Зміст |
Автори:
Ю. В. Чириченко, Університет митної справи та фінансів (Дніпро, Україна) Н. О. Фісуненко, Університет митної справи та фінансів (Дніпро, Україна)
Сторінки: 81-94
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2018.3-07
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Стаття присвячена розвитку методичних засад дослідження базових маркетингових детермінант розвитку інвестиційного ринку – попиту та пропозиції, досягнення рівноваги між якими забезпечує стабільний розвиток ринкової кон’юнктури. На прикладі будівельної галузі України розрахована точка рівноваги, при якій попит на інвестиційні ресурси дорівнює їх пропозиції, ідентифіковані оптимальні параметри її досягнення. На основі дослідження факторів впливу на функції пропозиції та попиту на інвестиційні ресурси в будівництві емпірично встановлено, що функція пропозиції на досліджуваному сегменті інвестиційного ринку має бути скоригована на індекси інвестиційної привабливості, фінансової свободи, свободи інвестицій, інфляції (індекс споживчих цін), а також офіційний курс гривні до долара США та загальне податкове навантаження на бізнес. Коригуючими параметрами для функції попиту на інвестиційні ресурси в будівництві визначено: складова індексу легкості ведення бізнесу, яка характеризує легкість отримання дозволів на будівництво, індекси інвестиційної привабливості та інфляції (індекс споживчих цін), офіційний курс гривні до долара США та загальне податкове навантаження на бізнес. Для моделювання функцій попиту та пропозиції інвестиційних ресурсів в будівництві побудовано мультиплікативну дистрибутивно-лагову багатофакторну нелінійну регресійну залежність, результуючий параметр якої формалізовано за допомогою адаптації метрики Мінковського. Розрахунок рівноважних значень факторів формування пропозиції і попиту на інвестиційні ресурси у будівництві здійснено за допомогою структурного моделювання, яке передбачає введення латентних змінних для характеристики груп явних вхідних показників, опису взаємозалежностей між факторами попиту і пропозиції у вигляді систем одночасних лінійних парних та множинного регресійних рівнянь.
Ключові слова: маркетингові детермінанти, попит, пропозиція, рівновага, інвестиційні ресурси, будівельна галузь.
Класифікація JEL: С53, О11, E22.
Цитувати як: Chirichenko, Y., & Fisunenko, N. (2018). Marketing determinants of the development of the investment market: innovations in the assessment of demand and supply (case study for the construction industry) Marketing and Management of Innovations, 3, 81-94. https://doi.org/10.21272/mmi.2018.3-07
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- “Supply, Demand, and Market Equilibrium”. Retrieved from: http://www.egreene.k12.
- Asaul A.N., Grahov V.P(2007). Integrativnoe upravlenie v investicionno-stroitelnoy cfere. [Integrative management in the investment and construction sector]. / pod redakciey Zaslujennogo stroitelya RF Asaula A.N. – under the editorship of the Honored Builder of the Russian Federation A. N. Asaula. 248.
- Basilinska O. I (2004). Microeconomica: Navchalniy posibnik. [Microeconomics: Textbook]. Kiev: Centr navchalnoi literature, 351, [in Ukrainian].
- Blank I. A. (2001). Osnovi investicionnogo menegmenta. [Fundamentals of Investment Management]. Kiev: Elha-N. [in Rassian].
- Gatezh SA, Shmagina Yu.V . Problemi ta perspective rozvitku investiciynoujnogo rinku v Ukraine. [ Problems of formation and prospects of development of the investment market in Ukraine]. Retrieved from: http://www.rusnauka.com/2_ANR_2010/Economics/4_57537.doc.htm
- Heyets V.M. (2006). Nestabilnist ta economichne zrostannya. [Instability and economic growth]. (p. 344). [in Ukrainian].
- Granin A.N. (2013). Marketing investiciy [Investment marketing]. (№ 1). (pp.185-189). Retrieved from: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/drep_2013_1_39.pdf
- Gritsenko, S.I. (2016). Rozvitok investiciynouj rinku v Ukraine. [Development of the investment market in Ukraine]. Proceedings from MIIM: Mizhnarodna naukovo-tekhychna konferentsiia–International Scientific and Technical Conference. (pp.56-57). Mariupol. [in Ukrainian].
- Grontkovskaya G. E. (2008). Microeconomika. [Microeconomics]. Practicum:Navchalniy posibnik. Kiev: Centr navchalnoi literature, (Vol. 2), 418, [in Ukrainian].
- Derjavna Slujba Statistiki. [State Statistics Service Ukraine]. Retrieved from: http://www.ukrstat.gov.ua/
- Dickman L. G. (1998). Organizaciya I planuvannya budivelnogo virobnictva. [Organization and planning of construction production]. Kiev: Visha shkola.(p.588). [in Ukrainian].
- Doroshenko O.H. (211). Rozvitok investiciynouj rinku – shlyah do pidvischennya konkurentnospromojnosti. [The development of an investment market – a way to increase competitiveness]. Retrieved from: file:///C:/ Downloads/development-of-the-investment-market-is-a-path-to-the-improvement-of-the-competitiveness pdf
- Kirichok T.Yu (2013). Alhoritm rozvyazannya bagatokriterialnoi zadachi viboru pokaznika znoshuvannya banknot za dopomogoyu funkcii corisnosti. [Algorithm for solving the multicriterial problem of choosing the indicator of banknote wear using the utility function.]. Naukovi visti NYUU «KPI». (Vol.1), 68-75, [in Ukrainian].
- Kobushko I. M. (2012). Strategia rozvitku investiciynogo rinku: teoretichni zasadi ta vitchiznyani realii. [Strategy of investment market development: theoretical foundations and national realities]. monografia. [monograph]. Sumy:Sumskiy Derjavniy Universitet, 517, [in Ukrainian].
- Midler E.A., Hovhannisyan N. M. (2013). Investicii v aspekte marketinga: rinochnaya priroda, specifika marketingovih resheniy. [Investments in the aspect of marketing: market nature, specific marketing decisions]. Retrieved from: http://www.journal-nio.com/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=1
- Moskvin, S. (2009). Investiciynij rinok Ukraine: peredumovi ta perspective formuvannya u konteksti svitovoi ta finansovoi krizi. [Investment Market of Ukraine: Preconditions and Problems of Formation in the Context of the Global Financial Crisis]. (№3). (pp.8-12). [in Ukrainian].
- Nort D. (1997). Instituti, institucionalnie ismeneniya i funkcionsrovanie economici. [Institutions, institutional changes and the functioning of the economy]. Moskva: Nachala. (p. 180). [in Rassian].
- Rumyantseva S. Misce Ukraini na investiciynomu rinku (2009). [Place of Ukraine in the investment market]. Securities of Ukraine. (№16). (pp.14-15). [in Ukrainian].
- Shreibar A. K. (1987). Organizaciya I planuvannya budivelnogo virobnictva. [Organization and planning of construction production]. Kiev: Visha shkola.(p.368). [in Ukrainian].
- Fisher S. (2001). Economica. [Economics]. Moskva: Delo. (Vol.2). (p.864). [in Ukrainian].
- Socoluk K. U. (2013). Sutisna harakteristika ponyat «investicii» ta «investiciyni resursi». [Essential description of the concepts of “investment” and “investment resources”]. monografia. [monograph]. Uman. (pp. 154-159). [in Ukrainian].
- Yastremsky O. (1998). Ocnovi microeconomiki. [Basics of microeconomics]. Kiev: Znannya, 674. [in Ukrainian].
|