Зміст |
Автори:
Польовська Віра Тарасівна
Сторінки: 375-383
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-44
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті досліджено підходи та методи впровадження соціальної відповідальності під час розроблення екологічних маркетингових стратегій, визначено екомаркетингові завдання для адаптації соціальної відповідальності в лісовому секторі економіки, сформульовано принципи соціально відповідального екологічного маркетингу.
Ключові слова: соціальна відповідальність, соціально відповідальний екологічний маркетинг, екологічні маркетингові стратегії, лісові та деревообробні підприємства, лісовий сектор.
Цитувати як: Polovska, V. (2012). Developing environmental marketing strategies in the framework of forest sector enterprises social responsibility. Marketing and Management of Innovations, 4, 375-383. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-44
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Mishenin Ie.V. Socialna vidpovidalnist u sferi racionalnogo vikoristannya ta vidtvorennya lisovih resursiv / Ie.V. Mishenin, O.V. Stepanova, G.A. Mishenina // Visnik Nacionalnogo universitetu vodnogo gospodarstva ta prirodokoristuvannya. – 2008. – no 4 (44). – S. 365-372.
- Noviy mizhnarodniy standart iz socialnoyi vidpovidalnosti ISO 26000 [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://www.bodst.kiev.ua/index.php/1-latest-news/56.
- Eksperty o socialno otvetstvennom marketinge / [Materialy blic-oprosa] // Marketing i reklama. – 2009. – no 10 (158). – S. 18-26.
- Galinzdra A. Issledovanie problem socialnoy otvetstvennosti biznesa (rezultaty obshchenacionalnogo oprosa) / A. Galinzdra, E. Kopatko, S. Shumihin // Marketingovye issledovaniya v Ukraine. – 2007. – no 4. – S. 22-27.
- Mamatova T. Mizhnarodni standarti korporativnoyi socialnoyi vidpovidalnosti: mehanizm adaptaciyi dlya organiv derzhavnogo kontrolyu Ukrayini / Tetyana Mamatova // Derzh. upr. ta misc. samovryaduv. : zb. nauk. pr. – D. : DRIDU NADU, 2010. – Vip. 1 (4). – S. 109-120.
- Samovol N. Svobodnyy vybor silnogo obshchestva: socialno otvetstvennyy marketing na strazhe reputacii kompanii / Nataliya Samovol // Marketing i reklama. – 2009. – no 10 (158). – S. 28-30.
- Rimar I.A. Socialna vidpovidalnist v sistemi korporativnogo upravlinnya / I.A. Rimar // Visnik Hmelnickogo nacionalnogo universitetu. – 2010. – T. 1, no 2. – S. 65-67.
- Mishenin Ie.V. Socialno-ekologichna vidpovidalnist pidpriiemstv lisovogo kompleksu Ukrayini / Ie.V. Mishenin, I.Ie. Yarova // Ekonomika ta menedzhment: perspektivi rozvitku : materiali dopovidey Mizhnarodnoyi naukovo-praktichnoyi konferenciyi, m. Sumi, 18-20 travnya 2011 r. ; za zag. red. O.V. Prokopenko, M.Yu. Troyan. – Sumi : SumDU, 2011. – T. 2. – S. 141-142.
- Hurtado P. Corporate social responsibility for successful business: an example from Latin America [Elektronniy resurs] / P. Hurtado // Unasylva. – 2008. – Vol. 59, no 230. – Rezhim dostupu: http://www.fao.org/docrep/011/i0440e/i0440e00.htm.
- Juslin H. Strategic marketing in the global forest industries / Heikky Juslin, Eric Hansen. – Corvallis, OR : Authors Academic Press, 2002. – 607 p.
- Panwar R. Corporate social responsibility in forestry [Elektronniy resurs] / R. Panwar, E. Hansen // Unasylva. – 2008. – Vol. 59, no 230. – Rezhim dostupu: http://www.fao.org/ docrep/011/i0440e/i0440e00.htm.
- Karna J. Social responsibility in environmental marketing planning / Jari Karna, Eric Hansen, Heikki Juslin // European Journal of Marketing. – 2003. – Vol. 37, no 5-6. – P. 848-871.
- Coloviy I.P. Politika stalogo rozvitku lisovogo sektora ekonomiki: paradigma ta instrumenti : monografiya / I.P. Soloviy. – Lviv : RVV NLTU Ukrayini, Vidavnictvo TzOV <>, 2010. – 368 s.
- Nacionalna koncepciya rozvitku socialnoyi vidpovidalnosti biznesu (SVB) v Ukrayini [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.csr-ukraine.org/userfiles/file/Concept_Draft.pdf.
- Proekt <> [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.svb.org.ua/publications/ kontseptsiya-natsionalnoi-strategii-sotsialnoi-vidpovidalnosti-biznesu.
- DSTU (proekt) : Sistemi upravlinnya socialnoyu vidpovidalnistyu. Vimogi [Elektronniy resurs] – Rezhim dostupu: http://www.ukrndnc.org.ua/files/2009/25_12/03.zip.
- Oficiyniy sayt Mizhnarodnoyi organizaciyi zi standartizaciyi ISO (International Organization for Standardization). ISO 26 000 Social Responsibility [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.iso.org/iso/home/standards/iso26000.htm.
- Polovska V.T. Formuvannya pozitivnogo imidzhu lisovih i derevoobrobnih pidpriiemstv za dopomogoyu ekologichnogo marketingu / V.T. Polovska // Naukoviy visnik NLTU Ukrayini. – Lviv : RVV NLTUU. – 2012. – Vipusk 22.9. – S. 103-111.
|