Зміст |
Автори:
В.В. Божкова, Сумський державний університет (м Суми, Україна) О.В. Птащенко, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця (м Харків, Україна) Л.Ю. Сагер, Сумський державний університет (м Суми, Україна) Л.О. Сигида, Сумський державний університет (м Суми, Україна)
Сторінки: 73-82
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2018.1-05
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
В статті запропоновано трансформації інструментарію маркетингових комунікацій розрізняти в контексті 3-х рівнів конструктивних змін; проаналізовано основні тенденції розвитку світового і вітчизняного комунікаційного ринку; запропоновано визначення гібридних інструментів маркетингових комунікацій як їх нового виду; досліджено та систематизовано фактори впливу на процес трансформації інструментарію маркетингових комунікацій за допомогою методу структурного аналізу причинно-наслідкових зв’язків Ішикави; обґрунтовано основні напрямки розвитку трансформаційних змін інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації.
Ключові слова: маркетингові комунікації, інструментарій, трансформація, глобалізація, інформація, гібридизація, суспільство, вплив, фактори.
Класифікація JEL: L19, M39, F01.
Цитувати як: Bozhkova, V. V., Ptashchenko, O. V., Saher, L. Y., & Syhyda, L. O. (2018). Transformation of marketing communications tools in the context of globalization Marketing and Management of Innovations, 1, 73-82. https://doi.org/10.21272/mmi.2018.1-05
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Bozhkova, V.V. (2011). Stratehichni aspekty komunikatsiinoi polityky v innovatsiinii diialnosti promyslovykh pidpryiemstv – Strategic Aspects of Communication Policy in the Innovation Activity of Industrial Enterprises. Sumy: TOV «TD «Papirus» [in Ukrainian].
- Bratko, O.S., & Myhal, O.F. (2017). Transformatsiia rynku marketynhovykh komunikatsii v Ukraini pid vplyvom hlobalizatsiinykh protsesiv – Transformation of marketing communications market in Ukraine under the influence of globalization. Sciences of Europe, 11, 12-17 [in Ukrainian].
- Hlobalyzatsyia mirovoi ekonomiki [Globalization of the world economy]. (n.d.) grandars.ru. Retrieved from http://www.grandars.ru/college/sociologiya /globalizaciya.html [in Russian].
- Horbal, N.I., Dziubina, K.O., & Motorniuk, U.I. (2017). Transformatsiia marketynhovykh komunikatsii ukrainskykh pidpryiemstv v umovakh kryzy, hlobalizatsii ta yevrointehratsii. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 3, 96-110 [in Ukrainian].
- Demkura, T.V. (2016). Formuvannia marketynhovykh komunikatsii v konteksti hlobalnykh zmin zovnishnoho seredovyshcha [Formation of marketing communications in the context of global environmental changes]. economy.nayka.com.ua. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5238 [in Ukrainian].
- Kastels, M. (n.d.). Vlast kommunikatsii [Power of communications]. koob.ru. Retrieved from http://www.koob.ru/castells/vlast_kommunikatsii [in Russian].
- Kastels, M. (2000). Informatsyonnaia epokha: ekonomika, obshchestvo i kultura – The Information Age: Economics, Society and Culture. Moscow: Higher School of Economics [in Russian].
- Obiem reklamno-komunikatsiinoho rynku Ukrainy. Pidsumky (2013-2017 rr.) [Volume of the advertising and communications market of Ukraine. Results (2013-2017)]. vrk.org.ua. Retrieved from http://vrk.org.ua/ad-market/ [in Ukrainian].
- Pocheptsov, H. (n.d.). Feiky ta inshi hibrydni komunikatsii [Fake and other hybrid communications]. detector.media. Retrieved from http://detector.media/withoutsection/article/134574/2018-02-11-feiki-ta-inshi-gibridni-komunikatsii/ [in Ukrainian].
- Ryzhkova, H.A. (2014) Osoblyvosti i perspektyvy rozvytku rynku marketynhovykh komunikatsii v Ukraini [Features and prospects of the marketing communications market in Ukraine]. Ekonomichnyi nobelivskyi visnyk – Nobel economic herald, 1 (7) [in Ukrainian].
- Skolko saitov v Internete? [How Many Web Sites?]. (n.d.). strana-sovetov.com. Retrieved from http://strana-sovetov.com/computers/internet/6147-skolko-sajtov-v-internete.html [in Russian].
- Tendentsyi reklamnoho rynka v mire [Trends in the global advertising market]. (2016). aro.by. Retrieved from goo.gl/RpZCED [in Russian].
- Fedulova, L.I. (2010).Perspektyvy tekhnolohichnoho rozvytku svitovoho hospodarstva v postkryzovyi period [Prospects for the technological development of the world economy in the post-crisis period]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu – Herald of Khmelnytsky National University, 4 (3), 192-195 [in Ukrainian].
- Shvetsov, M.N. (n.d.). Hybrydnye formy kommunykatsyi s klientami [Hybrid forms of communication with customers]. targetsms.ru. Retrieved from https://targetsms.ru/blog/441-gibridnye-formy-kommunikatsij-s-klientami [in Russian].
- Executive summary: Advertising Expenditure Forecasts December 2016. (2016). publicismedia.de. Retrieved from https://www.publicismedia.de/wp-content/uploads/2016/12/2016-12-05-aef-executive-summary.pdf.
- Global Intelligence 04 Q4 2017. Data & insights for the new age of communication. (2017). zenithmedia.com. Retrieved from https://www.zenithmedia.com/wp-content/uploads/2017/12/Global-Intelligence-04.pdf.
- Nobel Prizes 2017 (2017). nobelprize.org. Retrieved from https://www.nobelprize.org/nobel_prizes/lists/year/?year=2017.
|