Зміст |
Автори:
О.Ю. Ємельянов, Національний університет «Львівська політехніка» (м Львів, Україна) А.Л. Висоцький, Національний університет «Львівська політехніка» (м Львів, Україна) А.В. Симак, Національний університет «Львівська політехніка» (м Львів, Україна) Т.О. Петрушка, Національний університет «Львівська політехніка» (м Львів, Україна)
Сторінки: 198-212
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-19
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Удосконалено методичні засади оцінювання попиту на продукцію підприємств машинобудівної галузі промисловості з урахуванням потреби споживачів у товарах, для виготовлення яких використовується ця продукція, та необхідності оновлення основних засобів виробників таких товарів. Виокремлено два види попиту споживачів на машинобудівну продукцію: попит, обумовлений необхідністю заміни фізично зношеного та морально застарілого устаткування на нове, та попит, обумовлений необхідністю розширення парку устаткування. Запропоновано модель визначення корисного терміну експлуатації одиниці певного устаткування (певного різновиду машинобудівної продукції) у разі наявності інформації про фактичний рівень її завантаження в кожному році періоду фактичного використання цього устаткування та нормативної корисної тривалості функціонування даного різновиду машинобудівної продукції у разі повного її завантаження. Розроблено метод побудови функцій, що описують зміну в часі попиту на продукцію певної ланки ланцюжка виготовлення даного різновиду машинобудівної продукції з метою здійснення її розширеного відтворення. Запропоновано метод визначення кінцевої величини попиту на певний різновид машинобудівної продукції як суми величин попиту, обумовлених потребами відповідно у простому та розширеному відтвореннях цього устаткування.
Ключові слова: попит, продукція, машинобудівне підприємство, оцінювання, модель, відтворення.
Класифікація JEL: D11, C13, C53.
Цитувати як: Yemelianov, О., Vysotskyi, A., Symak A. & Petrushka, T. (2017). Methodical fundamentals of the demand evaluation for the production of machine-building enterprises Marketing and Management of Innovations, 3, 198-212. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-19
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Balabanova, L.V. (2009). Stratehichne marketynhove upravlinnia zbutom pidpryiemstv [Strategic marketing management of sales of enterprises]. Donetsk : DonPUET [in Ukrainian].
- Harasyniak, N.V., & Panasiuk, І.М. (2013). Problemy formuvannia ta realizaciyi kompleksu zasobiv marketynhu pidpryyemstva boroshnomelno-krupianoyi haluzi Ukrayiny ta shliakhy yikh vyrishennia [Problems of formation and realization of the marketing tools complex of an enterprise of the flour-grinding industry of Ukraine and ways of their solution.] Visnyk NTU ”KhPI” – Bulletin of NTU «KhPI», 53 (1026), pp. 25 – 30 [in Ukrainian].
- Demkiv, Ya.V. (2010). Marketynhovi stratehii na vysokotechnolohichn ykh rynkakh [Marketing strategies in high-tech markets]. Visnyk Nacionalnogo Universytetu “Lvivska Politekhnika” – Bulletin of Lviv Polytechnic National University. Series: Logistics: Colllect. of scient. works, 669, 171-180 [in Ukrainian].
- Harding, G. (2002). Marketynh promyshliennykh tovarov [Marketing of industrial goods]. Moscow : Syryn. [in Russian].
- Аstapova, І.А. (2000). Formuvannia chynnykiv efektyvnoyi realizaciyi eksportnoho potencialu vuhlevydobuvnykh pidpryiemstv Ukrayiny [Formation of factors of effective realization of export potential of coal mining enterprises of Ukraine]: Extended abstract of candidate’s thesis. Donetsk: National Academy of Sciences of Ukraine, Institute of Industrial Economics [in Ukrainian].
- Balabanyts, А. (1999). Zbutovyi potencial pidpryyemstva ta metody yoho оcinky [Sales potential of the enterprise and methods of its estimation]. Torhivlia i rynok Ukrayiny – Trade and the market of Ukraine, 8, 13-21 [in Ukrainian].
- Batova, T.N., & Krylova, V.A. (2016). Marketyngovyi potentsyal predpryiatyia [Marketing potential of the enterprise]. Moskow: Akademyia estestvoznanyia [in Russian].
- Markova, N.М. (2010). Upravlinnia marketynhovym potencialom metalurhiynykh pidpryiemstv [Management of marketing potential of metallurgical enterprises]. Extended abstract of candidate’s thesist. Mariupol : Pryazovskyi State Technical University [in Ukrainian].
- Sardak, S.Е. (2005). Potencial marketynhu v udoskonalenni mekhanizmu hospodariuvannia promyslovykh pidpryiemstv [Potential of marketing in improving the mechanism of management of industrial enterprises]. Extended abstract of candidate’s thesis. Dnipropetrovsk : Dnipro National University [in Ukrainian].
- Duyzen, E.Yu. (2014). Developtment of the methodical approach towards the assessment of resourse potential of the enterprises in the forest industry sector. Problems of Political Science & Sociology. Voprosy Politilogii, 1 (7), 149.
- Dubinin, V.О., & Dubinina, О.М. (2012). Analiz problem prohnozuvannia popytu na tovary masovoho spozhyvannia v lohistychniy systemi torhovoho pidpryyemstva [Analysis of the problems of forecasting demand for goods of mass consumption in the logistics system of the trading enterprise]. Visnyk NTU «KhPI» – Bulletin NTU «KhPI», 54 (960), 56-62 [in Ukrainian].
- Zhadan, T.A. (2014). Otsinka ta prohnozuvannia popytu na produktsiiu oliino-zhyrovoi haluzi Ukrainy [Estimation and forecasting of demand for oil and fat industry in Ukraine]. Biznes Inform, 9, 172-178 [in Ukrainian].
- Zozulov, O., & Vasylenko, O. (2017). Skhema analizu povedinky spozhyvachiv na promyslovomu rynku [The scheme of analysis of consumer behavior in the industrial market]. Marketing v Ukrayini – Marketing in Ukraine, 1, 24-31 [in Ukrainian].
- Lipych, L.H., & Zahoruyko, V.L. (2008). Prohnozuvannia vyrobnyctva na zasadakh vyznachennia obsiahiv popytu na produkciyu pidpryiemstv [Projection of production on the basis of determining the volume of demand for products of enterprises]. Lutsk: Volyn. nac. un-t im. Lesi Ukrayinky [in Ukrainian].
- Оkrepkyi, R.B., & Butov, А.М. (2014). Taktychne prohnozuvannia popytu yak instrument podolannia dysproporciy u vyrobnyctvi ta spozhyvanni produkciyi pidpryyemstva [Tactical forecasting of demand as an instrument for overcoming of imbalances in production and consumption of enterprise products]. Еkonomichnyi analiz – Economic analysis, 18 (2), 188-194 [in Ukrainian].
- Revchuk, V. (2015). Otdelnyie voprosyi issledovaniya ryinka avtobusov [Selected issues of the market research of buses], Marketing v Ukrayini – Marketing in Ukraine, 2, 16-22 [in Ukrainian].
- Мnykh, О.B. (2008). Model biznesu mashynobudivnoho pidpryiemstva I marketynhova koncepciya pidvyshchennia yoho konkurentnospromozhnosti [Model of the business of the machine-building enterprise and the marketing concept for increasing its competitiveness]. Visnyk Donetskoho derzhavnoho upravlinnia «Menedzher» – Bulletin of the Donetsk State Administration “Manager”, 2 (44), 153-163 [in Ukrainian].
- Оrlov, P.А., Kholodnyi, H.О., & Borysenko, М.А., et al. (2008). Zbutova diyalnist promyslovykh pidpryiemstv: teoriya ta napriamy rozvytku diyalnosti [Sales activity of industrial enterprises: theory and directions of development]. Kharkiv: Vyd. KhNEU [in Ukrainian].
- Pererva, P.H. (1993). Upravlrniye marketynhom na mashynostroyitelnom pre dpreyatiye [Management of marketing at a machine-building enterprise]. Kharkov: Osnova [in Ukrainian].
- Garbarski, L. & Rutkowski, I., & Wrzosek , W. (2001). Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa [in Poland].
- Vasilishin, T. (2013). Analiz suchasnogo stanu mashinobudivnoyi promislovosti Ukrayini ta viznachennya osnovnih problem yiyi rozvitku [Analysis of the current state of the machine-building industry in Ukraine and identification of the main problems of its development]. Galitskiy ekonomIchniy vIsnik – Galician Economic Herald, 4 (43), 10-20 [in Ukrainian].
- Koval, V.V., Bashinska, M.I., & Redkva, O.Z. (2016). Rozvitok mashinobudIvnogo kompleksu v kontekstI zabezpechennya yogo ekonomIchnoyi bezpeki [Development of the machine-building complex in the context of ensuring its economic security]. PrichornomorskI ekonomIchnI studiyi – Black Sea Economic Studies, 7, 117-120 [in Ukrainian].
- Tyutyunnik, I.V., & MIschenko, V.A. (2015). Analiz suchasnogo stanu mashinobudIvnoyi galuzi Ukrayini [Analysis of the current state of the machine-building industry in Ukraine]. Visnik NGU «HPI» – Announcer NGU «HPI», 28(1137), 109-113 [in Ukrainian].
|