Зміст |
Автори:
Н.В. Юдіна, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (Київ, Україна)
Сторінки: 245-256
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-23
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Проаналізована проблема дезорієнтації людини в умовах інформаційного суспільства. Зазначено, що проблема особливо загострюється на рівні підприємств як у напрямку зростання байдужості споживачів до маркетингових інструментів, так і в напрямку розроблення стартап-проектів, метою яких є подолання економічної кризи. З метою економного використання інтелектуального ресурсу підприємств запропонована методика розроблення та управління стартап-проектом, яка являє собою удосконалення та адаптацію процесу прийняття рішення до особливостей стартап-проектів, а також специфічних умов інформаційного суспільства, а саме, стрімкого зростання швидкості змін і нарощення обсягу інформації у глобальному світі. Запропоновані деталізація та практичні рекомендації до кожного етапу управління процесом розроблення стартап-проекту. Методика ґрунтується на запропонованій авторській моделі «чотирьохвимірного мислення», що дозволило формалізувати процес пошуку та створення інноваційних ідей до методичного переліку практичних рекомендацій в умовах інформаційного суспільства. Авторська модель «чотирьохвимірного мислення» дозволяє підвищити ефективність управління інформацією шляхом спрямування процесу оброблення значного обсягу інформації за чотирма напрямами (вимірами), а саме: площині міждисциплінарних зв’язків; у вимірі часу, що передбачає накладання на інформацію двох часових «фільтрів» (історичного і футурологічного); а також у вимірі «дисциплінарної вертикалі», що передбачає поєднання традиційних знань і інновацій.
Ключові слова: інформаційний хаос, чотирьохвимірне мислення, інформаційне суспільство, управління інформацією, стартап, стартап-проект.
Класифікація JEL: О310, М300, М290.
Цитувати як: Yudina, N. (2017). Methods of the startup-project developing based on ‘the four-dimensional thinking’ in information society Marketing and Management of Innovations, 3, 245-256. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-23
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Toffler, Ye. (2002). Shok budushhego [Future Shock]. Moscow : Izdatel’stvo ACT [in Russian].
- Glushchenko, L.D., & Piliavoz, T.M. (2016). Venchurne pidpryiemnytstvo yak napriamok mobilizatsii resursiv efektyvnoi hospodars’koi diial’nosti ta rozvytku pidpryiemstv [Venture business area as an effective resource mobilization and economic activity of enterprises]. Ekonomichni, finansovo-oblikovi ta pravovi problemy E45 diial’nosti pidpryiemstv – Economic, financial, accounting and legal problems of enterprises E45. L. M. Savchuk (Ed.). Dnipro : Herda. Retrieved from http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14032 [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M., & Illiashenko, N.S. (2016). Perspektyvy i zahrozy chetvertoi promyslovoi revoliutsii ta ikh urakhuvannia pry vybori stratehiij innovatsiijnoho zrostannia [Opportunities and threats of the fourth industrial revolution and their reflection in the selection of innovative growth strategies]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 1, 11–21. Retrieved from http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2016_1_11_21.pdf [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M., & Bilovods’ka, O.A. (2010). Upravlinnia innovatsijnym rozvytkom promyslovykh pidpryiemstv : monohrafiia [Management of innovative development of industrial enterprises: monograph]. Sumy : Universytets’ka knyha [in Ukrainian].
- Pererva, P.H., & Maslak, M.V. (2016). Venchurna diial’nist’ promyslovoho pidpryiemstva ta vnutrishn’o firmova komertsializatsiia tekhnolohij na zasadakh intraprenerstva [Venture activity of industrial enterprises and domestic proprietary technology commercialization based on entrepreneurship]. Visnyk Natsional’noho tekhnichnoho universytetu «Kharkivs’kyj politekhnichnyj instytut» – Herald of the National Technical University ‘Kharkiv Polytechnic Institute’, 27 (1199), 90–96. Retrieved from http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/25756/1/vestnik_KhPI_2016_27_Pererva_Venchurna_diialnist.pdf [in Ukrainian].
- Kosenko, O.P. (2015). Komercializaciya intelektualno-innovaciinykh texnologii [Commercialization of intellectual and innovative technologies]. Kharkiv : Smugasta typografiya [in Ukrainian].
- Petrenko, V.A., Dem’ianenko, N.G., & Kriukova, A.A. (2017). Metodologii upravleniia startap-proektami [Methodology for managing start-up projects]. Problemy ekonomiki i menedzhmenta – Problems of Economics and Management, 1 (65). Retrieved from http://cyberleninka.ru/article/n/metodologii-upravleniya-startap-proektami [in Russian].
- Dinkgreve, M., Denn, M.M., & Bonn, D. (2017). “Everything flows?”: elastic effects on startup flows of yield-stress fluids. Rheologica Acta, 56,(3), 189–194.
- Novikova, M.M., & Borovyk, M.V. (n.d.). Orhanizatsiia systemy upravlinnia znanniamy [Organization of Knowledge Management]. Materialy Internet-konferentsii KhNUMH im. O.M. Beketova – Proceedings of the Internet conferences O.M. Beketov KhNUMH. Retrieved from http://ojs.kname.edu.ua/index.php/area/article/view/721/664 [in Ukrainian].
- Ozhegov, S.I., & N.Yu., Shvedova (Eds.) (1988). Slovar’ russkoho yazyka : ok. 57000 slov [Russion Dictionary : about 57000 words].. Moscow : Rus. yaz [in Russian].
- Abramkina, M.O. (2015). Primenenie teorii Shtrausa-Houva v menedzhmente [The application of the Strauss-Hove theory in management]. Ekonomika i upravlenie: analiz tendencii i perspektiv razvitiia – Economics and management: analysis of trends and development prospects, 20. Retrieved from http://cyberleninka.ru/article/n/primenenie-teorii-shtrausa-houva-v-menedzhmente [in Russian].
- Donii, N. Ye. (2014). Kryza identychnosti yak kontekst rozvytku sotsial’noi devitalizatsii osobystosti [Identity crisis as the context of social identity devitalization]. Filosofiia nauky: tradytsii ta innovatsii – Philosophy of science: tradition and innovation, 1, 178–186 [in Ukrainian].
- Chaldini, R. (2006). Psihologiia vliianiia [Influence science and practice] (4th international ed.). Saint Petersburg : Piter [in Russian].
- Meskon, M.H., Al’bert, M., & Hedouri, F. (1992). Osnovy menedzhmenta : per. s angl. [Fundamentals of Management]. Moscow : Delo [in Russian].
- Yudina, N.V. (2009). Upravlins’ki rishennia v reklamnii diial’nosti polihrafichnykh pidpryiemstv [Management decisions in advertising printing companies]. Candidate’s thesis. Kyiv: NTUU “KPI”. Retrieved from http://ela.kpi.ua/handle/123456789/346 [in Ukrainian].
- Dzhobber, D. (2000). Principy i praktika marketinga [Principles and practice of marketing]. Moscow : Izdatel’skii dom «Vil’iams» [in Russian].
- Kniazeva, E. N., & Kurdiumov, S. P. (2002). Osnovaniia sinergetiki. Rezhimy s obostreniem, samoorganizaciia, tempomiry [Foundations of synergetics. Modes with peaking, self-organization, tempos wolds], (pp.38–39). Saint Petersburg : Piter [in Russian].
- Starostina, A. O. (1998). Marketynhovi doslidzhennia. Praktychnyj aspekt [Marketing researches. Practical aspects]. Kyiv; Moscow; Saint Petersurg : Vydavnychyi dim «Vil’iams» [in Ukrainian].
|