Зміст |
Автори:
Троян Марія Юріївна
Сторінки: 167-174
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-22
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Запропоновано науковий підхід до формування комунікаційних ефектів, який ґрунтується на визначенні актуальних складових залучення на етапах процесу ухвалення підприємствами-споживачами рішення про купівлю промислового інноваційного продукту.
Ключові слова: промисловий інноваційний продукт, управління просуванням, модель поведінки організаційного споживача, залучення.
Цитувати як: Troyan, M. (2011). Formation of communication effects on stage of companies-customers’ decision-making to purchase. Marketing and Management of Innovations, 42, 167-174. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-22
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Zozulov A.V. Povedenie potrebiteley : ucheb. posob. / A.V. Zozulov. – K. : Znaniya, 2004. – 364 s.
- Ivanova R.H. Povedenie potrebiteley : ucheb. posob. / R.H. Ivanova. – H. : ID <>, 2003. – 120 s.
- Lamben Zh.Zh. Strategicheskiy marketing [Elektronniy resurs] / Zh.Zh. Lamben. -Rezhim dostupu: http://www.my-market.ru/market__20.html
- Promyshlennyy marketing : uchebnoe posobie / [Pilyushenko V.L., Dubnickiy V.I., Smerichevskiy S.F. i dr. ]; pod red. V.L. Pilyushenko, B. Raffilda III. ? Doneck : DonGAU, izd-vo <>, 2003. ? 538 s.
- Statt D. Psihologiya potrebitelya / D. Statt. – SPb. : Piter, 2003. – 446 s.
- Alba J. W. The Effects of Frequency Knowledge on Consumer Decision Making / Joseph W. Alba, Howard Marmorstein // The Journal of Consumer Research, 1987. ? Vol. 14, no. 1. ? R. 14-25.
- East R. In search of holy grails: Two comments / R. East // Journal of Advertising Research. ? 1997. ? no 37. ? R. 9-12.
- Ferguson W. An Evaluation of the BUYGRID Analytic Framework / Wade Ferguson // Industrial Marketing Management, 1979. ? no 8. ? R. 40-44.
- Havaldar K. K. Industrial marketing / Krishna K. Havaldar. ? New Delhi : McGraw-Hill Companies. ? [ 2nd ed. ]. ? 2005. ? 532 r.
- Howard J. A. The theory of buyer behavior [Elektronniy resurs] / John A. Howard, Jagdish N. Sheth . ? 1969. ? p. 467-487. ? Rezhim dostupu : http://www.jagsheth.net/docs/A%20Theory% 20of%20Buyer%20Behavior2.pdf
- Morris M. H. Industrial and Organisational Marketing / M. H. Morris. ? New York : Macmillan Pub. Co.,1992 ? [ 2. ed. ]. ? Vol. 278.
- Ray M. Marketing Communication and the Hierarchy-of-Effects [Elektronniy resurs] / M.L. Ray, R. M. Heeler, E.C. Strong, J. B. Reed. ? Stanford University, Research Paper, 1973 ? Rezhim dostupu: http://warrington.ufl.edu/mkt/docs/sawyer/MrktgCommun.pdf
- Russo J.E. Strategies for multiattribute binary choice / Russo J. Edward, Barbara Anne Dosher // Journal of Experimental Psyhology, 1983. ? no 4. ? R. 676-696.
- Tyebjee T.T. Response Time, Conflict, and Involvement in Brand Choice / T.T. Tyebjee // Journal of Consumer Research. ? 1979. ? no 6. ? R. 295-304.
- Webster F.E. Industrial Marketing Strategy / Frederick E. Webster. ? [3rd ed.] ? NY: John Wiley & Sons, Inc. ? 1995.? 369 R.
|