Розширена анотація українською мовою
У статті досліджено сутність маркетингових стратегій антикризового управління, визначено їх особливості та умови застосування в системі антикризового менеджменту, проаналізовано та сформовано класифікаційні ознаки.
Ключові слова: маркетингові стратегії антикризового управління, механізм маркетингового антикризового управління, маркетингові заходи, кризові явища.
Цитувати як: Melnyk, Yu. (2011). Marketing strategies in anti-recessionary management: classification signs and application conditions. Marketing and Management of Innovations, 42, 105-110. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-13
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Antikrizove upravlinnya : navch. posibnik / za red. Ie.M. Korotkova. – M. : Infra-M, 2000 – 431 s.
- Vasilenko V.O. Antikrizove upravlinnya pidpriiemstvom : navch. posibnik / V.O. Vasilenko. – K. : CUL, 2003. – 504 s.
- Kovalchuk S.V. Antikrizoviy marketing: innovaciyniy aspekt / S.V. Kovalchuk // Marketing. Menedzhment. Innovaciyi : monografiya / za red. d.e.n., profesora S.M. Illyashenka. – Sumi : TOV <>, 2010. – S. 490-496.
- Ligonenko L.O. Antikrizove upravlinnya pidpriiemstvom: teoretiko-metodologichni zasadi ta praktichniy instrumentariy : monografiya / L.O. Ligonenko. – K. :KNTEU, 2004. – 580 s.
- Melnik Yu.M. Marketingovi instrumenti antikrizovogo upravlinnya pidpriiemstvom / Yu.M. Melnik // Marketing. Menedzhment. Innovaciyi : monografiya / za red. d.e.n., profesora S.M. Illyashenka. – Sumi : TOV <>, 2010. – S. 505-516.
- Sitnik L.S. Organizaciyno-ekonomichniy mehanizm antikrizovogo upravlinnya pidpriiemstvom / L.S. Sitnik. – Doneck: IEP NAN Ukrayini, 2000. – 504 s.
- Skibickiy O.M. Antikrizoviy menedzhment : navchalniy posibnik / O.M. Skibickiy. – K. : CUL, 2009. – 562 s.
- Shershnova Z.Ie. Antikrizove upravlinnya pidpriiemstvom : navch. posib. / [Z.Ie. Shershnova, V. M. Bagackiy, N. D. Getmanceva; za zag. red. Z. Ie. Shershnovoyi. – K. : KNEU, 2007. – 680 s.
- Eksperty ob antikrizisnom marketinge (rezultaty blic-oprosa) // Marketing i reklama. – no2. – 2009. – S. 14-22.