Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

P30-0117, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Том 7 Випуск 1, 2016

опубліковано 30 Березня, 2016

Райко Діана Валеріївна, Цейтлін Леонід Мусійович

Маркетингове забезпечення споживацької привабливості товару промислового призначення

Сторінки: 22-31

Петрович Йосиф Михайлович, Борбулевич Василина Зіновіївна

Модернізація промислових підприємств та її інноваційне забезпечення

Сторінки: 106-116

Сардак Сергій Едуардович

Життєвий цикл соціально-економічних систем

Сторінки: 157-169

Шипуліна Юлія Сергіївна, Грищенко Олена Федорівна, Біленко Валерія Олександрівна

Міжнародні та національні рейтинги як складові конкурентоспроможності ВНЗ

Сторінки: 183-195

Хаєк Ян, Хьошле Фелікс, Білан Юрій, Стрієлковські Вадим

Eкономічні показники та конвергенція в Єврозоні

Сторінки: 206-223

Жарова Любов Валеріївна, Єремєєва Наталія Валеріївна

Дослідження сталого розвитку крізь призму еволюції індикаторів

Сторінки: 224-235

Хлобистов Євген Володимирович, Сегеда Ірина Василівна, Подольська Анна Ігорівна

Потенційні екологічні конфлікти у сфері використання енергетичної складової природно-ресурсних комплексів

Сторінки: 236-246