Зміст |
Автори:
У.О. Балик, Національний університет «Львівська політехніка» (м Львів, Україна) М.В. Колісник, Український католицький університет (м Львів, Україна)
Сторінки: 87-95
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-09
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Визначено суть, завдання та особливості маркетингового аудиту інноваційної діяльності підприємств. Базуючись на нормах вітчизняного законодавства про аудиторську діяльність та аналізі теоретико-прикладних досліджень маркетингового аудиту запропоновано методичний підхід до проведення маркетингового аудиту на підприємствах, які здійснюють інноваційну діяльність. Сформовано систему показників оцінювання ефективності маркетингу інновацій.
Ключові слова: аудит, маркетинг, інноваційна діяльність, організаційна структура, інноваційний потенціал, ефективність.
Класифікація JEL: D21, M31, M41, O31.
Цитувати як: Balyk U. & Kolisnyk, M. (2017). Marketing audit of innovation activity of enterprises: theoretical and methodical approach Marketing and Management of Innovations, 3, 87-95. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-09
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Amelnytska, O.V. (2010). Formuvannia systemy marketynhovoho audytu na promyslovykh pidpryiemstvakh [Formation of system of marketing audit in industrial enterprises]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu – Herald of Khmelnytsky National University, 6(4), 50-53 [in Ukrainian].
- Balabanova, L.B. & Lohvina, Iu.M. (2012). Stratehichne upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstv: monohrafiia [Strategic management of marketing activity of enterprises]. Donetsk: DonNUET [in Ukrainian].
- Butynets, T.A. (2015). Marketynhovyi audyt: vidminnosti u traktuvanni [Marketing audit: differences in the interpretation]. Problemy teorii ta metodolohii bukhhalterskoho obliku, kontroliu i analizu – Problems of theory and methodology of accounting, control and analysi,. 3(33), 3-16). Zhytomyr: Zhytomyr State Technological University [in Ukrainian].
- Hlukhova, S.V. (2013). Suchasni pidkhody do otsinky efektyvnosti innovatsiinoi diialnosti pidpryiemstva[Current approaches to assessing the effectiveness of innovation enterprise]. Visnyk NTU «KhPI» – Herald NTU «KhPI», 20(993), 135-140. [in Ukrainian].
- Ievtushenko, S.V. (2008). Shliakhy vdoskonalennia otsinky efektyvnosti innovatsii na pidpryiemstvi [Ways of improving the efficiency evaluation of innovation in the enterprise]. Vcheni zapysky Universytetu «Krok» – Scientific notes University «Step», 18, 56-65 [in Ukrainian].
- Supreme Council of Ukraine (1993). Pro audytorsku diialnist [On auditing]: Law of Ukraine, adopted on 1993, April 22, 3125-XII. Vidomosti Verkhovnoyi Rady Ukrayiny – The Official Bulletin of the Verkhovna Rada of Ukraine, 14 [in Ukrainian].
- Supreme Council of Ukraine (2002). Pro innovatsiynu diyal’nist’ [On the Innovation Activities]: Law of Ukraine, adopted on 2002, July 4, 40-IV. Vidomosti Verkhovnoyi Rady Ukrayiny – The Official Bulletin of the Verkhovna Rada of Ukraine, 36 [in Ukrainian].
- Heiets, V.M. (Ed.) (2015). Innovatsiina Ukraina 2020 [Innovative Ukraine 2020] (National Report). Kyiv: the NAS of Ukraine. [in Ukrainian].
- Koriahina, S.V. & Koriahin, M.V. (2014). Marketynhovyi audyt [Marketing audit]. [Manual]. Kyiv.: «Center of educational literature», 320 [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M. (Ed.) (2010). Marketynh. Menedzhment. Innovatsii [Marketing. Management. Innovation]. Sumy: LLC «Printing House “Papyrus”» [in Ukrainian].
- Shypulina, Iu.S. (Ed.) (2012). Mekhanizm upravlinnia potentsialom innovatsiinoho rozvytku promyslovykh pidpryiemstv [Mechanism of management of innovative potential of industrial enterprises]. Sumy: LLC «Printing House “Papyrus”». [in Ukrainian].
- State Statistics Service of Ukraine. (2016). Naukova ta innovatsiina diialnist [Research and Innovation]. Website of State Statistics Service of Ukraine. Retrieved from http://www.ukrstat.gov.ua/ [in Ukrainian].
- Panas, Ia.V. (2014). Kontseptualnyi pidkhid do otsiniuvannia zdatnosti realizovuvaty innovatsiinyi potentsial pidpryiemstva v kontrolinhu [Conceptual approach to the assessment of the ability to realize the innovative potential of enterprises in controlling]. Innovatsiina ekonomika – Innovative Economy, 6, 129-133. [in Ukrainian].
- Tkach, S.M. (2015). Upravlinnia ryzykamy investytsiinoi diialnosti v rehioni: teoretychni osnovy ta prykladni aspekty [Risk management of investment activity in the region: theoretical basis and applied aspects]. Lviv : SI «М. І. Dolishnyi Institute of Regional Research of the NAS of Ukraine» [in Ukrainian].
- Faizulaieva, K.A. (2012). Orhanizatsiia marketynhovoho audytu na promyslovomu pidpryiemstvi [Organization of marketing audit in industrial enterprise]. (PhD in Econ. Thesis, Kharkiv National University of Economics, Kharkiv, Ukraine) [in Ukrainian].
- Chukhrai, N.I. (2002). Formuvannia innovatsiinoho potentsialu pidpryiemstva: marketynhove i lohistychne zabezpechennia: monohrafiia [Formation of innovative potential of enterprise, marketing and logistics software]. Lviv: Publication NU «Lvivska politekhnika» [in Ukrainian].
- Shestobitova, T.I. (2009). Marketynh innovatsii [Marketing Innovation]. [Manual]. Penza, Publication PGU, 126 p. [in Russian].
- Shou, R., & Merrik, D. (2007). Pribyilnyiy marketing: okupaetsya li vash marketing? [Profitable Marketing: Does your marketing pays off?]. Kyiv: Companion Group [in Russian].
- Brownlie, D.T. (1993). The Marketing Audit: A Metrology and Explanation. Marketing Intelligence & Planning, 11 (1), 4-12.
- Kotler, Philip, William, T. Gregor, & William, H. Rodgers III. (1989). The Marketing Audit Comes of Age. Website of Magazine. Retrieved from http://sloanreview.mit.edu/article/the-marketing-audit-comes-of-age/.
- Science, technology and innovation in Europe. (2013). Eurostat Pocketbooks: Luxembourg: Publications Office of the European Union, 2013. – 148 p.
- Taghian, Mehdi, & Shaw, Robin N. (2008). The Marketing Audit and Organizational Performance: An Empirical Profiling. The Journal of Marketing Theory and Practice. Retrieved from: https://www.researchgate.net/publication/247887303_The_Marketing_Audit_and_Organizational_Performance_An_Empirical_Profiling.
- The Global Innovation Index 2016 (2016). Website of World Intellectual Prpperty Organization. Retrieved from: http://www.wipo.int/edocs/pubdocs/en/wipo_pub_gii_2016.pdf.
- Wilson, Aubrey (2002). The Marketing Audit Handbook: Tools, Techniques and Checklists to Exploit Your Marketing Techniques. Kogan Page.
|