Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

R30-01179, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

 

Всі статті, надруковані в журналі “Маркетинг і менеджмент інновацій”, розміщуються в електронному репозитарії Сумського державного університету eSSUIR (Electronic Sumy State University Institutional Repository). Це електронний архів Сумського державного університету, що накопичує, зберігає, розповсюджує та забезпечує довготривалий, постійний та надійний доступ до наукових досліджень професорсько-викладацького складу, співробітників та студентів університету, а також до текстів статей в журналах, засновником та видавцем яких є Сумський державний університет.

Електронний репозитарій Сумського державного університету eSSUIR дозволяє забезпечити накопичення, систематизацію та зберігання в електронному вигляді інтелектуальних продуктів університетської спільноти, сприяння поширенню цих матеріалів у світовому науково-освітньому просторі, надання вільного доступу до наукової інформації та досліджень світовій науковій спільноті.

Електронний репозитарій Сумського державного університету eSSUIR посідає першу позицію в Україні серед аналогічних електронних ресурсів за результатами версії 2017 року рейтингу Webometrics Ranking Web of Repostories.

У рейтингу наукових репозитаріїв країн Центральної та Східної Європи електронний репозитарій Сумського державного університету eSSUIR займає 8-у позицію. У загальному світовому рейтингу електронний репозитарій Сумського державного університету eSSUIR посідає 319-е місце з понад 2 тисяч глобальних репозитаріїв та репозитаріїв науково-навчальних інституцій.