Зміст |
Автори:
А. Хосеін, Університет Комілла (Бангладеш) Мд. Ю. Х. Хан, Університет Алгарве (Португалія)|Міжнародний університет аграрного бізнесу і технологій (Бангладеш)
Сторінки: 298-306
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2018.4-25
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Термін «зелений» – широко використовуваний та набуває конкретного змісту в залежності від специфіки досліджуваної ситуації. Так, у статті автори визначають, що зелений маркетинг – це сучасна філософія, яка може бути перенесена на товари кінцевого споживання, виробництво товарів та послуг. У роботі розглядається зелений маркетинг як маркетинг продуктів, які сертифіковані як екологічно безпечні. Зелений маркетинг об’єднує низку заходів та програм, включаючи: адаптацію продукції, зміну способу виробництва, зміну упаковки, зміну цін, а також зміну рекламної ідеї. У рамках даного дослідження, автори оцінюють вплив зеленого маркетингу на процес прийняття рішень споживачами у Бангладеші, використовуючи методи кількісного аналізу. Детерміновану вибірку даних було сформовано на основі результатів опитування 200 респондентів. З метою оцінки отриманих даних було розраховано частоту, середнє квадратичне відхилення та проведено регресійний аналіз. Емпіричні результати регресійного аналізу підтвердили гіпотезу, що зелена продукція та зелена рекламна діяльність є важливими факторами впливу на процес прийняття рішення споживачами. Автори наголошують, що отримані результати підтверджують необхідність переходу до концепції зеленого зростання Бангладешу. Отримані результати підтверджують, що зелена продукція та зелена рекламна діяльність позитивно впливають на поведінку споживачів. Таким чином, маркетологи повинні підтримувати рекламні кампанії з урахуванням основних принципів зеленого маркетингу. При цьому, автори наголошують на необхідності проведення рекламних акцій з урахуванням принципів зеленого маркетингу з метою поширення ідеології зеленого зростання серед суспільства. У роботі авторами запропоновано механізм озеленення як маркетингової діяльності, так і компанії в цілому. Так, компанії зможуть пропонувати споживачам зелену продукцію, що тим самим призведе до зростання популярності зеленої продукції серед споживачів Бангладешу.
Ключові слова: Бангладеш, рішення, споживач, зелений маркетинг.
Класифікація JEL: M31.
Цитувати як: Hossain, A., & Khan, M. Y. H. (2018). Green marketing mix effect on consumers buying decisions in Bangladesh Marketing and Management of Innovations, 4, 298-306. https://doi.org/10.21272/mmi.2018.4-25
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Ankit and Mayur (2013). Green Marketing: Impact of Green Advertising on Consumer Purchase Intention.Advances Manage, 6(9), 14-17.
- Awan (2011). Green marketing: Marketing strategies for the Swedish energy companies. International Journal of Industrial Marketing, 1(2), 1-19.
- Bukhari (2011). Green Marketing and Its Impact on Consumer Buying Behavior. Eur. J. Econ. Political Stud., 3(4), 375-383.
- Chang, C. (2011). Feeling Ambivalent about Going Green – Implication for Green Advertising Processing. Journal of Advertising, 40(4), 19-319. https://doi.org/10.2753/JOA0091-3367400402.
- Cherian, J., and Jacob, J. (2012). Green Marketing: A Study of Consumers ‘Attitude towards Environment-Friendly Products. Asian Social Science, 8(12), 117-126.
- Dahl, U., and Persson, S. (2008). Purchasing of environmental friendly computers, Bachelor Thesis within Business Administration, Jonkoping International Business School.
- D’Souza et al. (2006). Green Products and Corporate Strategy: An Empirical Investigation. Society and Business Review, 1(2),144–157
- Durning, A.T. (2011). How much is enough? Earthsvan, London
- Eric K (2007). Green marketing practices by Kenya petroleum refineries: A study of the perception of the management of oil marketing companies in Kenya. Ph.D. Dissertation, University Of Nairobi, Kenya.
- Fan and Zeng (2011). Implementation of green marketing strategy in China: A study of the green food industry. M.Sc. Thesis, University of GAVLE, China.
- Gan, C., Wee, H. Y., Ozanne, L., and Kao, T. (2008). Consumers Purchasing Behavior toward Green Products in New Zealand. Innovative Marketing. 4(1), 93-102.
- Hashem, Tareq N. and Al-Rifai, Nahla A. (2011). The Influence of applying Green Marketing Mix by Chemical Industries Companies in Three Arab States in West Asia on Consumer’s Mental Image. International Journal of Business and Social Science, 2(3), 92-101.
- Kalama (2007). Green Marketing Practices by Kenya Petroleum Refineries: A Study of the Perception of the Management of Oil Marketing Companies in Kenya. Doctoral dissertation, School Bus., Univ. Nairobi, Kenya.
- Kassaye, W. W., and Verma, D. (1992). Balancing traditional packaging functions with the new ‘green. S.A.M. Advanced Management Journal, 57(4), 15.
- Kollmuss, A. and Agyeman, J., (2002). Mind the gap: why do people act environmentally and what are the barriers to pro-environmental behaviour?.Environmental Education Research, 8(3), pp. 239-260.
- Kotler, P., and Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall, New Jersey.
- Kotler, P., and Armstrong G. (1999). Principles of marketing Prentice-Hall International Inc.
- Kumar and Ghodeswar (2015). Factors affecting consumers’ green product purchase decisions. Marketing Intelligence and Planning, 33(3), 330-347.
- Mahmoud, T.O., (2018). Impact of green marketing mix on purchase intention. International Journal of Advanced and Applied Sciences, 5(2), 127-135.
- Martin, D., and Schouten, J. (2012). Sustainable marketing. Upper Saddle River, N.J.: Pearson Prentice Hall.
- Ottman, J. (1992). Sometimes consumers will pay more to go green. Marketing News (July 6), 16.
- Panni, M.F.A.K., (2006). The Effect of Consumerism towards customer attitudinal behavior in food industry in Malaysia. M.Phil. Multimedia University.
- Peattie, K. (1995). Environmental marketing management, London: Pitman Publishing.
- Prakash, A. (2002). Green Marketing, Public Policy and Managerial Strategies. Business Strategy & the Environment, 11(5), 285-297. https://doi.org/10.1002/bse.338.
- Pride, W. M. and O.C. Ferrel, (2008). “Marketing”, 14th edition. New York: Houghton Mifflin.
- Shamdasani, P., Chon-Lin, G. and Richmond, D. (1993). Exploring green consumers in an oriental culture: Role of personal and marketing mix. Advances in consumer research,20, 488-493.
- Shil (2012). Evolution and Future of Environmental Marketing. Asia Pacific J. Marketing Manage. Rev., 1(3), 74-81.
- Shirsavar and Fashkhamy (2013). Green marketing: A new paradigm to gain competitive advantage in contemporary business. Trends in Advanced Science and Engineering, 7(1), 12-18.
- Siddique, Z. R. and Hossain, A., (2018). Sources of Consumers Awareness toward Green Products and Its Impact on Purchasing Decision in Bangladesh. Journal of Sustainable Development, 11(3), 9-22.
- Singh (2013). Green: The New Colour of Marketing in India. ASCI J. Manage., 42(2), 52-72.
- Sivesan, S., Achchuthan, S. and Umanakenan, K., (2013). Green Marketing Practices and Customer Satisfaction: A Special Reference to Leather Goods. Global Journal of Management and Business Research Accounting and Auditing, 13(3), 50-59.
- Soonthonsmai, V. (2007). Environmental or green marketing as global competitive edge: Concept, synthesis, and implication. EABR (Business) and ETLC (Teaching) Conference Proceeding, Venice, Italy.
- Wasik, J.F. (1996). Green marketing and management: A global perspective. Cambridge, Mass: Blackwell Publishers Inc.
- Welford, R. (2000). Hijacking environmentalism. London: Earthscan.
- Yazdanifard and Mercy (2011). The Impact of Green Marketing on Customer Satisfaction and Environmental Safety. International Conference on Computer Communication and Management, Proc. Of CSIT vol. 5, IACSIT press, Singapore.
- pp. 637-641.
|