Зміст |
Автори:
Попова Надія Василівна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету (м. Харків, Україна) Шинкаренко Володимир Григорович, Харківський національний автомобільно-дорожній університет (м. Харків, Україна)
Сторінки: 66-75
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.3-05
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглядаються проблеми розвитку маркетингу стейкхолдерів на підприємствах транспортно-логістичної системи в кластерній мережі. На основі аналізу особливостей маркетингу стейкхолдерів запропонована концептуальна модель його розвитку, а також механізм реалізації з урахуванням перспектив формування транспортно-логістичних кластерів в Україні. Визначені подальші напрямки наукових досліджень відносно розвитку маркетингу стейкхолдерів.
Ключові слова: маркетинг транспортно-логістичних послуг, маркетинг стейкхолдерів, розвиток маркетингу стейкхолдерів, стейкхолдерський підхід, підприємства транспортно-логістичної системи, транспортно-логістичні кластери.
Класифікація JEL: M31, L14, R41.
Цитувати як: Popova N. & Shynkarenko, V. (2016). Development of the stakeholder marketing at the enterprises in transportation and logistic system Marketing and Management of Innovations, 3, 66-75. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.3-05
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Bhattacharya, C.B., & Korschun, D. (2008). Stakeholder marketing: Beyond the four Ps and the customer. Journal of Public Policy & Marketing, 27(1), 113-116 [in English].
- Deshpande, S. (2015). Stakeholder orientation in behaviour change marketing initiatives. Social Business, 5(3), 229-236 [in English].
- Freeman, R.E. (1984). Strategic Management: A Stakeholder Approach.Boston: Pitman [in English].
- Frow, P., & Payne, A. (2011). A stakeholder perspective of the value proposition concept. European Journal of Marketing, 45, 223-240 [in English].
- Gundlach, G.T. & Wilkie, W.L. (2010) Stakeholder Marketing: Why “Stakeholder” Was Omitted from the American Marketing Association’s Official 2007 Definition of Marketing and Why the Future Is Bright for Stakeholder Marketing. Journal of Public Policy & Marketing,29(1), 89-92 [in English].
- Hillebrand, B., Driessen, P.H. & Koll, O. (2015). Stakeholder marketing: theoretical foundations and required capabilities. Journal of the Academy of Marketing Science,43(4), 411-428 [in English].
- Hult, G.T.M., Mena, J.A., Ferrell, O.C., & Ferrell, L. (2011). Stakeholder marketing: a definition and conceptual framework. AMS Review, 1, 44-65 [in English].
- Laczniak, G.R. & Murphy, P.E. (2012). Stakeholder Theory and Marketing: Moving from a Firm-Centric to a Societal Perspective. Journal of Public Policy & Marketing, 31(2), 284-292 [in English].
- Lawrence, B., & Bhattacharya, C. B. (2009). Stakeholder marketing: Beyond the four Ps and the customer (Special Report 09-200). Cambridge, MA: Marketing Science Institute. Retrieved from http://scholarship.sha.cornell.edu/articles/330/ [in English].
- Lusch, R.F., & Webster, FE. (2011). A stakeholder-unifying, cocreation philosophy for marketing. Journal of Macromarketing, 31, 129-134 [in English].
- Ruiz-Roqueni, M. & Retolaza, J.L. (2012). Stakeholder Marketing: A New Orientation in the Discipline and Practice of Marketing. Journal of Modern Accounting and Auditing, 8(6), 811-826 [in English].
- Smith, C.N., Drumwright, E.M. & Gentile, M.C. (2010). The New Marketing Myopia. Journal of Public Policy & Marketing, 29(1), 4-11 [in English].
- Vivek, S.D.,Beatty, S.E. & Morgan, R.M. (2012). Customer engagement: Exploring customer relationships beyond purchase.Journal of Marketing Theory and Practice, 20(2), 122-146 [in English].
- Mishin, V.M. (2007). Issledovanie sistem upravleniіa [Research of management systems]. Moscow: JuNITI-DANA [in Russian].
|