Зміст |
Автори:
Н.Р. Кордзая, Одеська національна академія харчових технологій (м Одеса, Україна)
Сторінки: 158-164
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-15
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Виділено основні причини актуальності розвитку реклами соціального напряму. Наведено коротку історію виникнення соціальної реклами. Подано результати маркетингових досліджень сприйняття соціальної реклами населенням України. Виявлено споживчі переваги щодо основних характеристик соціальної реклами. Зроблено висновок про проблеми сучасного періоду розвитку соціальної реклами в країні.
Ключові слова: інформація, реклама, соціальна реклама, мотивація, маркетингове дослідження.
Класифікація JEL: А13, I31.
Цитувати як: Kordzaia, N. (2017). Perception of public service advertising by population of Ukraine Marketing and Management of Innovations, 3, 158-164. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-15
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Andryiashkyn, S. Komparatyvnыi analyz rossyiskoho y zarubezhnoho opыta sotsyalnoi reklamы [Comparative analysis of Russian and foreign social advertising experience]. socreklama.ru. Retrieved from http://www.socreklama.ru/sr_article.php?arti_id=81 [In Russian].
- Buhrym, V. Padchirka ukrainskoho suspilstva, abo… [Stepdaughter of Ukrainian society, or …]. ru.telekritika.ua. Retrieved from http://ru.telekritika.ua/reklama/2006-02-14/6447 [in Ukrainian].
- Vovk, A. (2006) Pro sotsialnu reklamu v Ukraini [About social advertising in Ukraine]. Konsaltynh v Ukraine – Consulting in Ukraine, 3, 121-132 [in Ukrainian].
- Zobro, O.P. Sotsialna reklama v konteksti zakonodavstva Ukrainy [Social advertising in the context of the legislation of Ukraine]. journlib.univ.kiev.ua. Retrieved from http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=2384 [in Ukrainian].
- Ysaev, S.M. (2002) Pravytelstvennaia sotsyalnaia reklama: Teoryia y praktyka [A government public service announcement: Theory and Practice]. Moscow: Lyst Niu [in Russian].
- Kurban, O. (2007), Sotsialna reklama: derzhzamovlennia marketynhovykh komunikatsii chy sfera hromadianskoi vidpovidalnosti suspilstva? [Social advertising: is it marketing communications or public procurement sphere of Relations?]. Dzerkalo tyzhnia – Weekly Mirror, 16-17 (645-646), 26-28 [in Ukrainian].
- Nykolaishvyly, H. (2003). Sotsyalnaia reklama vne polytyky [Social advertising is out of policy]. СРЕDA – SREDA, 9-12, 52-87 [in Russian].
- Poniattia sotsialnoi reklamy. Istoriia vynyknennia [The concept of social advertising. History of origin] (n.d.).marketing-helping.com. Retrieved from http://marketing-helping.com/nformaczya-pro-marketing/82-ponyattya-soczalno-reklami-storya-viniknennya.html [in Ukrainian].
- Revenko, T. (2007). Metodyka otsiniuvannia sotsialnoi reklamy orhaniv vlady v Ukraini [Methods of government social advertising evaluation in Ukraine. Teoriia ta praktyka darovanoho upravliannia – The theory and practice of public administration, 2 (33), 7-13 [in Ukrainian].
- Savelieva, O. (2006). Sotsyolohyia reklamnoho vozdeistvyia [Sociology advertising impact]. «RYP-kholdynh» – «RYP-holding», 12, 284 [in Russian].
- Slushaienko, V.Ye., & Hiriievska, L.O. (2009). Sotsialna reklama: svitovyi dosvid ta ukrainski realii [Social advertising: world experience and Ukrainian realities]. Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrainy «Kyivskyi politekhnichnyi instytut». Politolohiia. Sotsiolohiia. Pravo – Proceedings of the National Technical University of Ukraine “Kyiv Polytechnic Institute”. Politology. Sociology. Right (Vols. 1), (pp. 109-111). IVTs «Politekhnika» [in Ukrainian].
- Tymoshenko, A. (2006). Sotsialna reklama v Ukraini: analiz vplyvu na formuvannia pozytyvno spriamovanoi povedinky molodi [Social advertising in Ukraine: analysis of impact on formation of positively directed behavior of young people]. Ukrainskyi sotsium. Naukovyi zhurnal – Ukrainian society. Scientific journal, 2 (13), 69-77 [in Ukrainian].
- Fedotova, L.N. (2002). Sotsyolohyia reklamnoi deiatelnosty [Sociology of an advertising activities]. Moscow [in Russian].
- Funktsii reklamy [The functions of advertising] (n.d.). studme.com.ua. Retrieved from http://studme.com.ua/1056112711459/marketing/funktsii_tseli_reklamy.htm [in Ukrainian].
|