Зміст |
Автори:
Фейсал Абдулхаді Альмутаїрі, ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4858-1089 Саудівський електронний університет (Саудівська Аравія)
Сторінки: 179-190
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2021.2-15
Отримано: 15.12.2020
Прийнято: 04.05.2021
Опубліковано: 26.06.2021
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті узагальнено аргументи та контраргументи в рамках наукової дискусії щодо впливу пандемії COVID-19 на маркетингову діяльність підприємств харчової промисловості. Основною метою дослідження є аналіз впливу COVID-19 на ефективність стратегій розсилки повідомлень через соціальні мережі на прикладі підприємств харчової промисловості Саудівської Аравії. Систематизація наукових напрацювань із означеної тематики засвідчила, що пандемії та епідемії суттєво впливають на бізнес-процеси підприємств, зокрема, їх маркетингову діяльність. Теоретичним підґрунтям даної роботи є низка досліджень, присвячених оцінюванні ефективності процесу адаптації бізнес-цілей компаній з метою зменшення впливу негативних наслідків COVID-19. Автором зазначено, що викликані COVID-19 зміни споживчої поведінки обумовлюють необхідність оновлення маркетингових стратегій компаній з урахуванням прогнозування коротко- та довгострокових змін на ринку. Емпіричний аналіз засновано на результатах онлайн-опитування трьох найбільших компаній на ринку харчової промисловості Саудівської Аравії: Shawarmer SA, Maestro Pizza та Hungerstation. Дослідження проведено з використанням кількісних методів. Для досягнення поставленої мети автором: 1) визначено особливості комунікації компаній зі споживачами до та під час пандемії COVID-19 на прикладі мереж швидкого харчування Shawarmer SA, Maestro Pizza та Hungerstation; 2) виявлено зміни стратегій розсилки повідомлень у соціальних мережах. За результатами аналізу сторінок компаній у соціальній мережі Twitter встановлено, що пандемія COVID-19 суттєво змінила спосіб взаємодії компаній зі споживачами. Автором систематизовано відповідні стратегії взаємодії зі споживачами. У дослідженні емпірично підтверджено та теоретично доведено, що розсилка повідомлень у соціальних мережах є одним із дієвих інструментів комунікації зі споживачами під час пандемії. Отримані результати можуть бути корисними при розробленні клієнтоорієнтованих маркетингових стратегій.
Ключові слова: клієнтоорієнтовані маркетингові стратегії, харчова промисловість, ділове спілкування, розсилка повідомлень, маркетинг, COVID-19..
Класифікація JEL: M10, M30, I12.
Цитувати як: Almutairi, F. A. . (2021). From marketing to crisis management: how key messages changed during corona pandemic in Saudi food industry Marketing and Management of Innovations, 2, 179-190. https://doi.org/10.21272/mmi.2021.2-15
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Ahmed, M. (2021). COVID-19 impact on Consumer Behaviour, Demand and Consumption. International journal for innovative research in multidisciplinary field, 7(1). [Google Scholar]
- Alhawal, H. M., Nurunnabi, M., & Al-Yousef, N. (2020). The impact of COVID-19 on SME in Saudi Arabia: a large-scale survey. White Paper, 2. [Google Scholar]
- Ali Taha, V., Pencarelli, T., Škerháková, V., Fedorko, R., & Košíková, M. (2021). The Use of Social Media and Its Impact on Shopping Behavior of Slovak and Italian Consumers during COVID-19 Pandemic. Sustainability, 13(4), 1710. [Google Scholar] [CrossRef]
- Ayush, G. K., & Gowda, R. (2020). A Study on Impact Of COVID-19 On Digital Marketing. Vidyabharati International Interdisciplinary Research Journal. [Google Scholar]
- Camilleri, M. A. (2021). Strategic dialogic communication through digital media during COVID-19 crisis. In Strategic corporate communication in the digital age. Emerald Publishing Limited. [Google Scholar] [CrossRef]
- Chowdhury, M. T., Sarkar, A., Paul, S. K., & Moktadir, M. A. (2020). A case study on strategies to deal with the impacts of COVID-19 pandemic in the food and beverage industry. Operations Management Research, 1-13. [Google Scholar] [CrossRef]
- Dias, P., Pessôa, C. A. M., & Andrade, J. G. (2020). Brand communication on Instagram during the COVID-19 pandemic: perceptions of users and brands. [Google Scholar]
- Diebner, R., Silliman, E., Ungerman, K., & Vancauwenberghe, M. (2020). Adapting customer experience in the time of coronavirus. McKinsey & Company, 1–7. [Google Scholar]
- Francisco, E., Fardos, N., Bhatt, A., & Bizel, G. (2021). Impact of the COVID-19 Pandemic on Instagram and Influencer Marketing. International Journal of Marketing Studies, 13(2). [Google Scholar]
- Gustavsson, S., & Larsson, S. (2020). Marketing Innovation for SMEs during COVID-19 Pandemic: A case study of the hospitality industry in Norrbotten. [Google Scholar]
- Hoekstra., J.C., & Leeflang, P.S.H. (2020). Marketing in the era of COVID-19. Italian Journal of Marketing, 249-260. Retrieved from [Link]
- Mont, O., Curtis, S. K., & Palgan, Y. V. (2021). Organisational Response Strategies to COVID-19 in the Sharing Economy. Sustainable Production and Consumption, 28, 52-70. [Google Scholar] [CrossRef]
- Pandey, N. (2021). Digital marketing strategies for firms in post COVID-19 era: insights and future directions. In The new normal challenges of managerial business, social and ecological systems in the post COVID-19 era. Bloomsbury Prime. [Google Scholar]
- Sheth, J. (2020). Impact of COVID-19 on consumer behavior: Will the old habits return or die?. Journal of Business Research, 117, 280-283. [Google Scholar] [CrossRef]
- Sulthana, A. N., & Vasantha, D. (2020). Usage Of Social Media On Purchase During COVID-19. Book: Impact of COVID-19 on the global economy. India. [Google Scholar]
- Telukdarie, A., Munsamy, M., & Mohlala, P. (2020). Analysis of the Impact of COVID-19 on the Food and Beverages Manufacturing Sector. Sustainability, 12(22), 9331. [Google Scholar][CrossRef]
|