Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

P30-0117, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Маркетинг та реклама

Частина фінансових ресурси, отриманих в результаті оплати за обробку та наукове редагування статей (Article Processing Charges, APCs) в Marketing and Management of Innovations спрямовуються на промоціюопублікованих робіт шляхом:

  • Співорганізації конференцій. Активна участь і підтримка конференцій, дотичних до тематики журналу.
  • Співорганізацію подій наукових товариств. Спільні зусилля з науковими товариствами для проведення наукових заходів.
  • Промоції у професійних соціальних мережах. Використання професійних соціальних мереж для широкого поширення контенту журналу.
  • Участі у професійних асоціаціях, мережах, організаціях тощо. Зміцнення зв’язків з професійними асоціаціями, мережами, організаціями та партнерами видавців.
  • Email-маркетингу.

Реклама в журналі.

Marketing and Management of Innovations не займається просуванням комерційних продуктів і послуг. Тим не менше, журнал активно підтримує просування наукових конференцій, книг, видавців, послуг та продуктів, які сприяють навчанню протягом уського життя та розвитку освітньо-наукового співробітництва.

Реклама в Marketing and Management of Innovations у друкованому та онлайн випусках, а також веб-сайті, повинна відповідати основним вимогам публікаційнрї політики:

  • Контент, що рекламує тютюн, алкоголь, наркотики або будь-які незаконні продукти, не буде прийнятий до розміщення.
  • Реклама повинна чітко ідентифікувати рекламодавця та продукт чи послугу.
  • Реклама (і продукти) повинні відповідати нормативно-правовому забезпеченні країни, де вони будуть запущені.
  • Онлайн-реклама не буде публікуватись в PDF-версії статті.
  • Рекламу слід чітко відрізняти від публікаційного наукового контенту.

Увага: Основний принцип реклами Marketing and Management of Innovations полягає в тому, що редколегія є незалежною від комерційного впливу. Рішення щодо публікації статей  не залежить від комерційної реклами. Реклама складає окремий розділ, відокремлений від контенту і не є рекомендацією видавця. Видавець не несе відповідальності за помилки в розміщенні реклами. Видалення реклами з веб-сайту журналу може бути запрошено видавцем, редакцією чи організаціями-партнерами у будь-який час.

Запит щодо реклами необхідно відправляти на mmi@fem.sumdu.edu.ua