Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

P30-0117, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Том 13 Випуск 1, 2022

опубліковано 30 Березня, 2022

Ліна Гірдаускене, Едіта Осрін Сіплайт, Валентінас Навіцкас

Гейміфікація як інноваційний інструмент заохочення співробітників

Сторінки: 10-17

Рената Махова, Тібор Зигмонд, Аннамария Зигмундова, Золтан Шебен

Задоволеність та мотивація співробітників: на прикладі роздрібної торгівлі

Сторінки: 67-83

Зеновій-Михайло Задорожний, Володимир Муравський, Марія Шестерняк, Анна Грицишин

Інноваційна система NFC-валідації для обліку доходів і витрат підприємств громадських перевезень

Сторінки: 84-93

Давид Ахвердян, Мгер Шагинян

Конкурентоспроможність, інновації та продуктивність країни

Сторінки: 108-123

Вероніка Гросу, Маріан Соколюк, Єлена Хлачук, Чуботарю Маріус Сорін, Міхаела Тулвінщі

Розроблення інноваційної системи індикаторів оцінювання ризиків для e-commerce

Сторінки: 186-201

Нерінга Славінскайте, Гедре Лапинскене, Роман Хлавічка, Ласло Васа

Управління фінансовими інноваціями: вплив фіскальної децентралізації на економічний розвиток країн Прибалтики

Сторінки: 257-271