Зміст |
Автори:
Ш. Чоудхарі, Інститут інтегрованого навчання та управління (Індія) С. Дхілон, Кедарнас Аггарвал інститут управління (Індія)
Сторінки: 212-220
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2018.4-19
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Індійський споживчий ринок наразі трансформується від традиційного до ринку кліків та онлайн замовлень. Так, Інтернет відіграє вирішальну роль у використанні нових можливостей у процесі ведення бізнесу. Найбільша у світі роздрібна торговельна компанія Wal-Mart придбала 77% акцій Індійської онлайн платформи Flipkart за 16 мільярдів доларів США, що тим самим підтверджує факт стрімкого зростання електронної комерції в Індії. Поряд із цим автори відмічають наявність певних ризиків, що притаманні онлайн-шоппінгу та онлайн-транзакціям. Результати дослідження свідчать, що організована роздрібна торгівля складає вісім відсотків загального ринку Індії, що забезпечує отримання приблизно 600 мільярдів доларів США прибутку. У рамках даного дослідження автори досліджують систему факторів, що впливають на поведінку споживачів (сільських та міських клієнтів) під час здійснення онлайн-покупок та розвиток інтернет-магазинів. У статті автори аналізують та систематизують основні проблеми сприйняття онлайн-шоппінгу потенційними споживачами. У ході дослідження автори визначають найпопулярніші індійські онлайн-платформи для ведення інтернет-бізнесу. Автори проаналізували взаємозалежність між демографічними показниками та розвитком онлайн-шоппінгу. Дані для аналізу були зібрані шляхом анкетування випадкової вибірки сільського та міського населення. Автори відмічають різке зростання індійської економіки, порівнюючи з економіками країн Південно-Східної Азії. При цьому, динаміка макроекономічних показників індійської економіки підтверджує прогноз її подальшого економічного зростання. Окрім цього, автори підкреслюють перспективу розвитку роздрібної торгівлі серед сільського населення як стратегічного напрямку Так, експерти Amazon зазначають, що 70% їх покупок припадає на невеликі міста. Дані результати підтверджують актуальність розвитку онлайн-торгівлі у сільській місцевості шляхом налагодження ефективної комунікації зі споживачами.
Ключові слова: онлайн, шоппінг, Інтернет, розвиток, комерція.
Класифікація JEL: M30, L81, L86.
Цитувати як: Choudhary, S., & Dhillon, S. (2018). An empirical perspective on consumer’s attitude towards online shopping Marketing and Management of Innovations, 4, 212-220. https://doi.org/10.21272/mmi.2018.4-19
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Agarwal, R., & Venkatesh, V. (2002). Assessing a firm’s web presence: A heuristic evaluation procedure for the measurement of usability. Information Systems Research, 13(2), 168–186.
- Ali, P., & Sankaran, S. (2011). Online shopping customer satisfaction and loyalty in Norway. Riga, Latvia: LAP Lambert Academic Publishing.
- Chen, Q., Clifford, S.J., & Wells, W. (2000). Attitude toward the site: New information. Journal of Advertising Research, 42(2), 33-45.
- Changchit, C. (2006). Consumer perceptions of online shopping. Issues in Information Systems, 7(2), 177-181.
- Danaher, P. J. (2007). Modeling page views across multiple websites with an application to internet reach and frequency prediction. Marketing Science, 26 (3), 422–437.
- Galletta, D.F., Henry, R.M., McCoy, S., & Polak, P. (2006). When the wait isn’t o bad: The interacting effects of website delay, familiarity and breadth. Information Systems Research, 17 (1), 20–37.
- Gilly, M. C., Graham, J. L., Wolfinbarger, M. F., & Yale, L. J. (1998). A dyadic study of interpersonal information search. Journal of the Academy of Marketing Science, 26(2), 83–100.
- Goyal, M.M. (2014). Online shopping: A survey on consumer’s perception. The International Journal of Business & Management, 2(11), 73-79.
- Gupta, A. (2011). Rural retail revolution: The rise of rural market. South Asian Journal of Marketing & Management Research, 1(3), 34-53.
- Jun, G., & Jaafar, N.I. (2011). A study on consumers attitude towards online shopping in China. International Journal of Business and Social Science, 2(22), 122-123.
- Kodandarama, S. (2013, January 29). CMD of Vivek Ltd, Deccan Chronical.
- Malhotra, N.K., & Dash, S. (2009). Marketing Research: An applied orientation (6th ed.). Delhi: Pearson Education.
- Mittal, A. (2013). E-commerce: It’s impact on consumer behavior. Global Journal of Management and Business Studies, 3(2), 131-138.
- Monsuwe, T.P.Y, Dellaert, B.G.C., & Ruyter, K.D. (2004). What drives consumers to shop online? A literature review. International Journal of Service Industry Management, 15(1), 102-121.
- Patil, P.H. (2017, February 17). Rural and urban consumer of India. Paper presented at International Conference on Managing Business in Digital Age, Sinhgad Institute of Management, Pune, Maharashtra.
- Rajasekar, S., & Agarwal, S. (2016). A study on impact of e-commerce on India’s Commerce. International Journal of Development Research, 6(3), 7253-7256.
- Ramírez, N. (2010). Asian Journal of Management and Research, 3(2), 396- 405.
- Richa, D. (2012). Impact of demographic factors of consumers on online shopping behaviour: A study of consumers in India. International Journal of Engineering and Management Studies, 3(1), 43–52.
- Rose, S.P., Clark, C., Samouel, P., & Hair, N (2012). Online customer experience in e-retailing: An empirical model of antecedents and outcomes. Journal of Retailing, 88 (2), 308–322.
- Sharma & Mittal (2009). Prospects of e-commerce in India. Asian Journal of Management and Research, 3(2), 396-408.
- Shergill, G.S. & Chen, Z. (2005).Web based shopping: Consumers’ attitudes towards online shopping in New Zealand. Journal of Electronic Commerce Research, 6(2), 80.
- Singhal. S., & Shekhawat, S. (2014). An empirical study of customer satisfaction in online shopping experience of tourism products in India. International Journal of Scientific Engineering and Research, 3(6), 61-64.
- Teltzrow, M., Meyer, B. & Lenz, H.J. (2007). Multi channel consumer perceptions. Journal of Electronic Commerce Research, 8(1), 18-31.
- Thomson, E. S., Laing, A. W., & McKee, L. (2007). Exploring child influence behaviour. Journal of Consumer Behaviour, 6(4), 182–202.
- Vaitheesewaran, K. (2013, January 29).CEO of Indiaplaza.com, Deccan Chronical.
- Venkatesh, V., & Davis, F.D. (2000). A theoretical extension of the technology acceptance model: Four longitudinal field studies. Management Science, 46(2), 186-204.
- Venkatesh, V., Morris, M.G., Davis, G.B., & Davis, F.D. (2003). User acceptance of information technology: toward a unified view. MIS Quarterly, 27(3), 425-478.
- Wood, M. (2005). Discretionary unplanned buying in consumer society. Journal of Consumer Behaviour, 4(4), 268–281.
|