Зміст |
Автори:
Н.І. Ситник, НТУУ «Київський політехнічний інститут» (м Київ, Україна)
Сторінки: 346-354
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-32
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті проведений порівняльний аналіз традиційної концепції навчання, концепції організації, що навчається, та менеджменту знань за ключовими характеристиками організаційного навчання. Показано, що в теоретичному плані менеджмент знань є більш загальним поняттям, ніж організаційне навчання за об’єктом дослідження, цілями й інструментами, що використовуються. Процедури і програми організаційного навчання відносяться до інфраструктурного забезпечення менеджменту знань. Процеси організаційного навчання відбуваються на таких етапах руху знань як створення, обмін, поширення і використання знань. Зростання навченості (компетентності) персоналу є одним із ключових результатів функціонування системи менеджменту знань.
Ключові слова: організаційне навчання, менеджмент знань, організація, що навчається, таситне знання, експліситне знання.
Класифікація JEL: M12, M14, O15, 031.
Цитувати як: Sytnik, N. (2017). Organizational learning as a component of knowledge management Marketing and Management of Innovations, 3, 346-354. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-32
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Armstrong, M. (2004) Praktika upravleniya chelovecheskimi resursami [A Handbook of human resource management practice]. Saint Petersburg : Piter [in Russian].
- Isakova, D. (n.d.) Shest’ krupnejshyh korporativnyh universitetov Ukrainy [Six largest corporate universities in Ukraine]. management.com.ua. Retrieved from: http://www.management.com.ua/be/be271.html [in Russian].
- Kozhevina, O.V. (n.d.) Upravlenie znaniyami i organizatsionnym obucheniem v kompanii [KM and management of organizational learning in a company]. be5.biz Retrieved from: http://www.be5.biz/ekonomika1/r2011/1897.html [in Russian].
- Korporativnoe obrazovanie: chemu biznes obuchaet sotrudnikov v krisis [Corporate learning: what business teaches its staff in crizis] (n.d.). delo.ua. Retrieved from: https://delo.ua/education/korporativnoe-obrazovanie-chemu-biznes-obuchaet-sotrudnikov-v-kr-300306/ [in Russian].
- Orlova, T., & Gaponenko, A. (2008). Upravlenie znaniyami. Kak prevratit’ znaniya v capital [Knowledge management. How to turn knowledge into capital]. Moscow : Eksmo [in Russian].
- Peregudova, T.V. (2011). Minimizatsiya ryzykiv investutsij u profesijne navchannya personalu [How to minimize rysks of investments in staff vocational learning]. Visnyk Skhidnoukrainskogo Nazionalnogo Universitety im. Volodymyra Dalya – Visnik of the Volodymyr Dahl East Ukrainian national university, 2 (156), 213-218 [in Ukrainian].
- Ryasnaya, T. (2015). Rynok treningovykh uslug: za chto bisnes I v krizis gotov platit’ [Training services market: what business is ready to pay for in crisis?]. delo.ua. Retrieved from: http://delo.ua/education/rynok-treningovyh-uslug-za-chto-biznes-i-v-krizis-gotov-platit-316148/ [in Russian]
- Senge, P. (2003) Pyataya disziplina: iskusstvo i prakrika samoobuchayushcheysua organizatsii [The fifth discipline: The art and practice of the learning organization]. М.: ZAO Оlimp-Business [in Russian].
- Sytnik, N.I. (2016). Rozvytok infrastructury menedzhmentu znan’ v organizatsii [Development of knowledge management infrastructure in organization]. Marketing i Menedzhment Innovacii – Marketing and Management of Innovations, 1, 126-136 [in Ukrainian].
- Harrington, J., & Voehl, F. (2008). Sovershenstvo upravleniya znaniyami [Knowledge management excellence]. Moscow : RIA Standarty i Kachestvo [in Russian].
- Argyris, C., & Schön, D. (1974) Theory in practice: іncreasing professional effectiveness. San Francisco: Jossey-Bass.
- Armstrong, M. (2009) A Handbook of human resource management practice. London : Kogan Page.
- Aspin, D.N., & Chapman, J.D. (2007). Lifelong Learning Concepts and Conceptions. – in Philosophical Perspectives on Lifelong Learning. The Netherlands : Springer.
- Easterby-Smith, M., & Lyles, M. (2003). The Blackwell handbook of organizational learning and knowledge management. Oxford : Blackwell.
- King, W.R. Knowledge management and organizational learning. www.uky.edu. Retrieved from: http://www.uky.edu/~gmswan3/575/KM_and_OL.pdf.
- Knowels, S.M., & Craig, R.L. (ed.) (2002) Adult learning. – in Traning and Development Handbook. NY: McGraw-Hill Inc.
- Pedler, M., & Boydell, J. (1991) The learning company: a strategy for sustainable development. UK, Maidenhead: Mc Graw Hill Inc.
- Polanyi, M. (2009). The tacit dimension. London: Routledge.
- Tseng, C. (2008) Strategic HRD practices as key factors in organizational learning. Journal of European Industrial Training, 32 (6), 418–432.
- Watkins, K., & Marsik, V. (1993) Sculpting the learning organization. San Francisco : Jossey-Bass, 1993.
|