Зміст |
Автори:
Д.В. Райко, НТУ «Харківський політехнічний інститут» (м Харків, Україна) Л.М. Цейтлін, НТУ «Харківський політехнічний інститут» (м Харків, Україна) В.І. Кириленко, НТУ «Харківський політехнічний інститут» (м Харків, Україна)
Сторінки: 36-46
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.2-03
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Метою цієї статті є уточнення класифікації інструментів нетрадиційних маркетингових комунікацій – ATL, BTL, TTL. Унаслідок активного розвитку технологій та мережі Інтернет традиційні маркетингові комунікації набувають нових рис і властивостей, крім того, з’являються нові – нетрадиційні – маркетингові комунікації. Оскільки розвиток практичних засобів комунікації зі споживачем відбувається швидше, ніж їх теоретичне осмислення, постає необхідність класифікації нових нетрадиційних засобів маркетингової комунікації. Зокрема, в цій статті запропоновано такі класифікаційні критерії для МК: напрям впливу, характер впливу, рівень поширення, тривалість впливу на цільову аудиторію, а також характер комунікації (одностороння чи двостороння).
Ключові слова: маркетингові комунікації, стимулювання збуту, ATL, BTL, TTL.
Класифікація JEL: М31, L20.
Цитувати як: Raiko, D., Tseytlin L. & Kyrylenko, V. (2017). Developing the classification of non-traditional marketing communication tools Marketing and Management of Innovations, 2, 36-46. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.2-03
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Barnett, G., & Moriarti, S. (2002). Marketinhovyie kommunikatsii. Intehrirovannyi podhod [Marketing communications. Integrated approach]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Kotler, Ph. (2007). Marketynh menedzhment [Marketing management]. (12nd ed., rev.). Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Illyashenko, S.M. (Eds.) (2015). Rynkovo-orіientovane upravlіnnia іnnovatsіinym rozvykom [Market-oriented management of innovative development]. Kharkіv: TOV «Dіsa plius» [in Ukrainian].
- Norіtsyna, N.І. (2003). Marketynhova polіtika komunіkatsіi: kurs lektsіi. [Marketing policy of communications: Lectures]. Kyiv: MAUP [in Ukrainian].
- Prymak, T. O. (2004). Marketyng [Marketing]. Kyiv: MAUP [in Ukrainian].
- Kladova, D.V. (2011). WOM-tekhnolohіi – novіtnіi trend reklamnykh ta PR-komunіkatsіi [WOM-technology – the latest trend in advertising and PR-communications]. Naukovі zapysky Іnstitutu zhurnalіstyky – Scientific notes of the Institute of Journalism, 45, 92-95 [in Ukrainian].
- Armstrong, G. (2010). Osnovy marketinha [Principles of marketing]. Moscow: OOO «I.D. Viliams» [in Russian].
- Pavlenko, A.F, Voichak, A.V., & Primak, T.O. (2005). Marketinhovyie kommunikatsii: sovremennaia teoriia i praktika [Marketing communications: the modern theory and practice]. Kiev: KNEU [in Russian].
- Ohrіmenko, G.V. (2009). Vykorystannia BTL-reklamy ta іntehrovanykh marketynhovykh komunіkatsіi v reklamnyi stratehii prosuvannia tovaru na rynok [BTL-advertising and integrated marketing communications strategy use in the advertising market sales promotion]. Naukovyi vіsnyk Volynskoho natsіonalnoho unіversitetu іm. L. Ukrainky – Scientific herald of Volyn National University after L. Ukrainky, 23, 48-52 [in Ukrainian].
- Moroz, L.A. (2010) Problemy vykorystannia nestandartnykh metodіv marketynhovtkh komunіkatssіi [Problems of unconventional methods of marketing communications using]. Natsіonalnyi unіversitet «Lvіvska polіtekhnіka» – National University «Lviv Polytechnic», 109-113 [in Ukrainian].
- Yalovega, N.І. (2011). Osnovnі ta syntetychnі zasoby marketynhovykh komunіkatsіi pіdpryiemstv spozhyvchoi kooperatsіi [The basic and synthetic agents marketing communications companies of consumer cooperation]. Іnnovatsіina ekonomіka – Innovative economy. Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/inek/2011_2/175.pdf [in Ukrainian].
- Іvashova, N.V. (2011). Suchasnyi pіdhіd do formuvannia systemy komunіkatsіi promyslovoho pіdpyiemstva [The modern approach to the formation of industrial enterprise communications systems]. Vіsnik Ukrainskoi akademіi bankіvskoi spravy – Bulletin of the Ukrainian Academy of Banking, 1, 120-126 [in Ukrainian].
- Lytovchenko, І.L. (2009). Udoskonalennia klasifіkatsіi zasobіv marketinhovoi komunіkatyvnoi dіialnostі [The improvement of classification tools of marketing communication activities]. www.nbuv.gov.ua. Retrieved from: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2009_649/14.pdf [in Ukrainian].
- Smіth, P.R. (2003). Marketinhovі komunіkatsії: kompleksnyi pіdkhіd [Marketing communications: an integrated approach]. Kyiv:Znannia-Pres [in Ukrainian].
- Raiko, D.V.(2012). Іnformatsiina vzaiemodiia v protsesi marketunhovoi dsialnosti [Informative co-operation of enterprise is in the process of marketing activity]. Innovations and marketing as motive forces of economic development (pp. 393-401). Sumy: LTD «Torgovyi dim «Papirus» [in Ukrainian].
|