Зміст |
Автори:
Д.В. Райко, НТУ «Харківський політехнічний інститут» (м Харків, Україна) Л.М. Цейтлін, НТУ «Харківський політехнічний інститут» (м Харків, Україна) В.М. Зацаринний, НТУ «Харківський політехнічний інститут» (м Харків, Україна)
Сторінки: 75-88
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.4-07
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Метою даної статті є розроблення та апробація підходу до планування та реалізації рекламної кампанії. Виділено два окремі блоки етапів проведення рекламної кампанії: перший – виявлення необхідності рекламної кампанії шляхом виконання аналізу зовнішнього та внутрішнього маркетингового середовища і постановки відповідних цілей, другий – її реалізація. Доведено, що максимальний ефект від рекламної кампанії досягається у разі об’єднання двох блоків у єдиний цілісний послідовний процес. Визначено, що особливостями запропонованого підходу є такі: тісна співпраця клієнта (замовника реклами) і виконавця (рекламного агентства, рекламного відділу підприємства)на кожному етапі розробки рекламної кампанії; постійний аналіз ситуації та оцінка ефективності проведення кампанії; рекламна кампанія має гнучкий бюджет та концепцію; можливість корекції кожного етапу підготовки рекламної кампанії відповідно до виділеного бюджету та поставлених цілей.
Ключові слова: реклама, рекламна кампанія, комунікація, рекламне звернення, рекламна концепція.
Класифікація JEL: M31, L20.
Цитувати як: Raiko, D., Tseytlin L. & Zatsarynnyi, V. (2017). Conceptual approach to the preparation and conduction of advertising campaign Marketing and Management of Innovations, 4, 75-88. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.4-07
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Kotler, F. (2007). Marketynh menedzhment [Marketing management]. Saint Petersburg: Piter [in Ukrainian].
- Ogіlvі, D. (2007). Pro reklamu [About advertising]. Moskow: Eksmo, 2007. [in Russian].
- Ogіlvі, D. (2007) Tajny reklamnoho dvora [Confession of an Advertising Man]. Moskow: Eksmo [in Russian].
- Paramonova, T. (2005). Sostavliaiushchie elementy marketinhovykh kommunikatsii [Constituent elements of marketing communications]. Marketinh – Marketing, 2, 67-73 [in Russian].
- Devis, F.M. (2001). Marketing i prodvizhenie: biznes-trening [Marketing and promotion: business training]. Kiev: UAM [in Russian].
- Holovkіna, N.V. (2002). Teoretichna spadshchina suchasnikh marketinhovykh komunіkatsіi [Theoretical heritage of modern marketing communications]. Marketynh v Ukrainі – Marketing in Ukraine, 3 (13), 26 [in Ukrainian].
- Jefkins F. (2000). Advertising media: Above-the-line Advertising. Pearson Education.
- Boddi, D. (1999). Osnovy menedzhmenta [Management basics]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Pavlenko, A.F, Voychak, A.V, & Primak, T.O. (2005). Marketinhovye kommunikatsii: sovremennaia teoriia i praktika [Marketing Communications: the modern theory and practice]. Kyiv: KNEU [in Russian].
- Smіt, P.R. (2003). Marketynhovі komunіkatsії: kompleksnii pіdkhіd [Marketing communications: an integrated approach]. Kyiv: Znannia-Pres [in Ukrainian].
- Raiko, D.V. (2012). Іnformatsiina vzaemodiia v protsesi marketynhovoi dialnosti [Informative co-operation of enterprise in the process of marketing activity]. Innovations and marketing are motive forces of economic development. Sumy: LTD «Torрovyi dim «Papirus» [in Ukrainian].
- Ofіtsіinyi sait PRAT «AVK» [Official site of AVK company]. avk.ua. Retrieved from www.avk.ua [in Ukrainian].
|