Зміст |
Автори:
Гліненко Лариса Костянтинівна, НУ «Львівська політехніка» (м. Львів, Україна)
Сторінки: 206-217
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.4-17
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Досліджено способи визначення еволюційно обґрунтованого ступеня новизни та природи інноваційного перетворення під час оцінювання доцільності реалізації проекту на ранніх стадіях проектування. Досліджені фактори, що визначають еволюційну доцільність певного ступеня новизни інновації за різного еволюційного стану об’єкта інновації та його ринку, виділені часткові індикатори, що її відбивають. Запропоновано методику кількісного оцінювання кожного з цих індикаторів та розрахунку інтегрального індикатора еволюційної доцільності ступеня новизни та природи інноваційного перетворення. Розраховано значення апріорних коефіцієнтів впевненості, що відповідають цим індикаторам, та запропоновано спосіб урахування відповідних еволюційних ризиків у дисконтній ставці проекту.
Ключові слова: інновація, ступінь новизни, індикатор еволюційної коректності, коефіцієнт упевненості, інноваційний проект, об’єкт інновації.
Класифікація JEL: O22, O29, D81, M20.
Цитувати як: Hlinenko, L. (2016). Evolutional expediency of innovations of different novelty Marketing and Management of Innovations, 4, 206-217. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.4-17
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Cooper, R.G. (2013). New Product – What Separates the Winners from the Losers and What Drives Success. The PDMA handbook of new product developmentю (pp. 3-34). New Jersey: John Wiley & Sons, Inc. [in English].
- Edgett, S.J. (n.d.). Latest Research: New Product Success, Failure and Kill Rates. www.stage-gate.com. Retrieved from http://www.stage-gate.com/resources_stage-gate_latestresearch.php [in English].
- Hlinenko, L.K. (2012). Metodolohichnyj pidkhid do otsinky evoliutsijnoho ryzyku innovatsijnykh proektiv [Methodological approach to evaluation of evolutional risk in innovative projects]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 4, 161-168 [in Ukrainian].
- Mann, D. (2002). Hands-On Systematic Innovation. Belgium: CREAX Press [in English].
- Mann, D. (2006). On Innovation Timing. Journal of TRIZ, 1. Retrieved from www.triz-journal.com/archives/2006/01/10.pdf [in English].
- Christensen, C.M., & Raynor, M.E. (2013). The Innovator’s Solution: Creating and Sustaining Successful Growth. Cambridge, MA: Harvard Business Review Press [in English].
- Moore, G. (2005). Dealing with Darwin: How Great Companies Innovate at Every Phase of Their Evolution. NY: Portfolio [in English].
- Hlinenko, L.K. (2015). Otsiniuvannia apriornykh znachen’ koefitsiientiv upevnenosti innovatsijnykh proektiv [Estimation of the reference values of coefficients of confidence in innovative project success]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 3, 118-128 [in Ukrainian].
- Hlinenko, L.K. (2009). Metodologichni zasady indykatyvnoi otsinki evoliutsiinoi dotsilnosti innovatsii [Methodological foundations of indicative appraisal of innovation expediency]. Mechanism reguliuvannia ekonomiky – Mechanism of economics regulation, 3(2), 191-198 [in Ukrainian].
- Kotelnikov, V. (n.d.). Customer Satisfaction. 1000ventures.com. Retrieved from www.1000ventures.com/business_guide/crosscuttings/customer_satisfaction.html [in English].
- Horowitz, R. (2001). Using ASIT to Develop New Products. Journal of TRIZ, 11. Retrieved from http://www.triz-journal.com/archives/2001/11/f/index.htm [in English].
- Kadareja, A. (2013). Risks of Incremental, Differential, Radical, and Breakthrough Innovation Projects. www.innovationmanagement.se. Retrieved from www.innovationmanagement.se/2013/07/29/ [in English].
- Evanschitzky, H., Eisend, M., Calantone, R.J. & Jiang, Y. (2012). Success Factors of Product Innovation: An Updated Meta-Analysis. Journal of Product Innovation Management, 29(S1), 21-37 [in English].
- Illiashenko, S.M. (2005). Upravlinnia innovaciinym rozvytkom [Management of innovative development]. Sumy: VTD «Universytetska knyga»; K.: VD «Kniagynia Olga» [in Ukrainian].
- Hartmann, G.С., & Myers М.В. (2000). Technical Risk, Product Specifications, and Market. Report of the Project Team NIST GCR 00-787 «Managing Technical Risk» for U.S. Department of Commerceю (pp. 64–74). NY: National Institute of Standards and Technology [in English].
- Lynn, G.S., & Akgun, A.E. (1998). Innovation Strategies Under Uncertainty: A Contingency Approach for New Product Development. Engineering Management Journal, 10(3), 11-17 [in English].
- Verworn B., & Herstatt, C. (n.d.). Managing the «Fuzzy Front End» of Innovation. www.palgrave.com. Retrieved from www.palgrave.com/106C.pdf [in English].
- Henard, D.H., & Szymanski, D.M. (2001). Why Some New Products Are More Successful Than Others? Journal of Marketing Research, 38, 362-375 [in English].
- Urban, G., & Hauser, J. (1993). Design and Marketing of New Products. New Jersey: Prentice Hall. (pp. 1-16) [in English].
- Poppe, G., & Gras, B. (2002). ТRIZ in the Process Industry. Journal of TRIZ, 2. Retrieved from http://www.triz-journal.com/triz-process-industry/ [in English].
- Dormandise. (2003). An Emerging Consumer Trend and Related New Business Ideas. www.trendwatching.com. Retrieved from www.trendwatching.com/trends/2003/05/DORMANDISE.html [in English].
- Cooper, R., & Kleinschmidt, E. (2000). New Product Performance: What Distinguishes the Star Products. Australian Journal of Management, 1, 17-46 [in English].
- Carbonell-Foulquie, P., Munuera-Aleman, J., & Rodrіguez-Escudero, A. (2004). Technology Newness and Impact of Go/No-Go Criteria on New Product Success. Marketing Letters, 15(2-3), 81-97 [in English].
- Leonard-Barton, D., Wilson, E., & Doyle, J. (1995). Commercializing Technology: Understanding User Needs. Busness Marketing Strategy: Cases, Concepts, and Applications. (pp. 281-305). Chicago, IL: Irwing [in English].
- Shenhar, A.J., Dvir, D., Levy, O., & Maltz, A.C. (2001). Project Success: A Multidimensional Strategic Concept. Long Range Planning, 34, 699-725 [in English].
|