Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

R30-01179, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Поведінка споживачів: аналіз маркетингових кампаній за допомогою систем рекомендацій та статистичних методів

Набіль Черкауі, Каутар Ель Гандрі, Юсеф Ель Хассіні, Аіша Еррафіг, Медард Доукоуа Янда Танога

Abstract

PDF Downloads

Page

PDF

Вплив цифрової соціальної відповідальності на поведінку споживачів у мобільній телекомунікаційній галузі

Алаа Альфадул, Зенах Махмуд АльКубайсі

Abstract

PDF Downloads

Page

PDF