Зміст |
Автори:
Толмачьов Олег Леонідович
Сторінки: 217-229
Мова: Російська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-26
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Шлях інновацій до споживача часто є складним з багатьох причин. Одна з головних – застосування традиційних концепцій управління там, де вони погано працюють, – у малому бізнесі. Разом із невмінням інноваторів довести свою ідею до готового продукту, який користується попитом на ринку, неправильно вибрані концепції управління часто стають причинами невдач. Автор роботи досліджує нетрадиційні підходи до управління малим підприємством. Вони стали основою для розроблення моделі прийняття управлінських рішень, що постійно оновлюються. Модель враховує характерні особливості малого бізнесу і його інноваційний потенціал.
Ключові слова: мале підприємство, модель прийняття управлінських рішень, коло рішень, що постійно оновлююються, навколишнє середовище підприємства, інтеграція функцій, контролююча функція споживача.
Цитувати як: Tolmachev, O. (2012). Harmonisation of small business management: customer-centric approach. Marketing and Management of Innovations, 4, 217-229. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-26
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Chayanov A.V. K voprosu teorii nekapitalisticheskih sistem hazyaystva / A.V. Chayanov // Krestyanskoe hozyaystvo. – M. : Ekonomika, 1989.
- Kara-Murza D. Malye predpriyatiya kak uklad <> civilizacii [Elektronnyy resurs] / D. Kara-Murza // Evraziyskiy vestnik. – 2009. – Rezhim dostupa: http://rus-crisis.ru.
- Lafuente A. Types of Enterpreneurs and Firms: The Case of New Spanish Firms / A. Lafuente, V. Salas // Strategic Management Journal. – 1989. – Vol. 10. – R. 17-30.
- Oficialnyy sayt kompanii Dayson [Elektronnyy resurs]. – Rezhim dostupa: http://www.dyson.com.ru.
- Kotler F. Osnovy marketinga : professionalnoe izdanie / F. Kotler, G. Armstrong; per. s angl. – 12-e izd. – M. : OOO <>, 2009. – 1072 s.
- Meskon M. Osnovy menedzhmenta / M. Meskon, M. Albert, F. Heduori; per. s angl. – 3-e izd.: – M. : OOO <>, 2011. – 672 s.
- Lamben Zh.-Zh. Menedzhment, orientirovannyy na rynok / Zh.-Zh. Lamben, R. Chumpitas, I. Shuling. – 2-e izd. – SPb. : Piter, 2011. – 720 s.
- Zavyalov P.S. Formula uspeha: marketing / P.S. Zavyalov, V.E. Demidov. – M. : Mezhdunarodnye otnosheniya, 1988. – 304 s.
- Zavyalov P.S. Marketing v shemah, risunkah, tablicah / P.S. Zavyalov. – M. : INFRA-M, 2010. – 496 s.
- Evans Dzh. Marketing / Dzh. Evans, B. Berman. – M. : Ekonomika, 1990. – 350 s.
- Lavlok K. Marketing uslug: personal, tehnologiya, strategiya / K. Lavlok. – 4-e izd.; per. s angl. – M. : Izdatelskiy dom <>, 2005. – 1008 s.
- Best R. Marketing ot potrebitelya. Stokgolmskaya shkola ekonomiki / R. Best. – M. : Izdatelstvo Mann, Ivanov i Ferber, 2008. – 760 s.
- Deming V. Edvard. Vyhod iz krizisa: Novaya paradigma upravleniya lyudmi, sistemami i processami / Edvard V. Deming. – 2-e izdanie. – M : Izd-vo Alpina Biznes Buks, 2008. – 419 c.
- Krevens Devid V. Strategicheskiy marketing / Devid V. Krevens; per. s angl. -6-e izdanie. – M. : Izd. dom Vilyams, 2008. – 512 s.
- Kristensen Kleyton M. Reshenie problemy innovaciy v biznese. Kak sozdat rastushchiy biznes i uspeshno podderzhivat ego rost / Kleyton M. Kristensen, Maykl E. Reynor; per. s angl. – M. : Alpina Biznes Buks, 2004. – 290 s.
- Fathutdinov R.A. Strategicheskiy marketing / R.A. Fathutdinov. – SPb. : Piter, 2008. – 368 s.
- Abell D.E. Strategic Market Planning, Englewood Cliffs / D.E. Abell, J.S. Harmmond. – NJ, Prentice-Hall, 2001. – 211 r.
- Ansoff H.I. Implanting Strategic Management / H.I. Ansoff. – Englewood Cliffs, NJ, Prentice-Hall, 2003. – 324 r.
- Bierfelder W. Innovationsmanagement: prozessorientierte Einfuhrung / W. Bierfelder. – Munchen; Wien : Oldenburg Verlag, 2004. – 420 r.
- Day G.S. Strategic Market Planning / G.S. Day. – St. Paul : West Publishing Company, 2004. – 234 r.
|