Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

P30-0117, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Історія Журналу

Кількість опублікованих статей у журналі Marketing and Management of Innovations: 2015 – 87; 2016 – 94; 2017 –134; 2018 – 127; 2019 – 113; 2020 – 104; 2021 – 93; 2022 – 81.

Рішенням Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення № 759 від 31 серпня 2023 року Сумський державний університет внесено до Реєстру суб’єктів у сфері медіа з присвоєнням виданню Marketing and Management of Innovations ідентифікатора P30-01179 у цьому Реєстрі.

Після 2018 року до теперішнього часу – Головні редактори Олексій Люльов та Гарі Лінн.

З 2015 року до теперішнього часуMarketing and Management of Innovations індексується наукометричною базою даних Web of Science.

З 2010 року по 2018 рік – Головним редактором був Сергій Ільяшенко

У 2010 році журнал Marketing and Management of Innovations офіційно зареєстровано Міністерством юстиції України (Свідоцтво № КВ 24410 – 14350R від 4 травня 2010 року).

З 2010 року по теперішній час – журнал виходить англійською мовою щоквартально (березень, червень, вересень і грудень). Marketing and Management of Innovations  журнал з відкритим доступом з 2010 року, що означає, що всі читачі можуть безкоштовно читати або завантажувати опубліковані статті.