Зміст |
Автори: Сторінки: 247-255 Мова: Англійська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2020.2-18
Розширена анотація українською мовою Стрімкий розвиток інтернету та новітніх технологій обумовили розвиток електронної торгівлі. Результати систематизації літературних джерел свідчать про обмеженість існуючих наукових напрацювань щодо розвитку електронної комерції та її впливу на екосистему сатрапів у Саудівській Аравії. Головною метою статті є аналіз впливу електронної торгівлі на розвиток стартапів у Саудівській Аравії. Вибірку даних сформовано на основі результатів опитування восьми висококваліфікованих та досвідчених фахівців у сфері електронної комерції, розвитку стартапів та менеджменту. Методологію дослідження засновано на глибинному інтерв’ю тривалістю від 30 до 45 хвилин. Для досягнення поставленої мети авторами критично оцінено низку літературних джерел з досліджуваної тематики. У статі встановлено, що електронна торгівля сприяє розвитку національної економіки шляхом залучення додаткових інвестицій. При цьому розвиток підприємництва та інноваційності електронної торгівлі сприяє зростанню можливостей працевлаштування молоді у різних сферах діяльності, які мають відношення до електронної комерції, серед яких: фахівці вебсайтів електронної торгівлі, працівники онлайн-магазинів, технічні спеціалісти. У статті зазначено, що сектор електронної комерції сприяє створенню малих та середніх комерційних проектів фізичними особами, виводячи їх на глобальний ринок при низькому рівні інвестиційних витрат. Авторами доведено, що ефективність функціонування сектору електронної торгівлі та виконання ним цільових таргетів «Стратегічних цілей 2030 Королівства» залежить від рівня обізнаності споживачів, довіри до електронної торгівлі, якості логістичних послуг, системи платежів та комунікаційної інфраструктури, яка забезпечується через розширення системи POS-терміналів у різних торгових точках. Згідно зі статистичними даними, кількість POS-терміналів у 2018 році зросла майже на 62% у порівнянні з 2017 роком. Зростання ролі сектору електронної торгівлі передбачає організацію низки заходів для підвищення рівня обізнаності споживачів про функціонування сектору електронної торгівлі шляхом промоції світових веб-сайтів електронної комерції. Споживачі повинні знати принципи функціонування офіційного веб-сайту, мову інтерфейсу та умови доставки для безперебійної взаємодії із відповідним веб-сайтом. За отриманими теоретичними та практичними результатами дослідження, авторами визначено, що: електронна комерція як стартап є одними із ключових рушійних сил економічного розвитку Саудівської Аравії; електронна комерція має статистично значущий позитивний вплив на удосконалення екосистеми стартапів Саудівської Аравії; електронна комерція сприяє досягненню інклюзивності стартапів у Саудівській Аравії через зростання питомої ваги жіночого підприємництва. Ключові слова: електронна комерція, стартап екосистеми, жіноче підприємництво, інтернет технології. Класифікація JEL: F13, P41. Цитувати як: Alyobi, B. A., Alharbi, I. M., Qaffas, A. A., & Almazmomi, N. K. (2020). Management of e-commerce: impact on Start-Up ecosystem Marketing and Management of Innovations, 2, 247-255. https://doi.org/10.21272/mmi.2020.2-18 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua