Зміст |
Автори:
О.С. Тєлєтов, Сумський державний університет (м Суми, Україна) Є.І. Нагорний, Сумський державний університет (м Суми, Україна) М.О. Никонець, Сумський державний університет (м Суми, Україна)
Сторінки: 57-66
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.2-05
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Розглянуто комплекс маркетингових досліджень промислового підприємства, що містить: формулювання цілей дослідження, відповідно до існуючої проблеми, обґрунтування вибору методу отримання даних, аналіз особливостей збирання інформації для виробничо-технічної продукції, обробку результатів та вироблення управлінських впливів. Комплекс досліджень стосується розроблення та виробництва продукції, вивчення поведінки споживачів, посередників, постачальників сировини та інших контрагентів промислового підприємства. Проведено аналіз маркетингового мікро- і макросередовища та оцінку конкурентоспроможності одного з базових видів продукції для забезпечення успіху виробника на ринку промислових товарів на прикладі концерну «Nicmas».
Ключові слова: маркетинговые исследования, промышленный маркетинг, b-to-b маркетинг, B2B маркетинг, машиностроение, производственно-техническая продукция, инновации в маркетинге, маркетинг инноваций.
Класифікація JEL: M11, M31, O33.
Цитувати як: Teletov, A., Nagornyi I. & Nikonets, M. (2017). Innovative approaches in marketing studies of industrial and technology production Marketing and Management of Innovations, 2, 57-66. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.2-05
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Holubkov, E.P. (2003). Marketinhovye issledovaniia: teoriia, metodolohiia i praktika [Marketing research: theory, methodology and practice]. Moscow: Izdatelstvo «Finpress» [in Russian].
- Armstronh, H., & Kotler, F. (2001). Marketynh. Zahalnyi kurs [Marketing. General course]. Moscow: Vydavnychyi dim «Viliams» [in Russian].
- Bahiev, H.L., & Tarasevich, V.M. (2010). Marketinh [Marketing]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Uest, Kr. (2002). Marketinhovye issledovaniia [Marketing research]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Uebster, F. (2005). Osnovy promyshlennoho marketinha [Basics of industrial marketing]. Moscow: Izdatelskii dom Hrebennikova [in Russian].
- Khah, P. (2005). Marketinhovye issledovaniia: rukovodstvo po planirovaniiu, metodolohii i otsenke [Marketing research: a guide to planning, methodology and evaluation]. Kyiv: Znanie [in Russian].
- Cherchill, H.A. (2000). Marketinhovye issledovaniia [Marketing research]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Danylyshyn, B. (2009). Mashynobuduvannia vidnovliuie svoi pozytsii [Mechanical engineering restores its position]. Uriadovyi kurier – Governmental courier, 194, 4 [in Ukrainian].
- Nikolaichuk, B.E., & Beliavtsev, M.I. (2004). Promyshlennyi marketinh [Industrial marketing]. Donetsk: OOO PKF «BAO» [in Russian].
- Zozulov, O.V. (2002). Osnovni etapy rozrobky ankety v protsesi marketynhovykh doslidzhen [The main stages of the questionnaire in the marketing research]. Marketynh v Ukraini – Marketing in Ukraine, 5 (15), 34-36 [in Ukrainian].
- Pylypchuk, V.P. (2005). Marketynhova diialnist promyslovykh pidpryiemstv ta tendentsii ii rozvytku [Marketing activities of industry and its development trends]. Teoriia i praktyka marketynhu v Ukraini – Theory and practice of marketing in Ukraine, (pp. 183-212). Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Starostina, A.O. (1998). Marketynhovi doslidzhennia. Praktychnyi aspekt [Marketing researches. Practical aspects]. Moscow, Saint Petersburg [in Ukrainian].
- Fedorchenko, A.V. (2005). Marketynhovi doslidzhennia v systemi upravlinnia promyslovym pidpryiemstvom [Market research in the management of industrial enterprise]. Teoriia i praktyka marketynhu v Ukraini – Theory and practice of marketing in Ukraine, (pp. 340-356). Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Tielietov, O.S. (2002). Marketynh produktsii vyrobnycho-tekhnichnoho pryznachennia [Marketing of products for industrial purposes]. Sumy: Vyd-vo SumDU [in Ukrainian].
- Suchasnyi stan i perspektyvy rozvytku promyslovosti Ukrainy [The current state and prospects of the industry in Ukraine]. (n.d.). lib.chdu.edu.ua. Retrieved from http://lib.chdu.edu.ua/pdf/monograf/47/10.pdf [in Ukrainian].
- O Kontserne (n.d.). nicmas-market.com. Retrieved from http://nicmas-market.com/content/2517 [in Russian].
- O napravleniiakh [On directions]. (n.d.). nicmas-market.com. Retrieved from http://nicmas-market.com/ compressor-urm/2605 [in Russian].
- Inzhinirinkh [Engineering]. (n.d.). nicmas-market.com. Retrieved from http://nicmas-market.com/engineering-urm/2528 [in Russian].
- O kompanii OOO «MIKEM» [About the company «MIKEM»]. (n.d.). mikem.com.ua. Retrieved from http://mikem.com.ua/o_kompanii.html [in Russian].
- Kompressornaia tekhnika [Compressor equipment]. (n.d.). nicmas-market.com. Retrieved from http://nicmas-market.com/ compressor-urm/2604 [in Russian].
- Enerheticheskoe oborudovanie [Power equipment]. (n.d.). nicmas-market.com. Retrieved from http://nicmas-market.com/energy-urm/2571 [in Russian].
- AO «Poltavskii turbomekhanicheskii zavod» – lider mashynostroeniia Ukrainy [JSC «Poltava Turbomechanical Plant» – the leader of mechanical engineering of Ukraine]. (n.d.). old.ptmz.com.ua. Retrieved from http://old.ptmz.com.ua/ [in Russian].
- Lyvarne vyrobnytstvo [Foundry production]. (n.d.). nicmas-market.com. Retrieved from http://nicmas-market.com/ foundry-urm/2581 [in Ukrainian].
- Servis ta zapchastyny [Service and parts]. (n.d.). nicmas-market.com. Retrieved from http://nicmas-market.com/ service-urm/2576 [in Ukrainian].
|