Зміст |
Автори:
Коваленко Наталія Валеріївна, д-р екон. наук, доцент, завідувач кафедри економіки і управління Донбаського державного технічного університету (м. Алчевськ) Мархайчук Марія Михайлівна, аспірант кафедри економіки і управління Донбаського державного технічного університету (м. Алчевськ)
Сторінки: 42-51
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-04
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У рамках аналогії інвестованого підприємства з товаром та підпорядкування інвестиційної діяльності підприємства концепції соціально орієнтованого маркетингу здійснено оцінювання інвестиційної привабливості підприємства на основі балансу інтересів інституцій, які беруть участь в інвестиційному процесі. Запропоновано комплекс заходів щодо збільшення ступеня збалансованості інтересів інституцій, який сприятиме підвищенню ефективності соціально орієнтованого маркетингу та інвестиційної привабливості підприємства.
Ключові слова: інвестиційна привабливість, соціально орієнтований маркетинг, підприємство, баланс інтересів, інституції.
Класифікація JEL: M14, M30, L21.
Цитувати як: Kovalenko N. & Markhaichuk, M. (2013). Increasing the enterprise investment attractiveness in terms of socially oriented marketing. Marketing and Management of Innovations, 4, 42-51. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-04
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Akimov, D.I. (2008). Sotsialnyi marketinh [Social marketing]. Kyiv: Naukova dumka [in Russian].
- Babaiev, M. (2010). Marketinh investitsionnykh proektov v stroitelstve [Marketing of investment projects in construction]. Pravo i Zhizn – Law and Life. Retrieved from http://www.law-n-life.ru/arch/142/142-11.doc [in Russian].
- Bocharova, I.Yu. (2012). Sotsialno-etichnyi marketinh v povyshenii korporativnoi Sotsialnoi otvetstvennosti [Social-ethic marketing in the increasing of corporate social responsibility]. Upravleniie Ekonomicheskimi Sistemami – Management of Economic Systems. Retrieved from http://uecs.ru/marketing/item/1603-2012-10-20-05-04-15 [in Russian].
- Brukhovetska, N.Yu., & Khasanova, O.V. (2009). Otsinka investitsiinoi pryvablyvosti pidpryiemstva: vyznachennia nedolikiv deiakykh isnuiuchukh metodyk [Estimation of enterprise’s investment attractiveness: determination of lacks in some existing techniques]. Ekonomika Promyslovosti – Economy of Industry, 44, 110-117 [in Ukrainian].
- Kovalenko, N.V., & Markhaichuk, M.M. (2013). Analiz pryvablyvosti investytsiinoho proektu z urakhuvanniam balansu interesiv subiektiv investutsiinoho protsesu [Investment project attractiveness analysis taking into account investment process subjects’ balance of interests]. Visnyk Ekonomichnoii Nauky Ukrainy – Bulletin of Economic Science of Ukraine, 1, 51-55 [in Ukrainian].
- Kovalenko, N.V., & Markhaichuk, M.M. (2013). Zabezpechennia balansu interesiv subiektiv investytsiinoho protsesu yak factor pidvyshshennia investytsiinoi pryvablyvosti pidpryiemstva [Provision of investment process subjects’ interests balance as a factor of enterprise investment attractiveness increase]. Ekonomichnyi Visnyk Donbasu – Economic Bulletin of the Donbas, 1, 162-167 [in Ukrainian].
- Perminov, A. S. (2005). Primienieniie komplieksa marketinhga «4P» v inviestitsonnom protsesse [Application of marketing complex of «4P» to investment process]. Praktisheskii Marketinh – Praktical Marketing, 10, 2-9 [in Russian].
- Khobta, V.M., & Meshkov, A.V. (2009). Formuvannia ta pidvyshchennia investytsiinoi ptyvablyvosti subiektiv hospodariuvannia [Shaping and improving the investment attractiveness of business entities]. V. V. Diemientiiev (Eds.). Naukovi pratsi Donetskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu. Seriia: ekonomichna – Сollection of scientific papers of Donetsk National Technical University. Series: economic (issue 37-3), (pp.118-125). Donetsk: DonNTU [in Ukrainian].
- Yastremska, O.M. (2003). Investytsiina diialnist promyslovykh pidpryiemstv: metodolohichni ta metodychni zasady [Investment activity of industrial enterprises: methodological and methodical foundations]. (2nd ed.). Kharkiv: VD «INZHEK» [in Ukrainian].
- Donavan, R., & Henley, N. (2010). Principles and Practice of Social Marketing: An International Perspective. Cambridge: University Press [in English].
- Kotler, Ph., & Keller, K. L. (2012). Marketing management. New Jersey: Prentice Hall [in English].
|