Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

P30-0117, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Том 12 Випуск 2, 2021

опубліковано 26 Червня, 2021

Володимир Вірченко, Юрій Петруня, Валерій Осецький, Михайло Макаренко, Валентина Шелудько

Комерціалізація об’єктів інтелектуальної власності: інноваційний вплив на глобальну конкурентоспроможність національних економік

Сторінки: 25-39

Пітер Галло, Беата Балогова, Богуслава Міхалкова

Міжкультурний менеджмент як елемент інноваційного управління

Сторінки: 65-73

Зеновій-Михайло Задорожний, Ірина Омецінська, Володимир Муравський

Детермінанти інноваційного розвитку фірми: підвищення траспарентності фінансової звітності

Сторінки: 74-86

Люба Томчикова, Нелла Свєтозаровова, Яна Кокулова

Проблеми та перспективи талант-менеджменту під час глобальної пандемії COVID–19

Сторінки: 94-103

Андреа Томаскова, Роман Смієтанський, Мирослав Галузька

Вплив особистості на бренд-неймінг сімейного бізнесу

Сторінки: 115-132

Вероніка Кабінова, Рената Федорчикова, Нікола Юрова

Інноваційні методи оцінювання ефективності бізнесу: компаративний аналіз

Сторінки: 133-145

Інна Чабелкова, Мануела Тваронавічіене, Вадим Стріелковскі

Інновації для сталого економічного розвитку: вплив нерівності доходів

Сторінки: 146-154

Лариса Гриценко, Ірина Боярко, Олександра Тверезовська, Ян Польцин, Радослав Мішкєвіч

Ризик-менеджмент інноваційних проектів державно-приватного партнерства

Сторінки: 155-165

Єва Костіков, Петра Йілкова, Павла Котаткова Странська

Логістичні центри онлайн-торгівлі: пошук оптимального розташування

Сторінки: 166-178

Аліна Височина, Володимир Семенов, Костянтин Кириченко

Маркетинг і менеджмент інновацій в публічному управлінні як ключові детермінанти довіри

Сторінки: 204-212

Світлана Янчук, Ольга Гарафонова, Юлія Панімаш, Даріуш Павліщі

Маркетинг, менеджмент і фінансове забезпечення доступного житла

Сторінки: 213-230

Наталія Сідельник, Вікторія Маргасова, Вячеслав Дужий

Маркетинг та менеджмент страхування: вплив інноваційного розвитку

Сторінки: 231-242

Рахманов Фархад Панах оглi, Мурсалов Муслім Мурсал оглі, Анна Росохата

Поведінка споживачів у цифрову еру: вплив COVID-19

Сторінки: 243-251

Орангзаб, Мухаммед Саджад, Мухаммад Умайр Зульфікар, Мухаммед Ірфан Чані, Білал Тарік, Рай Імтіаз Хуссейн

Промоція бренда університету: кейс для Пакистану

Сторінки: 278-292