Зміст |
Автори:
Я. Кльестікова, Жилінський університет (м Жиліна, Словаччина) К. Яноскова, Жилінський університет (м Жиліна, Словаччина)
Сторінки: 149-157
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-14
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Практика показала, що неприйнятна модель брендингу може бути моделлю брендингу, яка раніше була дуже доречною на інших ринках або для іншого бренду. Під час застосування кластерного аналізу в країнах ОЕСР в контексті моделі соціальних вимірів Хофстеда ми виявили, що причиною цього явища є значимість впливу національного соціокультурного профілю споживачів на суб’єктивне сприйняття цінності бренду. На прикладі Словацької Республіки було підтверджено, що клієнти вважають більш цінними бренди, соціально-культурний профіль країни походження яких зближується з національним. Згодом ми визначили індивідуальні атрибути соціокультурного профілю з джерелами індивідуального сприйняття цінності бренду.
Ключові слова: бренд, брендинг, цінність бренду, національний профіль споживача, культурні аспекти Хофстеда, Словацька Республіка, країни ОЕСР.
Класифікація JEL: F18, F23, M31, Z13.
Цитувати як: Kliestikova J. & Janoskova, K. (2017). Branding with understanding: how national profile of consumer influences brand value perception Marketing and Management of Innovations, 3, 149-157. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-14
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Basnakova, J., Brezina, I., & Masaryk, R. (2016). Dimensions of culture: the case of Slovakia as an outlier in Hofstede’s research. Ceskoslovenska Psychologie, 60 (1), 13-25.
- Filieri, R., & Lin, Z.B., (2017). The role of aesthetic, cultural, utilitarian and branding factors in young Chinese consumers’ repurchase intention of smartphone brands. Computers in Human Behavior, 67, 139-150.
- Geert Hofstede Dimensions of National Culture (2017). geert-hofstede.com. Retrieved from https://geert-hofstede.com/national-culture.html.
- Hsu, S.Y., Woodside, A.G., & Marshall, R., (2013), Critical Tests of Multiple Theories of Cultures’ Consequences: Comparing the Usefulness of Models by Hofstede, Inglehart and Baker, Schwartz, Steenkamp, as well as GDP and Distance for Explaining Overseas Tourism Behavior. Journal of Travel Research, 52 (6), 679-704.
- Hur, W.M., Kang, S., & Kim, M. (2015). The moderating role of Hofstede’s cultural dimensions in the customer-brand relationship in China and India. Cross Cultural Management-an International Journal, 22 (3), 487-508.
- Chang, W.J., & Chung, Y.C., (2016), A review of brand research (1990-2010): classification, application and development trajectory. International Journal of Services Technology and Management, 22 (1-2), 74-105.
- Interbrand (2017). interbrand.com. Retrieved from http://interbrand.com/best-brands/best-global-brands/2015/ranking/.
- Kliestik, T., & Kral, P., (2011). Cluster analysis in corporate governance. Ekonomicko-manazerske spektrum, 5 (2), 91-96.
- Krizanova, A., Masarova, G., Stefanikova, L., & Rypakova, M. (2015). Building a Brand in the Context of Sustainable Development. In: proceedings of International Conference on Management Engineering and Management Innovation (pp. 79-84). PRC: Changsha.
- Krizanova, A., Masarova, G., & Stefanikova, L. (2014). The Importance of Brand Management in the Automotive Industry in the Slovak Market. In: proceedings of 2nd International Conference on Management Innovation and Business Innovation (pp. 23-28). Thailand: Bangkok.
- Lizbetinova, L., & Weberova, D. (2016a). Managing Attitudes of Consumers towards Brands and Quality. In: proceedings of 27th International Business Information Management Association Conference. Italy: Milan.
- Lizbetinova, L., & Weberova, D. (2016b). Consumer Attitudes towards Brands in Relation to Price. In: proceedings of 27th International Business Information Management Association Conference (1850-1859). Italy: Milan.
- Mazanec, J.A., Crotts, J.C., Gursoy, D., & Lu, L. (2015). Homogeneity versus heterogeneity of cultural values: An item-response theoretical approach applying Hofstede’s cultural dimensions in a single nation. Tourism Management, 48, 299-304.
- Pappu, R., Quester, P.G., & Cooksey, R.W. (2006). Consumer-based brand equity and country-of-origin relationships. European Journal of Marketing, 40 (5-6), 696-717.
- Pilling, M. (2016). Handbook of Cluster Analysis. Journal of The Royal Statistical Society Series A-Statistics in Society, 179 (4), 1130-1130.
- Superbrands (2017). slovaksuperbrands.com. Retrieved from http://www.slovaksuperbrands.com/superbrands. php?k=4&id=178&ev=2015.
- Svec, M., Olsovska, A., & Mura, L. (2015). Protection of an “Average Consumer” in the Digital Society – European Context. In: proceedings of International Scientific Conference on Marketing Identity (273-282). Slovak republic: Smolenice.
- Trindade, G., Dias, J.G., & Ambrosio, J. (2017). Extracting clusters from aggregate panel data: A market segmentation study. Applied Mathematics and Computation, 296, 277-288.
- Trinh, G., Romaniuk, J., & Tanusondjaja, A. (2016). Benchmarking buyer behaviour towards new brands. Marketing Letters, 27 (4), 743-752.
- Voyer, B.G., Kastanakis, M.N., & Rhode, A.K. (2017). Co-creating stakeholder and brand identities: A cross-cultural consumer perspective. Journal of Business Research, 70, 399-410.
|