Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

P30-0117, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Том 13 Випуск 2, 2022

опубліковано 30 Червня, 2022

Ахмед Салех Альнасер, Халед Альшаке Тееп, Хасан Альханатлех

Послуги електронного урядування та лояльність споживачів: на прикладі Йорданії

Сторінки: 17-30

Хілларі Луїза Піллей, Джугіндар Сінгх Картар Сінгх, Бенджамін Чан Інь Фах

Інноваційна діяльність малих та середніх підприємств: детермінанти досягнення сталого зростання бізнесу

Сторінки: 31-42

Рената Севчикова, Любіка Кноскова

Дизайн-менеджмент як інструмент створення інноваційного продукту

Сторінки: 66-75

Людовіт Настісін, Антон Юра, Річард Федорко, Іван Копор

Формування лояльності споживачів до онлайн-бренду в Інстаграм: гендерні аспекти

Сторінки: 86-93

Тетяна Затонацька, Марина Губська, Віктор Шпирко

Маркетингові стратегії в секторі банківських послуг з допомогою інструментів Data Science

Сторінки: 121-127

Абдельхак Айт Туїл, Сіхам Джабрауї

Ефективна комунікаційна стратегія: ключовий елемент відстеження COVID-19

Сторінки: 128-140

Агота Гедре Райзієне, Віолета Рапуано, Сімонас Юозапас Раісіс, Рита Лучинськате-Садовське

Досвід дистанційної роботи фахівців освіти та менеджменту: завдання щодо впровадження інновацій

Сторінки: 171-183

Анастасія Самойлікова, Оксана Жилінська, Жолт Пал, Деніель Каттор

Коопетиція «бізнес-освіта-наука» та трансфер інновацій для сталого розвитку

Сторінки: 220-230

Марія Олеарова, Беата Гавурова, Радован Бачік

Мотиваційні чинники поведінки споживачів: на прикладі вебруму та шоуруму

Сторінки: 231-243

Зограб Ібрагімов, Сакіна Гаджієва, Вукар Назаров, Азар Мазанов, Джаліл Багіров

Якість та інновації фінансової звітності як шлях до підвищення привабливості для інституційних інвесторів

Сторінки: 244-254

Ганімат Сафаров, Мілянат Уразаєва, Сабіна Садигова

Методологічні засади визначення інноваційних детермінант управління людським капіталом

Сторінки: 255-267

Сергій Легенчук, Мілош Тумпач, Ірина Вигівська, Світлана Лайчук, Вікторія Макарович

Вплив інновацій на прибутковість словацьких фармацевтичних компаній

Сторінки: 284-296