Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

P30-0117, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Том 13 Випуск 3, 2022

опубліковано 30 вересня, 2022

Збислав Добровольський, Лукаш Сулковський, Петер Адамишин

Інноваційна екосистема: роль аудиту у контексті ощадливого управління

Сторінки: 9-20

Олена Чигрин, Александра Кужур, Олег Олефіренко, Ян Юзік

Зелений бренд як новий патерн енергоефективного споживання

Сторінки: 78-87

Регіна Вецкалне, Яна Ус, Нерінга Герулайтієн

Оцінка рівня обізнаності у питаннях сталого розвитку: на прикладі Узбекистану

Сторінки: 88-102

Зузана Біркнерова, Давид Мішко, Івана Ондрійова, Анна Томкова, Володимир Чема, Барбара Ніколь Чігарська

Ідентифікація сенсорної репрезентативної системи у нейролінгвістичному програмуванні

Сторінки: 114-124

Анжела Кузнєцова, Інна Тютюник, Юлія Панімаш, Жомборі Жолт, Пауль Жолт

Менеджмент інновацій в сфері державного управління: стратегії запобігання участі фінансових посередників у тіньових схемах

Сторінки: 125-138

Агне Шимеліте, Мануела Тваронавічене

Інноваційна політика прямих іноземних інвестицій: на прикладі Латвії

Сторінки: 139-148

Ельчин Ейвазов, Нарміна Балабейова, Айтадж Гаджієва, Муслума Асланова, Халіда Мурадова

Роль інноваційних детермінант у забезпеченні економічної безпеки держави

Сторінки: 149-158

Ярослав Ехн, Андреа Хорватова, Ярослав Холомек

Управління добробутом країни під час кризи: соціальні фактори

Сторінки: 172-181

Надія Артюхова, Ян Крмела, Владимира Крмелова, Дастан Оспанов

Маркетинг знань: мікс n(P, C, S, V)?

Сторінки: 182-189

Чітра Крішнан, Нараїні Агарвал, Шивам Гупта

Фактори зміни поведінки споживачів на ринку парфумерних товарів

Сторінки: 190-199