Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

P30-0117, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Том 12 Випуск 1, 2021

опубліковано 30 Березня, 2021

Еріка Луканова, Міріам Олсякова

Краудфандинг як інструмент фінансування екологічних проєктів

Сторінки: 21-29

Аллам Юсуф, Вахід Зеянванд Лорестані, Янос Фелфулді, Тетяна Затонацька, Сергій Козловський, Олександр Длугопольський

Управління ефективністю діяльності компаній: роль операційної гнучкості

Сторінки: 30-37

Олександра Кузьор, Міхалена Гребські, Вес Гребські

Маркетинг освітніх програм: на прикладі інженерних спеціальностей

Сторінки: 56-64

Оксана Жилінська, Світлана Фірсова, Тетяна Білорус, Герман Аксьом

Управління брендом компанії-роботодавця: методичні аспекти

Сторінки: 158-169

Еніко Корчмарош, Рената Мачова, Золтан Себен, Тібор Зігмонд

Управління регіональним інноваційним розвитком: критерії конвергенції Словаччини

Сторінки: 170-180

Ганна Карчева, Наталья Швець, Каріна Далгич, Наталія Далевська

Інноваційні підходи до оцінки банківської конкуренції в Україні: за умов цифрової трансформації

Сторінки: 181-195

Олена Ястремська, Ганна Строкович, Олеся Ястремська, Калантаридис Христос, Саболч Нагі, Мариан Вересне Сомоси

Формування взаємовідносин між підприємствами та бізнес-партнерами в процесі підготовки та виробництва нової продукції

Сторінки: 196-211

Лукас Какалейчик, Річард Федорко , Беата Гавурова, Радован Бачик

Чи має маркетинг WoM негативний вплив на репутацію бренду?

Сторінки: 212-224

Люсія Барткова, Ленка Веселовська, Маріанна Срамкова, Ян Завадський

Подвійні стандарти якості продукції: міфи та факти з точки зору споживачів-міленіалів

Сторінки: 236-252

Віталія Койбічук, Наталія Островська, Флора Кашиєва, Олексій Квілінський

Інноваційні технології та ризики кібершахрайства необанків: гравітаційне моделювання

Сторінки: 253-265

Гусейнов Ількін Адиль огли, Тетяна Ілляшенко, Єва Петроке

Управління інноваційним розвитком: критична оцінка міжнародних економічних відносин

Сторінки: 266-277

Наталія Тюхтенко, Сергій Макаренко, Наталія Олійник, Едвін Португал

Інноваційні підходи до оцінювання конкурентоспроможності підприємств

Сторінки: 278-289

Зограб Ібрагімов, Сакіна Гаджиєва, Вукар Назаров, Ламія Гасимова, Васіф Ахадов

Аналіз банківської ефективності впровадження фінансових інновацій: застосування моделі DEA для інституційної концепції

Сторінки: 290-303

Єгана Хакімова, Ярина Самусевич, Шахла Аліджанова, Есміра Гулузаде

Екологічні інновації проти екологічного оподаткування: що ефективніше для державного бюджету?

Сторінки: 312-323

Денис Пудрик, Микола Легенький, Людмила Альошкіна

Інноваційний розвиток та міграційні процеси: аналіз панельних даних

Сторінки: 336-347