Зміст |
Автори:
Новікова Марина Миколаївна, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова (м. Харків, Україна) Гайдученко Світлана Олександрівна, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова (м. Харків, Україна)
Сторінки: 85-91
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.4-06
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті представлено шляхи трансформації суто економічної категорії – маркетингу – в інформаційному середовищі сучасного міста у його соціально-комунікаційну складову. Для цього розглянуто існуючі теоретико-методологічні підходи до сучасних маркетингових комунікацій і можливості маркетингу як соціального процесу, який сприяє продуктивному діалогу між соціумом та бізнесом. Доведено існування невичерпних можливостей соціального потенціалу маркетингових комунікацій у контексті формування сучасного інформаційного середовища великого міста та розроблено практичні рекомендації стосовно його максимального використання в сучасних умовах.
Ключові слова: маркетинг, соціально-комунікаційна складова маркетингу, соціальний процес, діалог, соціум, бізнес.
Класифікація JEL: М30, М31.
Цитувати як: Novikova M. & Gaiduchenko, S. (2016). Social potential of marketing communications in modern city Marketing and Management of Innovations, 4, 85-91. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.4-06
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Berher, P. ( 1995). Sotsialnoe konstruirovaniie realnosti. Traktat pro sotsiolhyie znaniia [Social Construction of Reality. A Treatise in the Sociology of Knowledge]. Moscow: Medium [in Russian].
- Kastels, M. (2000). Informatsionnaia epokha: ekonomika, obshchestvo, kultura [The informational age: economics, society and culture]. Moskva: Hosudarstvennyi universitet vyisshei shkoly ekonomiki [in Russian].
- Lamben, Zh.-Zh. (1996). Stratehycheskii marketinh [Strategic marketing]. Saint Petersburg: Nauka [in Russian].
- Makliuen, M. (2005). Halaktika Hutenberha: stanovleniie cheloveka pechataiushcheho [The Gutenberg galaxy: the making of typographic man]. Moscow: Akademicheskii proekt: Fond “Mir” [in Russian].
- Moriarti, S. (2001). Marketinhovye kommunikatsii: intehrirovannyi podkhod [Marketing communications: integrated approach]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Pavlenko, A.F., Voichak, A.V., & Prymak T.O. (2005). Marketynhovi komunikatsii: suchasna teoriia i praktyka [Marketing communications: contemporary theory and practice]. Kyiv : KNTEU [in Ukrainian].
- Sokolov, A.V. (2002). Obshchaia teoriia sotsialnoi kommunikatsii [General theory of social communication]. Saint Petersburg: Izd-vo Mykhailova V.A. [in Russian].
- Yuldasheva, O.U. (2012). Personalizatsiia marketinhovykh kommunikatsii – oriientir adaptatsii marketinh-miksa k trebovaniiam potrebitelei v usloviiakh informatizatsii obshchestva [Personification of Marketing Communications – Adaptation Landmark of a Marketing Mix to the Requirements of Consumers in Terms of Society Informatization]. Marketinhovyie kommunikatsii – Marketing Communications, 4, 204-212 [in Ukrainian].
- Kotler, P., & Andreasen, A.R. (1996). Strategic Marketing for Non-profit Organizations. New Jersey: Upper Saddle River [in English].
- Lasswell, H.D. (1948). The structure and function of communication in society. The Communication of Ideas. themedfomscu.org. Retrieved from: http://www.themedfomscu.org/media/elip/The%20structure%20and%20function%20of.pdf [in English].
- Lash, S. (2002). Critique of Information. London: Sage Publications [in English].
|