Зміст |
Автори:
Лабурцева Олена Іванівна
Сторінки: 15-22
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-01
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто сутність інноваційного ризику. Показано, що однією з провідних його складових є маркетинговий ризик, тобто ризик того, що новий товар чи послуга не знайде достатнього попиту на ринку. Запропонована методика кількісної оцінки маркетингового ризику інновацій, що дозволяє науково обґрунтовувати управлінські рішення, спрямовані на забезпечення оптимального співвідношення сподіваного прибутку та ризику.
Ключові слова: інновації, ризик, маркетингові ризики інновацій, кількісна оцінка ризику, ставлення до ризику.
Цитувати як: Laburtseva, O. (2012). Management of innovations marketing risks. Marketing and Management of Innovations, 4, 15-22. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-01
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Vitlinskiy V.V. Rizikologiya v ekonomici ta pidpriiemnictvi / V.V. Vitlinskiy, G.I. Velikoivanenko. – K. : KNEU, 2004. – 480 s.
- Balabanov I.T. Risk-menedzhment / I.T. Balabanov. – M. : Finansy i statistika, 1996. – 192 s.
- Buyanov V.P. Riskologiya : upravlenie riskami / V.P. Buyanov. – M. : Ekzamen, 2003. – 382 s.
- Granaturov V.M. Analiz pidpriiemnickih rizikiv: problemi viznachennya, klasifikaciyi ta kilkisnoyi ocinki / V.M. Granaturov [ta in.]. – O., 2003. – 164 s.
- Tepman L.N. Riski v ekonomike / L.N. Tepman; pod red. prof. V.A. Shvandara. – M. : YuNITI-DANA, 2002. – 380 s.
- Bazzel R.D. Informaciya i risk v marketinge : per. s angl. / R.D. Bazzel, D.F. Koks, R.V. Braun; pod red. M.R. Efimovoy – M. : Finstatinform, 1993. – 93 s.
- Illyashenko S.M. Strategichne upravlinnya innovaciynoyu diyalnistyu pidpriiemstva na zasadah marketingu innovaciy / S.M. Illyashenko // Aktualni problemi ekonomiki. – 2010. – no 12. – S. 111-119.
- Illyashenko S.M. Innovaciyniy menedzhment : pidruchnik / S.M. Illyashenko. – Sumi : <>, 2010. – 334 s.
- Gracheva M.V. Upravlenie riskami v innovacionnoy deyatelnosti / M.V. Gracheva, S.Yu. Lyapmna. – M. : YuNITI-DANA, 2010. – 351 s.
- Chernoivanova A.S. Obosnovanie metoda ocenki riskov innovacionnoy deyatelnosti / A.S. Chernoivanova // Kommunalnoe hozyaystvo gorodov : nauchno-tehnicheskiy sbornik. – Kiyiv : Tehnika, 2008. – Vyp. 80. – S. 32-38.
- Leonov S.V. Uchyot riskov innovaciy v ramkah metoda korrektirovki normy diskonta / S.V. Leonov, O.N. Didenko // Mehanizm regulyuvannya ekonomiki. – 2005. – no 1. – S. 45-51.
- Risk-menedzhment innovaciy / T.A. Vasileva, O.N. Didenko, A.A. Epifanov i dr. – Sumy : Delovye perspektivy, 2005. – 260 s.
- Fishchenko O.M. Osoblivosti ocinyuvannya innovaciynih rizikiv / O.M. Fishchenko, A.V. Halaimova // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2011. – no 4. – S. 52-57.
- Samovoleva S. Ocenka innovacionnyh riskov proekta [Elektronniy resurs] / S. Samovoleva // Tehnologicheskiy biznes: Internet-zhurnal. – 1999. – no 4. – Rezhim dostupu: http://www.techbusiness.ru/tb/archiv/number4/page12.htm.
- Ivchenko I.Yu. Ekonomichni riziki / I.Yu. Ivchenko. – K. : CNL, 2004. – 304 s.
- Vasilenko V.O. Innovaciyniy menedzhment / V.O. Vasilenko, V.G. Shmatko; za red. V.O. Vasilenko. – K. : CNL, Feniks, 2003. – 440 s.
- Marketingoviy menedzhment : pidruchnik / F. Kotler, K.L. Kotler, A.F. Pavlenko ta in. – K. : Vidavnictvo <>, 2008. – 720 s.
- Zavlin P.N. Ocenka effektivnosti innovaciy / P.N. Zavlin, A.V. Vasilev. – SPb. : Biznes-pressa, 1998. – 216 s.
- Pollard Dzh. Spravochnik po vychislitelnym metodam statistiki / Dzh. Pollard; pod red. i s predisl. E.M. Chetyrkina. – M. : Finansy i statistika, 1982. – 344 s.
|