Зміст |
Автори:
Маріуш Урбанський, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5808-5209 Ченстоховський політехнічний університет (Польща)
Сторінки: 49-64
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2021.2-04
Отримано: 08.03.2021
Прийнято: 15.05.2021
Опубліковано: 26.06.2021
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Ця стаття узагальнює аргументи та контраргументи в межах наукової дискусії з питання визначення імперативів формування глобальної конкурентної стратегії компанії. Розкрито сутність глобальної конкурентної стратегії. Визначено, що глобальна конкурентна стратегія компанії впливає на підвищення показників продуктивності праці її працівників. Теоретично обґрунтовано необхідність поінформованості працівників компанії з основними аспектами глобальної конкурентної стратегії компанії з метою досягнення запланованих показників ефективності її впровадження. Основною метою статті є дослідження рівня обізнаності працівників щодо глобальної стратегії компанії на прикладі великих підприємств Польщі. Детерміновану вибірку даних сформовано на основі результатів опитування 82 працівників великих підприємств Польщі. Методичним інструментарієм дослідження стали методи поперечних зрізів, дескриптивної статистики. Результати емпіричного аналізу засвідчили, що зростання рівня обізнаності працівників про діяльність компанії сприяє підвищенню їх мотивації. За результатами дослідження встановлено, що працівники вважають глобальну стратегію компанії невід’ємною складовою при створенні бренду та виходу на нові ринки. Головною перевагою глобальної стратегії компанії є підвищення якості її продукції, зростання рівня продажів, просування бренду, збільшення прибутку та кількості споживачів, підвищення конкурентних переваг та зниження собівартості. Враховуючи отримані результати, автором наголошено на необхідності формування ефективної глобальної стратегії для підвищення результативності бізнес-діяльності. Результати дослідження мають практичне значення і можуть бути прийняті до впровадження з метою просування великих підприємств у Польщі.
Ключові слова: глобальна стратегія, обізнаність працівників, великі підприємства, управління знаннями.
Класифікація JEL: F01, L10, D81, D86.
Цитувати як: Urbanski, M. . (2021). Company global competitive strategy and employee’s awareness Marketing and Management of Innovations, 2, 49-64. https://doi.org/10.21272/mmi.2021.2-04
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Addison, P. F., Stephenson, P. J., Bull, J. W., Carbone, G., Burgman, M., Burgass, M. J., … & Milner‐Gulland, E. J. (2020). Bringing sustainability to life: A framework to guide biodiversity indicator development for business performance management. Business Strategy and the Environment, 29(8), 3303-3313. [Google Scholar] [CrossRef]
- Al-Dmour, H. H., Asfour, F., Al-Dmour, R., & Al-Dmour, A. (2020). The Effect of Marketing Knowledge Management on Bank Performance Through Fintech Innovations: A Survey Study of Jordanian Commercial Banks. Interdisciplinary Journal of Information, Knowledge, and Management, 15, 203-225. [Google Scholar] [CrossRef]
- Altaf, M., Hameed, W., Nadeem, S., & Shahzad, A. (2019). Successful entrepreneurial process as contributor towards business performance in banking: moderating role of passion for inventing. South Asian Journal of Management Sciences, 13(1), 13-40. [Google Scholar]
- Bilan, S., Mishchuk, H., Samoliuk, N. & Ostasz, G. (2019). Effectiveness of Social Dialogue in the System of Sustainable Economic Development Factors. Paper presented at the Proceedings of the 34th International Business Information Management Association Conference, IBIMA 2020: Vision 2025: Education Excellence and Management of Innovations through Sustainable Economic Competitive Advantage, 13303-13313.
- Bilan, Y., Mishchuk, H., Samoliuk, N., & Mishchuk, V. (2020). Gender discrimination and its links with compensations and benefits practices in enterprises. Entrepreneurial Business and Economics Review, 8(3), 189-203. [Google Scholar] [CrossRef]
- Carpenter, M. A., Pollock, T. G., & Leary, M. M. (2003). Testing a model of reasoned risk‐taking: governance, the experience of principals and agents, and global strategy in high‐technology IPO firms. Strategic management journal, 24(9), 803-820. [Google Scholar] [CrossRef]
- Chan, C. M. H., Wong, J. E., Yeap, L. L. L., Wee, L. H., Jamil, N. A., & Nantha, Y. S. (2019). Workplace bullying and psychological distress of employees across socioeconomic strata: a cross-sectional study. BMC public health, 19(4), 1-8. [Google Scholar] [CrossRef]
- Chen, Y., Li, X., Wang, L., & Wang, S. (2017). Is China different from other investors in global land acquisition? Some observations from existing deals in China’s going global strategy. Land Use Policy, 60, 362-372. [Google Scholar] [CrossRef]
- Chisholm, D., Moro, D., Bertram, M., Pretorius, C., Gmel, G., Shield, K., & Rehm, J. (2018). Are the «best buys» for alcohol control still valid? An update on the comparative cost-effectiveness of alcohol control strategies at the global level. Journal of studies on alcohol and drugs, 79(4), 514-522. [Google Scholar] [CrossRef]
- Dzwigol, H., Dzwigol-Barosz, M., Miskiewicz, R., & Kwilinski, A. (2020). Manager Competency Assessment Model in the Conditions of Industry 4.0. Entrepreneurship and Sustainability Issues, 7(4), 2630-2644. [CrossRef]
- Fitriyah, N. (2019). Multivariate analysis of strategic management and business development in service sector. Polish Journal of Management Studies, 19(1), 145-156. [CrossRef]
- Girchenko, T., Panchenko, O. (2020). Research on the practical aspects of the providing efficiency of marketing communications’ bank. Financial and credit activity-problems of theory and practice, 3. P. 13-22. [Google Scholar] [CrossRef]
- Hafiz, M. T., & Sary, F. P. (2020). Analysis of the influence of compensation and transformational leadership style on employee performance in PT. Finnet Indonesia. Paper presented at the Digital Economy for Customer Benefit and Business Fairness: Proceedings of the International Conference on Sustainable Collaboration in Business, Information and Innovation (SCBTII 2019), Bandung, Indonesia, October 9-10, 2019. Retrieved from [Link]
- Hussain, H. I., Kot, S., Kamarudin, F., & Wong, C. M. (2020). The Nexus of competition freedom and the efficiency of microfinance institutions. Journal of Competitiveness, 12(2), 67. [Google Scholar] [CrossRef]
- Iqbal, J., & Hameed, W. U. (2020). Open Innovation Challenges and Coopetition-Based Open-Innovation Empirical Evidence From Malaysia. In Innovative Management and Business Practices in Asia (pp. 144-166). IGI Global. [Google scholar] [CrossRef]
- Karami, A., Dolatabadi, H. R., & Rajaeepour, S. (2013). Analyzing the effectiveness of reward management system on employee performance through the mediating role of employee motivation case study: Isfahan Regional Electric Company. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 3(9), 327. [Google Scholar]
- Karim, M. R., Huda, K. N., & Khan, R. S. (2012). Significance of training and post training evaluation for employee effectiveness: An empirical study on Sainsbury’s Supermarket Ltd, UK. International Journal of Business and Management, 7(18), 141. [Google Scholar]
- Khuong, N. V., Liem, N. T., & Minh, M. T. H. (2020). Earnings management and cash holdings: Evidence from energy firms in Vietnam. Journal of International Studies, 13(1). [Google Scholar][CrossRef]
- Kot, S., Haque, A. U., & Baloch, A. (2020). Supply chain management in SMEs: Global perspective. Montenegrin Journal of Economics, 16(1), 87-104. [Google Scholar]
- Kovacs, G. (2020). Combination of Lean value-oriented conception and facility layout design for even more significant efficiency improvement and cost reduction. International Journal of Production Research, 58(10), 2916-2936. [Google Scholar] [CrossRef]
- Kuznetsova A., Kalynets K., Kozmuk N. (2018). Innovative management in global financial csr governance. Marketing and management of innovations, 2, P. 262-269. [CrossRef]
- Kwilinski, A. (2018). Mechanism of formation of industrial enterprise development strategy in the information economy. Virtual Economics, 1(1), 7-25. [CrossRef]
- Liem, V. T., & Hien, N. N. (2020). The impact of manager’s demographic characteristics on prospector strategy, use of management accounting systems and financial performance. Journal of International Studies, 13(4), 54-69. [Google Scholar] [CrossRef]
- Lorenzen, M., & Mahnke, V. (2002). Global strategy and the acquisition of local knowledge: how MNCs enter regional knowledge clusters. Aalborg and Copenhagen: Danish Research Unit of Industrial Dynamics, DRUID Working Paper Series, 8. [Google Scholar]
- Lukitowati, R., & Ramli, K. (2020). Assessing the Information Security Awareness of Employees in PT ABC Against International Organization for Standardization (ISO) 27001: 2013. Journal of Computational and Theoretical Nanoscience, 17(2), 1441-1446. [Google Scholar] [CrossRef]
- Micík, M., & Micudova, K. (2018). Employer brand building: Using social media and career websites to attract generation Y. Economics & Sociology, 11(3), 171-189. [Google Scholar] [CrossRef]
- Omar, S. R., Ab Karim, S., Isa, S. S., & Omar, S. N. (2020). Enlivening the effect of tourists’ knowledge and involvement on Malaysian heritage food (MHF) towards food tourism image in Malaysia. In Destination Management and Marketing: Breakthroughs in Research and Practice (pp. 268-290). IGI Global. [Google Scholar] [CrossRef]
- Onyusheva, I. (2017). Analytical and managerial issues of human capital in conditions of global competitiveness: the case of Kazakhstan. Polish Journal of Management Studies, 16. [Google Scholar] [CrossRef]
- Petru, N., Havlícek, K., & Tomaškova, A. (2018). Comparison of marketing vitality of family and non-family companies doing business in Czech republic. Economics & Sociology, 11(2), 138-156. [Google Scholar] [CrossRef]
- Rotvold, G. (2008). How to create a security culture in your organization: A recent study reveals the importance of assessment, incident response procedures, and social engineering testing in improving security awareness programs. Information Management Journal, 42(6), 32-38. [Google Scholar]
- Sharrock, S., Hoft, R., & Dias, B. F. D. S. (2018). An overview of recent progress in the implementation of the Global Strategy for Plant Conservation-a global perspective. Rodriguésia, 69(4), 1489-1511. [Google Scholar] [CrossRef]
- Stverkova, H., Pohludka, M., Kurowska-Pysz, J., & Szczepanska-Woszczyna, K. (2018). Cross-border enterprepreneurship in Euroregion Beskydy. Polish Journal of Management Studies, 18. [Google Scholar] [CrossRef]
- Tahir, N., Yousafzai, I. K., Jan, S., & Hashim, M. (2014). The impact of training and development on employees performance and productivity a case study of United Bank Limited Peshawar City, KPK, Pakistan. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 4(4), 86. [Google Scholar]
- Trad, A., & Kalpic, D. (2018). The Business Transformation and Enterprise Architecture Framework: The Financial Engineering Global Strategy Regaining Global Stability After the Financial Crisis (pp. 1-22): IGI Global. [CrossRef]
- Widokarti, J. R., Kartini, D., Oesman, Y. M., & Sari, D. (2019). An Analysis of the Relationship between Compensation and Employees’ Working Motivation Controlling for Proactive Behavior in Indonesian Hotel Industry. Mediterranean Journal of Social Sciences, 10(3), 70. [Google Scholar]
- Wisse, B., van Eijbergen, R., Rietzschel, E. F., & Scheibe, S. (2018). Catering to the needs of an aging workforce: The role of employee age in the relationship between corporate social responsibility and employee satisfaction. Journal of Business Ethics, 147(4), 875-888. [Google Scholar]
- Wolfmayr, K. (2020). High Speed Strategy Implementation in a Global, Dynamic Business Environment/submitted by Klaus Wolfmayr, BSc. Universität Linz. [Google Scholar]
- Zhang, X., Kuchinke, L., Woud, M. L., Velten, J., & Margraf, J. (2017). Survey method matters: Online/offline questionnaires and face-to-face or telephone interviews differ. Computers in Human Behavior, 71, 172-180. [Google Scholar] [CrossRef]
|