketing of customer retention]. Marketynh v Ukraini – Marketing in Ukraine, 3, 42-44 [in Ukrainian].
- Fedulova, I.V. (2010). Osnovni pytannia doslidzhennia innovatsiinoi diialnosti [The main question of innovative activity research]. Naukovi pratsi ONAKhT – Scientific work of ONAFT, 38, Vol. 1, 425-430 [in Ukrainian].
- Tretiak, O.A. (n.d.). Marketynh vzaymodeistviia i partnerskykh vzaimootnoshenii: novyie napravleniia issledovanii i instrumentarii [Marketing interactions and partnership mutual relations: new directions for research and tools]. ru.convdocs.org. Retrieved from http://ru.convdocs.org/docs/index-114682.html [in Russian].
- Stelmashchuk, N.A. (2014). Udoskonalennia marketynhu vidnosyn v umovakh klasteryzatsii pidpryiemstv ahropromyslovoho vyrobnytstva [Improving marketing of relations in the condtions of clustering of agroindustrial production enterprises]. Innovatsiina ekonomika – Innovative economy, 3, 160-171. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/j-pdf/inek_2014_3_23.pdf [in Ukrainian].
- Strunina, L.V. (2012). Neformalnyi rynok venchurnoho kapitalu yak dzherelo finansuvannia innovatsiinykh proektiv [The informal venture capital market as a source of innovation financing]. Ukrainian Food Journal, 3, 99-100 [in Ukrainian].
- Oklander, M., & Zamlynska, O. (2013). Marketynhovi stratehii zrostannia: klasychnyi ta novitnii pidkhody [Marketing growth strategies: classical and new approaches]. Ekonomist – Economist, 3 (317), 20-24 [in Ukrainian].
- Vasylchuk, I.P. (2013). Kraudfandinh yak fenomen postindustrialnoi ekonomiky [Kraudfandinh as a phenomenon of post-industrial economy]. Efektyvna ekonomika – Efficient Economy, 11. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/ ?op=1&z=2500&p=1 [in Ukrainian].
- Howe, J. (2006). The Rise of Crowdsourcing. WIRED. Retrieved from: www.wired.com/wired/ archive/14.06/crowds.html [in English].
- Hippe, E. (n.d.). Democratizing Innovation. web.mit.edu. Retrieved from http://web.mit.edu/evhippel/www/democ1.htm [in English].
- Kolosov, V.G. (2005). Osnovy innovatiki [Fundamentals of innovation]. Saint Petersburg: SPbSTU [in Russian].
|