Зміст |
Автори:
Ф.Х. Кашані, Ісламський університет Азад (м Тегеран, Іран) З. Шахмірзалу, Ісламський університет Азад (м Тегеран, Іран)
Сторінки: 135-148
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-13
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Поряд з підвищенням конкурентоспроможності в сфері послуг для збільшення числа клієнтів і отримання конкурентних переваг шляхом створення задоволеності клієнтів використання концепцій інтелектуального аналізу привернуло увагу дослідників і галузей як новий інструмент для цієї мети. У зв’язку з цим, індустрія швидкого харчування, як галузь, яка все більше зростає в останні роки, вважається дуже привабливим ринком для клієнтів. У даний час дослідження спрямоване на використання алгоритмів інтелектуального аналізу даних для категоризації клієнтів в харчовій промисловості і пропонує маркетингові стратегії, адаптовані до кожної групи ідентифікованих клієнтів. Статистичне населення цього дослідження включає дані, представлені в інтегрованій системі ресторанів мережі Perperook, яка складає більше 3000 документів. Крім того, алгоритми інтелектуального аналізу даних, зокрема дерево рішень і алгоритм Quest, були використані в цьому дослідженні для категоризації клієнтів відповідно до замовлень, представленими в системі. Результати цього дослідження показують, що клієнтів ресторану швидкого харчування Perperrok можна розділити на три основні групи: здорові, основна більшість і клієнти, які вільно живуть. У кінці дослідження представлені детальні результати і стратегії, пов’язані з будь-якою з основних груп клієнтів, а також практичні пропозиції.
Ключові слова: управління взаємовідносинами з клієнтами, інтелектуальний аналіз даних, алгоритм Apriori, дерево рішень.
Класифікація JEL: M30, M31, M39.
Цитувати як: Kashani, F. & Shahmirzaloo Z. (2017). Developing marketing strategies using customer relationship management and data mining (case study: Perperook chain restaurants) Marketing and Management of Innovations, 3, 135-148. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-13
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Berson, A., & Smith, S.J. (2002). Building data mining applications for CRM. McGraw-Hill.
- Cheng, C.H., & Chen, Y.S. (2009). Classifying the segmentation of customer value via RFM model and RS theory. Expert systems with applications, 36, 4176-4184.
- Hosseinzadeh-Shahri, M., Karami, M., & Merabani, M. (2015). Customer classification in chain restaurants based on food style (Case study: Boof fast food restaurants in Tehran City). Tehran University publication.
- Ngai, E.W., Xiu, L., & Chau, D.C. (2009). Application of data mining techniques in customer relationship management: A literature review and classification. Expert systems with applications, 36, 2592-2602.
- Kim, M.J., Jung, H.S., & Yoon, H.H. (2007). A study on the relationships between food-related lifestyle of undergraduates and the restaurant selection attribute. Journal of the Korean Society of Food Culture, 22(2), 210-217.
- Ghazanfari, M., Alizadeh, S., & Teimourpour, B. (2008). Data mining and knowledge discovery. Elm-o-Sanat University Press, Tehran, 1st Ed.
- Han, J., & Kamber, M. (2006). Data Mining: Concepts and Techniques, 2nd edition. Morgan Kaufmann Publishers. San Francisco, CA, USA.
- Funatsu, K., & Hasegawa, K. (2011). New fundamental technologies in data mining. First published January, Printed in India.
- Pang-Ning, T., Steinbach, M., & Kumar, V. (2006). Introduction to data mining. In Library of congress.
- Liang, Y.H. (2010). Integration of data mining technologies to analyze customer value for the automotive maintenance industry. Expert systems with Applications, 37, 7489-7496.
- Liao, S.H., Chen, C.M., & Wu, C.H. (2008). Mining customer knowledge for product line and brand extension in retailing. Expert Systems with Applications, 34, 1763-1776.
- Kracklauer, A.H., Mills, D.Q., & Seifert, D. (2004). Collaborative customer relationship management: taking CRM to the next level. Springer Science & Business Media.
- Chang, H. C., & Tsai, H.P. (2011). Group RFM analysis as a novel framework to discover better customer consumption behavior. Expert Systems with Applications, 38, 14499-14513.
- Fan, B., & Zhang, P. (2009). Spatially enabled customer segmentation using a data classification method with uncertain predicates. Decision Support Systems, 47, 343-353.
- Khajvand, M., Zolfaghar, K., Ashoori, S., & Alizadeh, S. (2011). Estimating customer lifetime value based on RFM analysis of customer purchase behavior: Case study. Procedia Computer Science, 3, 57-63.
- Shahrabi, J., & Soofi-Neyestani, R. (2008). Analyzing customers’ shopping cart using association rules in Shahrvand chain stores. 2nd Iranian Conference on Data Mining, Amir Kabir University of Technology pubication, Tehran.
- Liao, S.H., Chu, P.H., & Hsiao, P.Y. (2012). Data mining techniques and applications–A decade review from 2000 to 2011. Expert Systems with Applications, 39, 11303-11311.
- Hsieh, N.C. (2004). An integrated data mining and behavioral scoring model for analyzing bank customers. Expert systems with applications, 27, 623-633.
- Kim, S.Y., Jung, T.S., Suh, E.H., & Hwang, H.S. (2006). Customer segmentation and strategy development based on customer lifetime value: A case study. Expert systems with applications, 31, 101-107.
- Wei, J.T., Lee, M.C., Chen, H.K., & Wu, H.H. (2013). Customer relationship management in the hairdressing industry: an application of data mining techniques’, Expert Systems with Applications, 40, 7513-7518.
- Bahari, T.F., & Elayidom, M.S. (2015). An Efficient CRM-Data Mining Framework for the Prediction of Customer Behaviour. Procedia Computer Science, 46, 725-731.
- Jang, Y.J., Kim, W.G., & Bonn, M.A. (2011). Generation Y consumers’ selection attributes and behavioral intentions concerning green restaurants. International Journal of Hospitality Management, 30, 803-811.
|