Зміст |
Автори:
О.М. Олефіренко, Сумський державний університет (м Суми, Україна) О.Г. Шевлюга, Сумський державний університет (м Суми, Україна)
Сторінки: 26-35
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.2-02
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті запропоновано науково-методичний підхід до спектрального аналізу конкуренції між каналами збуту машинобудівних інноваційно-активних підприємств. Надано загальну кількісну та якісну оцінку конкуренції між каналами збуту за інтегральним показником. Ґрунтовно проаналізовано напрямки збутової політики. Ідентифіковано конкурентні позиції інноваційно-активних машинобудівних підприємств з точки зору обсягу фінансування збутової діяльності інноваційної продукції та цінової політики. Зроблено висновок про сильні та слабкі сторони збутової політики кожного з досліджуваних підприємств, а також ідентифіковано їх потенційні можливості до зростання.
Ключові слова: інновації, інноваційно-активні підприємства, збутова політика, конкуренція, канали збуту, спектральний аналіз.
Класифікація JEL: M20, M21, О31.
Цитувати як: Olefirenko O. & Shevliuga, O. (2017). Methodical bases of assessment of competition in the sales policy of innovation-active industrial enterprises in Ukraine Marketing and Management of Innovations, 2, 26-35. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.2-02
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Smit, A. (2007). Issledovanie o prirode i prichinah bohatstva narodov [Research about the nature and reasons of the nations’ wealth]. Moscow: Eksmo [in Russian].
- Khaiek, F.A. (1999). Poznanie, konkurentsiia i svoboda [Cognition, competition and freedom]. Saint Petersburg: Pnevma [in Russian].
- Macconnell, K.R. & Briu, S.L. (1999). Analitychna economiia : Pryncypy, problem i polityka. Chastyna 2. Microeconomika [Analytic economy: Principles, problems and policies. Part 2. Microeconomics]. Lviv: Prosvita [in Ukrainian].
- Porter, M. (1993). Mezhdunarodnaia konkurentsiia [International competition]. (V.D. Shchetinin, Trans). Moscow: Mezhdunarodnyie otnosheniya [in Russian].
- Azoev, H.L. (1996). Konkurentsiia: analyz, stratehiia i praktika [Competition: analysis, strategy and practice]. Moscow: Tsentr ekonomiki i marketinha [in Russian].
- Yudanov, A. Yu. (1996). Konkurentsiia: teoriia i praktika [Competition: theory and practice]. Moscow: Akalis [in Russian].
- Fatkhutdinov, R.A. (2000). Konkurentosposobnost: economika, stratehiia, upravleniie [Competitiveness: Economy, Strategy, Management]. Moscow: INFRA-M [in Russian].
- Pedchenko, N.S. (2000). Deiaki aspecty konkurentsii i konkurentospromozhnosti v rynkovii economitsi [Some aspects of competition and competitiveness in the market economy]. Rehionalni perspectyvy – Regional perspectives, 4 (11), 48-49 [in Ukrainian].
- Mazilkina, Ye.I. & Panichkina, G.G. (2009). Upravleniie konkurentosposobnostiu [Management of competitiveness]. Moscow: Omega-L [in Russian].
- Pranevich, A.A. (2013). Teoreticheskiie osnovy i mirovoi opyt institutsionalnoho stroitelstva konkurentnyh otnoshenii [Theoretical basis and world experience of institutional development of competitive relations]. Economichnyi visnyk universitetu DVNZ «Pereiaslav-Khmelnitskyi derzhavnyi universitet im. H. Skovorody» – Economic Bulletin of the University SHEE «Pereyaslav-Khmelnitsky State Pedagogical University them. H Skovorody», 20/4, 324-330 [in Russian].
- Kolomytseva, A.O. & Holovan L.A. (2013). Otsinka konkurentnoi dynamiky v umovah vplyvu innovatsii [Assessment of the competitive dynamics under the impact of innovations]. Marketinh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 2, 168-174 [in Ukrainian].
|