Зміст |
Автори:
Хамлошіні Васудеван, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2767-8044 Міжнародний університет Inti (Малайзія) Імран Аслан, ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5307-4474 Університет Бінгеля (Туреччина)
Сторінки: 121-136
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2022.4-10
Отримано: 01.09.2021
Прийнято: 10.12.2021
Опубліковано: 30.12.2021
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Статтю присвячено аналізу маркетингових підходів промоції косметологічної продукції під час COVID-19 з погляду теорії утилітаризму і кантіанства. Встановлено, що однією з причин поширення негативних наслідків впливу COVID-19 є нехтування населенням країн питань етики та рівноправності. Неспроможність виявити етичні проблеми впровадження відповідних заходів попередження COVID-19 спричинила масову втрату людських життів. У роботі висунута гіпотеза про необхідність врахування етичних та моральних особливостей залучення людей до споживання продуктів, що є корисними для здоров’я з при формуванні плану заходів з зменшення негативного впливу COVID-19. Встановлено, що утилітаризм та кантіанство є найбільш популярними етичними теоріями, в яких викладені чіткі та дієві принципи поведінки споживачів. Обґрунтовано напрями промоції косметологічної продукції з теорії з погляду теорії утилітаризму, які можуть сприяти підвищенню споживання косметичних засобів та зниженню негативного впливу на здоров’я населення COVID-19. На прикладі реклами косметичних товарів країн Європи та Азії, встановлено, що теорії утилітаризму та кантіанства мали позитивний вплив на споживачів під час COVID-19. У ході дослідження авторами доведено, що досліджувані теорії найбільш ефективно сприяли визначенню цінності та вартості косметичних товарів суспільством. Однак, авторами зазначено, що перш, ніш прийняти теорію утилітаризму чи кантіанства, суспільство повинно мати чітке розуміння, якими є переваги означених теорій в промоції товарів. Результати дослідження дають підстави стверджувати, що для забезпечення дотримання етичних стандартів при розробленні нових та інноваційних маркетингових стратегій, тактик та практик в умовах пандемії COVID-19, необхідно застосовувати етичні теорії у всіх сферах. Крім цього, маркетингові агенції повинні використовувати аристотелівські етичні цінності при формуванні рекламних кампаній.
Ключові слова: реклама косметики, COVID-19, косметичний продукт, теорія утилітаризму, теорія кантіанства..
Класифікація JEL: M12, F50, J10.
Цитувати як: Vasudevan, H., & Aslan, I. (2022). Cosmetology advertising perspectives: application of ethical theories during COVID-19 crisis Marketing and Management of Innovations, 4, 121-136. https://doi.org/10.21272/mmi.2022.4-10
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Abdullahi, S. I. (2018). Measuring consumer perception of ethical issues in advertising: evidence from Nigerian advertising audience. Middle East Journal of Management, 5(3), 191-206. [Google Scholar]
- Adekoya, O. D., & Jimoh, I. (2019). An investigative role of ethics in business performance: The cas of McDonald’s corporation in the United States of America and other Selected Countries. Scholars Journal of Economics, Business and Management, 6(3), 214–230. [Google Scholar] [CrossRef]
- Al Mamun, A., Mohamad, M. R., Yaacob, M. R. B., & Mohiuddin, M. (2018). Intention and behavior towards green consumption among low-income households. Journal of environmental management, 227, 73-86. [Google Scholar] [CrossRef]
- Amaro, S., & Duarte, P. (2015). An integrative model of consumers’ intentions to purchase travel online. Tourism management, 46, 64-79. [Google Scholar] [CrossRef]
- Amnesty International. (2018) Amnesty International Report 2017/2018—The State of the Worlds Human Rights. Retrieved from [Link]
- Anandarajan, S. & Sivagami, T. (2016). Consumer purchase decision behaviour towards cosmetics marketing. Asia Pacific Journal of Research, 1(37), 144-149. [Google Scholar]
- Anjana, S. S. (2018). A study on factors influencing cosmetic buying behavior of consumers. International Journal of Pure and Applied Mathematics, 118(9), 453-459. [Google Scholar]
- Arendt, C., LaFleche, M., & Limperopulos, M. A. (2017). A qualitative meta-analysis of apologia, image repair, and crisis communication: Implications for theory and practice. Public Relations Review, 43(3), 517-526. [Google Scholar] [CrossRef]
- Bakar, A., Lee, R., & Hashim, N. H. (2013). Parsing religiosity, guilt and materialism on consumer ethics. Journal of Islamic Marketing, 4(3), 232. [Google Scholar] [CrossRef]
- Cheng, B., Ioannou, I., & Serafeim, G. (2014). Corporate social responsibility and access to finance. Strategic management journal, 35(1), 1-23. [Google Scholar] [CrossRef]
- Chiu, C. M., Wang, E. T., Fang, Y. H., & Huang, H. Y. (2014). Understanding customers’ repeat purchase intentions in B2C e‐commerce: the roles of utilitarian value, hedonic value and perceived risk. Information Systems Journal, 24(1), 85-114. [Google Scholar] [CrossRef]
- Chonko, L. (2015). Ethical theories. Journal of Personal Selling and Sales Management, 35(2), 91-92. [Google Scholar]
- Cosmetics Europe. (2012). Guiding principles on responsible advertising and marketing communication. Charter on Responsible Advertising and Marketing Communication. Retrieved from [Link]
- Cosmetics Europe. (2014). Sustainability for a successful future. Retrieved from [Link]
- CTPA. (2014). EU & worldwide. Retrieved from [Link]
- Dahlen, M. (2021). It’s Time for TGA: Truly Good Advertising. Journal of Current Issues & Research in Advertising, 42(2), 123-131. [Google Scholar] [CrossRef]
- Daniel, K., & Patrick, S. (2021). Child Labour Ethics through the Prism of Utilitarianism and Deontology. Open Access Library Journal, 8(2), 1-14. [Google Scholar] [CrossRef]
- De Blasio, G. (2008). Understanding McDonald’s Among the «World’s Most Ethical Companies». Electronic Journal of Business Ethics and Organization Studies, 13(1). [Google Scholar]
- European Comission. (2013). Full EU ban on animal testing for cosmetics enters into force. Brussels. Press reliase database. Retrieved from [Link]
- Fardouly, J., Pinkus, R. T., & Vartanian, L. R. (2017). The impact of appearance comparisons made through social media, traditional media, and in person in women’s everyday lives. Body image, 20, 31-39. [Google Scholar] [CrossRef]
- Gai, J. (2020). Contextualized consumers: Theories and evidence on consumer ethics, product recommendations, and self-control (No. EPS-2020-498-MKT). [Google Scholar]
- Gallon, V. (2014). Premium beauty news. Retrieved from [Link]
- Global Insight. (2007). A study of the European Cosmetics Industry. Retrieved from [Link]
- Gordiyevskaya, A. (2020). Ethics in digital marketing. Unpublished thesis. Lab University of Applied Sciences Ltd. Retrieved from [Link]
- Hackley, C., & Hackley, R. A. (2021). Advertising and promotion. Sage. [Google Scholar]
- Halim, F., Ahmad, Z., Azmi, N. J., & Omar, N. A. M. (2020). An analysis of puffery in advertising slogans. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 10(7), 626- 631. [Google Scholar]
- Hart, O., & Zingales, L. (2017). Companies should maximize shareholder welfare not market value. ECGI-Finance Working Paper, (521). [Google Scholar] [CrossRef]
- Hashim, P., & Mat Hashim, D. (2013). A review of cosmetic and personal care products: Halal perspective and detection of ingredient. Pertanika Journals of Science and Technology, 21(2), 281-292. [Google Scholar]
- Hoque, M. O., Nayeem, A. R., Kamruzzaman, M., Ahmad, M. N., Abdullah, W. N. W., & Akter, M. F. (2020). The impact of halal (Islamic) advertisement in YouTube on Malaysian rich food international brands. International Journal of Publication and Social Studies, 5(2), 189-197. [Google Scholar]
- Jun, S. H. (2020). The effects of perceived risk, brand credibility and past experience on purchase intention in the Airbnb context. Sustainability, 12(12), 5212. [Google Scholar] [CrossRef]
- Kant, I. (1999). Practical philosophy. Cambridge University Press. [Google Scholar]
- Kant, I., & Wood, A. (2009). Groundwork for the Metaphysics of Morals. Yale University Press. [Google Scholar]
- Khattri, V. (2019). Impact of cosmetic advertisements on women. CASS, 3(1), 305-330. Retrieved from [Link]
- Kim, E., & Ham, S. (2017). Development and validation of a measure of consumer behaviors toward nutritional labeling in restaurants. Journal of foodservice business research, 20(5), 595-610. [Google Scholar] [CrossRef]
- Kim, J., & Kim, C. (2017). Three Perspectives about Ethical Value in Advertising Business. International Journal of Journalism and Mass Communication, 4(1), 124. [Google Scholar]
- Koch, J., Frommeyer, B., & Schewe, G. (2020). Online shopping motives during the COVID-19 pandemic—lessons from the crisis. Sustainability, 12(24), 10247. [Google Scholar] [CrossRef]
- Kreikebaum, H. (2006) Internationale Unternehmensethik. In: Albach, H., Ed., Unternehmensethik und globale Märkte. Zeitschrift für Betriebswirtschaft Special issue, Gabler, Wiesbaden. [Google Scholar]
- Krithika, M. R. (2015). The impact of cosmetic advertisements in Television: A study among college girl students’ self-esteem and beauty. Journal for Studies in Management and Planning, 1(3), 228-244.
- Loxton, M., Truskett, R., Scarf, B., Sindone, L., Baldry, G., & Zhao, Y. (2020). Consumer behaviour during crises: preliminary research on how coronavirus has manifested consumer panic buying, herd mentality, changing discretionary spending and the role of the media in influencing behaviour. Journal of risk and financial management, 13(8), 166. [Google Scholar] [CrossRef]
- Manteghi, M. (2017). European Cosmetics Industry: Main Aspects and Regulation. Available at SSRN 3082290. [Google Scholar]
- Martin, R., Kusev, P., Teal, J., Baranova, V., & Rigal, B. (2021). Moral Decision Making: From Bentham to Veil of Ignorance via Perspective Taking Accessibility. Behavioral Sciences, 11(5), 66. [Google Scholar] [CrossRef]
- Mensah, R. O. (2020). A comparative philosophical analysis of the Kantian principle of moral theory and the Utilitarian theory: Applications and critiques. Journal of Humanities and Social Sciences, 3(3), 127-131. [Google Scholar]
- Mitsui, T. (1993). New Cosmetic Science, (Ed). Elsevier. [Google Scholar]
- Mohamed Azmi, A. H., & Sadia, S. (2020). Pharmaceutical and cosmeceutical marketing and advertising in Malaysia: An overview of current governing laws and regulations. Biomedical Journal of Science & Technical Research, 26(3), 19997-20006. Retrieved from [Link]
- Mohezar, S., Zailani, S., & Zainuddin, Z. (2016). Halal cosmetics adoption among young Muslim consumers in Malaysia: Religiosity concern. Global Journal Al-Thaqafah, 6(1), 47-59. [Google Scholar]
- Nejati, M., & Moghaddam, P. P. (2013). The effect of hedonic and utilitarian values on satisfaction and behavioural intentions for dining in fast-casual restaurants in Iran. British Food Journal, 115(11), 1583-1596. [Google Scholar] [CrossRef]
- Nuseir, M. T. (2018). Impact of misleading/false advertisement to consumer behaviour. International Journal of Economics and Business Research, 16(4), 453-465. [Google Scholar]
- Olatunji, T. E. (2013). The impact of accounting system on the performance of small and medium scale enterprises in Nigeria–a survey of SMEs in Oyo State–Nigeria. International journal of business and management invention, 2(9), 13-17. [Google Scholar]
- Ozdemir, H., & Yaylı, A. (2014). A study on the preferences consumers’ of halal-certified products: A case study of Istanbul. Journal of Business Research, 6(1), 183-202. Retrieved from [Link]
- Podrez, E. (2017). Socrates and Business Ethics Considerations on the ethical origins of responsibility. Annales. Etyka w Życiu Gospodarczym, 20(8), 7-18. [Google Scholar]
- Radfar, A., Asgharzadeh, S. A. A., Quesada, F., & Filip, I. (2018). Challenges and perspectives of child labor. Industrial psychiatry journal, 27(1), 17. [Google Scholar] [CrossRef]
- Ramya, N., & Ali, S. M. (2016). Factors affecting consumer buying behavior. International journal of applied research, 2(10), 76-80. [Google Scholar]
- Rani, N. S. A., & Krishnan, K. S. D. (2018). Factors that influence Malay students in purchasing skincare products in Malaysia. Journal of Business and Retail Management Research, 13(1).[Google Scholar]
- Rautenbach, G., & Keet, C. M. (2020). Toward equipping Artificial Moral Agents with multiple ethical theories. [Google Scholar]
- Reddy, T. R., Reddy, D. E. L., & Reddy, T. N. (2020). Examining the Ethics of Marketing to Children From a Kantian Perspective. Journal of Social and Political Sciences, 3(4). [Google Scholar]
- Robinson, R., & Shah, N. (2019). Business’ environmental obligations and reasoned public discourse: A Kantian foundation for analysis. Journal of Business Ethics, 159(4), 1181-1198. [Google Scholar] [CrossRef]
- Rosenbaum-Elliott, R. (2021). Strategic advertising management. Oxford University Press. [Google Scholar]
- Sasa, M. S. (2019). An Appraisal of the Concept of Beauty in Immanuel Kant’s Philosophy. GNOSI: An Interdisciplinary Journal of Human Theory and Praxis, 2(2), 87-97. [Google Scholar]
- Savulescu, J., Persson, I., & Wilkinson, D. (2020). Utilitarianism and the pandemic. Bioethics, 34(6), 620-632. [Google Scholar] [CrossRef]
- Scarre, G. (2020). Utilitarianism. Routledge. [Google Scholar]
- Schlenker, B. R., & Forsyth, D. R. (1977). On the ethics of psychological research. Journal of Experimental Social Psychology, 13(4), 369-396. [Google Scholar] [CrossRef]
- Sebnl. (2014). The importance of cosmetics and make up. Retrieved from [Link]
- Skov, M., & Nadal, M. (2021). The nature of beauty: behavior, cognition, and neurobiology. Annals of the New York Academy of Sciences, 1488(1), 44-55. [Google Scholar]
- Soesilo, P. K., Gunadi, W., & Arimbi, I. R. (2020). The effect of endorser and corporate credibility on perceived risk and consumer confidence: The case of technologically complex products. Journal of Marketing Communications, 26(5), 528-548. [Google Scholar]
- Sripathi, M. (2020). A study on impact of false advertising on the consumer buying behaviour. Journal of Interdisciplinary Cycle Research, 12(9), 1066- 1074. [Google Scholar]
- Thew, M. (2017). Etonogestrel implant—to leave or stay: A case series. Global pediatric health, 4. [Google Scholar] [CrossRef]
- Ulgen, O. (2017). Kantian ethics in the age of artificial intelligence and robotics. QIL, 43, 59-83. [Google Scholar]
- Vearrier, L., & Henderson, C. M. (2021, June). Utilitarian principlism as a framework for crisis healthcare ethics. In Hec Forum (Vol. 33, No. 1, pp. 45-60). Springer Netherlands. [Google Scholar] [CrossRef]
- Wang, Y., Zhao, Y., & Song, F. (2020). The ethical issues of animal testing in cosmetics industry. Humanities and Social Sciences, 8(4), 112. [Google Scholar]
- Wilson, J. A., & Liu, J. (2010). Shaping the Halal into a brand?. Journal of Islamic Marketing, 1(2), 107-123. [Google Scholar] [CrossRef]
- Xu, J. (2020). Unintended effects of advertising: An updated qualitative review. Review of Communication Research, 8, 1-16. [Google Scholar] [CrossRef]
- Yang, Y., Li, O., Peng, X., & Wang, L. (2020). Consumption trends during the COVID-19 crisis: How awe, coping, and social norms drive utilitarian purchases. Frontiers in psychology, 11, 2695. [Google Scholar] [CrossRef]
- Yıldırım, M., & Güler, A. (2020). Factor analysis of the COVID-19 perceived risk scale: A preliminary study. Death Studies, 1-8. [Google Scholar] [CrossRef]
|