Зміст |
Автори:
Рената Мачова, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7817-0187 Університет Дж. Сельє (Словаччина) Камілла Санта, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8696-5449 Університет Дж. Сельє (Словаччина) Патрік Баса, ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8967-9190 Університет Дж. Сельє (Словаччина)
Сторінки: 11-22
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2022.3-01
Отримано: 18.04.2021
Прийнято: 29.07.2021
Опубліковано: 13.09.2021
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Запуск бізнес-кабінету соціальною мережою Instagram сформувала нові можливості для промоції діяльності компаній. Цифрофізація та розвиток інтернет-маркетингу сприяла масовому переходу бізнесу у онлайн-середовище, створенню власних web-сторінок, у тому числі у соціальних мережах (Facebook, Instagram тощо). У статті авторами систематизовано науковий доробок щодо просування у соціальних мережах. Основною метою статті є аналіз ефективності функціонування бізнес-кабінету соціальної мережи Instagram. Теоретичний базис сформовано на основі результатів систематизації наукового доробку щодо просування у соціальних мережах. Авторами відмічено, що підходи та індикатори оцінювання ефективності бізнес-профілів компаній в Instagram залежать від країни їх функціонування. Авторами оцінено ставлення користувачів Instagram досліджуваних країн до бізнес-профілів. З огляду на це, у статті висунуто такі наукові питання: 1) Чи стежать користувачі Instagram за бізнес-профілями? 2) На скільки користувачі впізнають бренд компаній у соціальній мережі Instagram? 3) Який контент в бізнес-профілях більш сприймається Instagram користувачам? 4) Чи готові Instagram користувачі рекламувати товари в особистому профілі? Вихідну базу для емпіричного дослідження сформовано на основі панельних даних онлайн-опитування респондентів з країн Європейського Союзу, а саме Словаччини, Угорщини та Румунії, що проводилося з лютого 2019 року по грудень 2020 року. Для емпіричного обґрунтування висунутих гіпотез дослідження у статі застосовано інструментарій перехресного аналізу, тоді як результати дослідження представлено за допомогою графічного аналізу. Практичні розрахунки здійснено з використання програмного забезпечення Microsoft Excel та SPSS. Відповідно до отриманих результатів авторами зроблено висновок про наявність відмінностей у ставленні користувачів до бізнес-профілів у соціальній мережі Instagram залежно від країни. Результати дослідження можуть бути застосовані у бізнесі, маркетинговими фахівцями та агентствами, які працюють в досліджуваних та інших країнах.
Ключові слова: бізнес-профілі, Instagram, маркетинг в Instagram, онлайн-маркетинг, соціальні медіа, соціальні мережі..
Класифікація JEL: M30, M31, M37.
Цитувати як: Machova, R., Santa, K., & Basa, P. (2022). International overview of business profiles from the perspective of Instagram users Marketing and Management of Innovations, 3, 11-22. https://doi.org/10.21272/mmi.2022.3-01
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Alkhateeb, M., & Abdalla, R. (2020). Innovations in human resource Management: Impact of social media use on employees’ Performance. Marketing and Management of Innovations, (2), 139-153. [CrossRef] [Google Scholar]
- Bejtkovsky, J. (2020). Social media platforms as HR marketing tool in selected healthcare service providers. Marketing and Management of Innovations, (1), 294-302. [CrossRef] [Google Scholar]
- Bezakova, Z. & Tomova, M. (2020). Online marketing communication of restaurants in context of Covid-19 pandemic. In Kvetanova, Z., Bezakova, Z., & Madlenak, A. (Ed.) Marketing Identity 2020 – Covid 2.0 (pp. 22-31). Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius. Retrieved from [Link]
- Boyd, D. M., & Ellison, N. B. (2007). Social network Sites: Definition, history, and scholarship. Journal of Computer-Mediated Communication, 13(1), 210-230. [CrossRef] [Google Scholar]
- Buresova, J. (2018). Budovaní loajality zakazníků ke značkam oblečení na Facebooku. Brno: Masarykova univerzita, 203. [Google Scholar]
- Davidaviciene, V., Meidute-Kavaliauskiene, I., & Paliulis, R. (2019). Research on the influence of social media on generation y consumer purchase decisions. Marketing and Management of Innovations, (4), 39-49. [CrossRef] [Google Scholar]
- Hansen, D. L., Schneiderman, B., Smith, M. A., & Himelboim, I. (2020). Analyzing social media networks with NodeXL: Insights from a connected world. Cambridge (Mass.): Morgan Kaufmann, 304. [CrossRef] [Google Scholar]
- Hautz, J., Füller, J., Hutter, K., & Thürridl, C. (2014). Let users generate your video ads? The impact of video source and quality on consumers’ perceptions and intended behaviors. Journal of Interactive Marketing, 28(1), 1-15. [CrossRef] [Google Scholar]
- Jang, J. Y., Han, K., Shih, P. C., & Lee, D. (2015). Generation like: Comparative characteristics in Instagram. Proceedings of the 33rd Annual ACM Conference on Human Factors in Computing Systems. [CrossRef] [Google Scholar]
- Jin, S. V., & Ryu, E. (2019a). Celebrity fashion brand endorsement in facebook viral marketing and social commerce. Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal,23(1), 104-123. [CrossRef] [Google Scholar]
- Jin, S. V., & Ryu, E. (2019b). Instagram fashionistas, luxury visual image strategies and vanity. Journal of Product & Brand Management, 29(3), 355-368. [CrossRef] [Google Scholar]
- Joyner, J. (2015). Instagram for beginners: Learn the basics of Instagram, get more likes, attract new followers guide. Randburg: Bizhub, 36. [Google Scholar]
- Kaplan, A. M., & Haenlein, M. (2010). Users of the world, unite! the challenges and opportunities of social media. Business Horizons, 53(1), 59-68. [CrossRef] [Google Scholar]
- Kim, A. J., & Ko, E. (2012). Do social media marketing activities enhance customer equity? An empirical study of luxury fashion brand. Journal of Business Research, 65(10), 1480-1486. [CrossRef] [Google Scholar]
- Kingsnorth, S. (2019). Digital Marketing Strategy: An integrated approach to online marketing. London: Kogan Page, 339. [Google Scholar]
- Lee, E., Lee, J., Moon, J. H., & Sung, Y. (2015). Pictures speak louder than words: Motivations for using Instagram. Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking, 18(9), 552-556. [CrossRef] [Google Scholar]
- Lukowicz, K., & Strzelecki, A. (2020). User satisfaction on social media profile of E-sports Organization. Marketing and Management of Innovations, (4), 61-75. [CrossRef] [Google Scholar]
- Madlenak, A. (2020). Social media as an opportunity for s-commerce development at the time of Covid-19 pandemic. In Kvetanova Z., Bezakova, Z., & Madlenak, A. (Ed.) Marketing Identity 2020 – Covid 2.0 (pp. 397-404). Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius. Retrieved from [Link]
- Nuseir, M. T., Arora, N., Al-Masri, M. M. A. & Gharaibeh, M. (2010). Evidence of Online Shopping: A Consumer Perspective. International Review of Business Research Papers, 6(5), 90-106.[Google Scholar]
- Piskóti, I. & Nagy, Sz. (2009). A New Customer Satisfaction Management Model (Methodology and Practice). EKONOMIKA IR VADYBA, (14). [Google Scholar]
- Purba, K. R., Murugesan, R. K., & Asirvatham, D. (2020). Instagram post popularity trend analysis and prediction using hashtag, image assessment, and user history features. The International Arab Journal of Information Technology, 18(1). [CrossRef] [Google Scholar]
- Sadiq, W., Abdullah, I., Kashif, A., & Zulfiqar, S. (2020). Engagement marketing: The Innovative perspective to enhance the viewer’s loyalty in social media and blogging e-commerce websites. Marketing and Management of Innovations, (1), 149-166. [CrossRef] [Google Scholar]
- Saura, J. R., & Punzon, J. G. (2020). Defining the types of «Fakers» in social media. Marketing and Management of Innovations, (4), 231-236. [CrossRef] [Google Scholar]
- Santa, K., Basa, P., & Machova, R. (2020). Is marketing communication really a challenge for companies on Instagram? SHS Web of Conferences, 83, 01061. [CrossRef] [Google Scholar]
- Tafesse, W., & Wood, B. P. (2021). Followers’ engagement with instagram influencers: The role of influencers’ content and engagement strategy. Journal of Retailing and Consumer Services,58, 102303. [CrossRef] [Google Scholar]
- Testa, D. S., Bakhshian, S., & Eike, R. (2021). Engaging consumers with sustainable fashion on Instagram. Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal, Ahead-of-print(Ahead-of-print). [CrossRef] [Google Scholar]
- Vanko, M., Kubovics, M., & Zauskova, A. (2020). The airlines communicating through SoLoMo platforms during the Covid-19 pandemic. In Kvetanova Z., Martovič, M., & Piatrov, I. (Ed.) Marketing Identity 2020 – Covid 2.0 (pp. 622-632). Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius. [Google Scholar]
- Vilkaite-Vaitone, N., & Lukaite, U. (2019). Company image in social network as predictor of intention to apply for a job position. Marketing and Management of Innovations, (3), 209-222. [CrossRef] [Google Scholar]
- Yang, M., Weng, S., & Hsiao, P. (2014). Measuring blog service innovation in social media services. Internet Research, 24(1), 110-128. [CrossRef] [Google Scholar]
- Zajarosova, M., Ficeriova, S., & Kauerova, L. (2020). Impact of the Covid-19 pandemic on engagement of the tourist information centre’s Facebook page. In Kvetanova Z., Martovič, M., & Piatrov, I. (Ed.) Marketing Identity 2020 – Covid 2.0 (pp. 640-649). Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius. Retrieved from [Link]
- Zsigmond, T., Korcsmaros, E., Machova, R., & Seben, Z. (2020). Interconnection of consumer behaviour of different generations and marketing strategy of a Football club – experience in Slovakia. Marketing and Management of Innovations, (2), 221-234. [CrossRef] [Google Scholar]
|