Зміст |
Автори:
А. А. Махроус, Каїрський університет (Єгипет)
Сторінки: 151-160
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2019.1-12
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У рамках даного дослідження автором проаналізовано особливості та бар’єри розвитку жіночого підприємництва з метою інформування академічної спільноти та державних установ щодо перспектив та викликів, які постають перед жінками-підприємцями на ринках країн, що розвиваються, зокрема, таких як Єгипет. Особливості культури та традиції певних країн обумовлюють появу низки дискусій щодо феномену жіночого підприємництва, що у свою чергу обумовлює актуальність дослідження даної проблематики, та зумовлює необхідність подальшого аналізу специфіки жіночого підприємництва з урахуванням особливостей функціонування країн, що розвиваються. Автором наголошено, що наявні наукові доробки щодо розвитку жіночого підприємництва не враховують особливості самозайнятості жінок в Єгипті, а також факторів, що впливають на жінок при прийнятті рішень щодо розвитку своєї підприємницької діяльності. Автором проведено систематизацію літературних джерел та практичних підходів щодо вивчення проблем розвитку жіночого підприємництва в цілому, та в Єгипті зокрема. На основі аналізу інституційних особливостей виокремлено необхідні ресурси та набір кваліфікацій, що сприятимуть розвитку жіночого підприємництва на ринках, що розвиваються. Автором проведено дослідження в наступній логічній послідовності – визначено та досліджено поняття феномену жіночого підприємництва в Єгипті та арабських країнах, проведено аналіз поточного стану організацій, якими керують чи володіють жінки в Єгипті. За результатами проведених теоретичних досліджень автором визначено та охарактеризовано основні фактори успіху жіночого підприємництва. У статті визначено, що поширення результатів дослідження серед основних стейкхолдерів сприятиме усвідомленню ролі маркетингової освіти у сфері підприємництва в контексті підвищення рівня його успішності та визнанню суперечливості інституційного середовища, що формує відповідні бар’єри для жінок-підприємців. В результаті роботи автором визначено напрями для подальших теоретичних досліджень, перспектив розробки та імплементації державних механізмів регулювання жіночого підприємництва в Єгипті.
Ключові слова: підприємництво, жінки-підприємці, доступ до фінансування в Єгипті, інституційне середовище, MENA, стартап.
Класифікація JEL: L26, L59, O20, O50.
Цитувати як: Mahrous, A. А. (2019). Female entrepreneurship in Egypt: new theoretical and public policy implications Marketing and Management of Innovations, 1, 151-160. https://doi.org/10.21272/mmi.2019.1-12
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Adam, S., Mahrous, A. A., & Kortam, W. (2017). The relationship between entrepreneurial orientation, marketing innovation and competitive marketing advantage of female entrepreneurs in Egypt. International Journal of Technology Management & Sustainable Development, 16(2), 157-174
- Aldrich, H.E., Carter, N. & Ruef, M. (2002). With very little help from their friends: Gender and relational composition of nascent entrepreneurs’ startup teams. Frontiers of Entrepreneurship Research 2002. Babson Park, MA: Babson College.
- Bennett, R., & Dann, S. (2000). The changing experience of Australian female entrepreneurs. Gender, work & organization, 7(2), 75-83.
- Birley, S., Moss, C. & Saunders, P. (1987) Do women entrepreneurs require different training? American Journal of Small Business, 12 (1): 27–35.
- Burke, A.E. (2002). Self-employment wealth and job creation: The roles of gender, non-pecuniary motivation and entrepreneurial ability. Small Business Economics, 19 (3): 255–270.
- Carter, N.M. & Allen, K.R. (1997). Size determinants of women-owned businesses: Choice or barriers to resources? Entrepreneurship and Regional Development, 9 (3): 211–220.
- Chirwa E.W., (2008).«Effects of gender on the performance of micro and small enterprises in Malawi», Development Southern Africa, 25(3).
- Egypt Network for Integrated Development, (2017). Retrieved at http://enid.org.eg/ Accessed at February 05, 2018
- Egypt’s New Quiet Revolution: Female Entrepreneurship. (2017).Retrieved at www.because.bz/…/egypt’s-new-quiet-revolution-female-entrepreneu…, Accessed at August 27, 2018
- Elam, A., & Terjesen, S. (2010). Gendered institutions and cross-national patterns of business creation for men and women. The European Journal of Development Research, 22(3):331-348
- Estrin, S., Mickiewicz, T., Stephan, U., & Wright, M. (2019). Entrepreneurship in Emerging Markets. The Oxford Handbook of Management in Emerging Markets, 457.
- Female African Entrepreneurship, Afrographique, retrieved at (2018). http://afrographique.tumblr.com/, Accessed at October 12, 2018
- Female-Entrepreneurship-in-the-Middle-East. (2018). Retrieved at: www.egypt-business.com/News/details/1704-Female-Entrepreneurship-in-the-Middle-East/83478. Accessed March 15, 2018
- Fuller-Love, N., Lim, L., & Akehurst, G. (2006). Guest editorial: Female and ethnic minority entrepreneurship. The International Entrepreneurship and Management Journal, 2(4), 429-439
- Goldin, C. (1990). Understanding the Gender Gap: An Economic History of American Women. New York: Oxford University Press.
- Greer, M.J. and Greene, P.G. (2003). Feminist theory and the study of entrepreneurship. In: J.E. Butler (ed.) New Perspectives on Women Entrepreneurs. Greenwich, CT: Information Age Publishing, 1–24.
- Greve, A. and Salaff, J.W. (2003). Social networks and entrepreneurship. Entrepreneurship Theory and Practice, 28(1): 1–22.
- Gupta, M., Uz, I., Esmaeilzadeh, P., Noboa, F., Mahrous, A. A., Kim, E., … & Peters, A. (2018). Do cultural norms affect social network behavior inappropriateness? A global study. Journal of Business Research, 85, 10-22.
- Hampel-Milagrosa, A., Loewe, M., & Reeg, C. (2015). The entrepreneur makes a difference: Evidence on MSE upgrading factors from Egypt, India, and the Philippines. World Development, 66: 118-130
- Hattab,H. (2012). Towards understanding female entrepreneurship in Middle Eastern and North African countries: A cross‐country comparison of female entrepreneurship. Education, Business and Society: Contemporary Middle Eastern Issues, 5(3):171-186.
- Hurley, A. (1999). Incorporating feminist theories into sociological theories of entrepreneurship. Women in Management Review, 14: 54–62.
- IFC (2017). Unlocking the potential of women entrepreneurs in Egypt, Retrieved at: www.ifc.org/wps/wcm/connect/news_ext_content/ifc_external_corporate_site.Accessed at February 5, 2018
- ILO (2016). Women’s entrepreneurship development assessment, International Labor Organization, ILO DWT for North Africa and ILO Country Offices for Egypt and Eritrea. Cairo: ILO, 2016.
- Injaz Egypt. (2018). Retrieved from:http://www.injaz-egypt.org
- Khairy, N. A. (2019). Women-owned MSMEs and Financial Inclusion in Egypt. Retrievedat http://dar.aucegypt.edu/bitstream/handle/10526/5628/FINAL%20THESIS-12-1%20NK.pdf?sequence=1 (Last accessed 27 July 2018)
- Khattab, L., & Mahrous, A. A. (2016). Revisiting online banner advertising recall: An experimental study of the factors affecting banner recall in an Arab context. Journal of Arab & Muslim Media Research, 9(2), 237-249.
- Mahrous, A. A. (2013). Social Media Marketing: Prospects for Marketing Theory and Practice on the Social Web. In E-Marketing in Developed and Developing Countries: Emerging Practices (pp. 56-68). IGI Global.
- Mahrous, A. A. (2013). Social Media Marketing: Prospects for Marketing Theory and Practice on the Social Web. In E-Marketing in Developed and Developing Countries: Emerging Practices(pp. 56-68). IGI Global.
- Mahrous, A. A. (2016). Implications of the use of social media for pre-purchase information searches for automobiles. International Journal of Technology Marketing, 11(3), 254-275.
- Mahrous, A. A., & Genedy, M. A. (2018). Connecting the dots: The relationship among intra-organizational environment, entrepreneurial orientation, market orientation and organizational performance.Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies.
- Mahrous, A. A., & Hassan, S. S. (2017). Achieving superior customer experience: An investigation of multichannel choices in the travel and tourism industry of an emerging market. Journal of Travel Research, 56(8), 1049-1064.
- Mahrous, A. A., & Kotb, A. (2014, June). Antecedents of virtual communities participation and their purchasing behavior consequence. In Proceedings of the 4th Conference of the International Network of Business & Management Journals (INBAM), Management Decision, Barcelona, 25-27 June
- Marzouk, O., & Mahrous, A. (2017). An exploratory study on energy and water sustainable consumption behaviors of rural consumers in Egypt.
- Minniti, M., & Naudé, W. (2010). What do we know about the patterns and determinants of female entrepreneurship across countries?.
- Mohsen, Y., Hussein, H. M., & Mahrous, A. A. (2018). Perceived service value, customer engagement and brand loyalty in health care centres in Egypt.
- Okhtein. (2018). Retrieved from: https://okhtein.com
- Shazly, R., & Mahrous, A. (2017). A qualitative investigation of the factors associated with attitude toward causal-related marketing campaigns in services industries in Egypt.
- Tambunan, T. (2011). Development of small and medium enterprises in a developing country: The Indonesian case. Journal of Enterprising Communities: People and Places in the Global Economy, 5(1): 68-82
- Temraza. (2018). Retrieved from: https://temraza.com/about/
- Women Entrepreneurship:AProfile (2018), Retrieved At http://Shodhganga.Inflibnet.Ac.In/ Bitstream/10603/6775/ 12/12_ Chapter%201.Pdf. Accessed at March 27, 2018
|