Зміст |
Автори:
Крамоліш Ян, PhD, ст. викладач кафедри економіки, факультет менеджменту та економіки, Університет Томаша Баті в Зліні (м. Злін, Чехія)
Сторінки: 11-21
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.2-01
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Метою статті є огляд джерел проектного управління та зв’язку між дизайном і процвітанням бізнесу. Дослідження показує поточну ситуацію в чеському бізнесі в 2012 і 2014 роках. Зроблена спроба проаналізувати (порівняльне дослідження) і визначити обізнаність компаній щодо дизайну як умови процвітання бізнесу. Основною метою дослідження є порівняння відношення до дизайну менеджерів на чеських підприємствах. Результати дослідження дають результати, що вказують на зміну відношення. Визначено кілька аспектів, що стосуються дизайну в чеських компаніях, зокрема спосіб мислення управлінського персоналу.
Ключові слова: довгостроковий маркетинг, дизайн, управління проектуванням, конкурентоспроможність, процвітання бізнесу.
Класифікація JEL: M21, O31.
Цитувати як: Kramoliš, J. (2016). The attitude of Czech companies towards design – comparative study of 2012 and 2014 Marketing and Management of Innovations, 2, 11-21. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.2-01
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Adir, G., Adir, V., & Pascu, N.E. (2012). Logo design and the corporate identity. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 51, 650-654 [in English].
- Belás, J., Macháček, J., Bartoš, P., Hlawiczka, R., & Hudáková, M. (2014). Business Risks and the Level of Entrepreneurial Optimism among SME in the Czech and Slovak Republic. Journal of Competitiveness, 6 (2), 30-41 [in English].
- Best, K. (2006). Design Management: managing design strategy, process and implementation. AVA publishing [in English].
- Beverland, M.B., Wilner, S.J., & Micheli, P. (2015). Reconciling the tension between consistency and relevance: design thinking as a mechanism for brand ambidexterity. Journal of the Academy of Marketing Science, 1-21 [in English].
- Brown, T. (2009). Change by design How Design Thinking Transforms Organizations and Inspires Innovation. HarperBusiness [in English].
- Brown, T., & Wyatt, J. (2015). Design thinking for social innovation. Annual Review of Policy Design, 3(1), 1-10 [in English].
- Bruce, M., & Bessant, J.R. (2002). Design in business: Strategic innovation through design. Pearson education [in English].
- Bruce, M., Cooper, R., & Vazquez, D. (1999). Effective design management for small businesses. Design studies, 20 (3), 297-315 [in English].
- Cooper, R., Junginger, S., & Lockwood, T. (Eds.). (2013). The handbook of design management. A&C Black [in English].
- Cross, N. (2008). Engineering design methods: strategies for product design. John Wiley & Sons.
- Design Management Institute. (2014). What is Design Management? Design Management Institute. Retrieved June 14, 2015, from http://www.dmi.org/?What_is_Design_Manag [in English].
- Gemser, G., & Leenders, M.A. (2001). How integrating industrial design in the product development process impacts on company performance. Journal of Product Innovation Management, 18(1), 28-38 [in English].
- Gmuer, A., Siegrist, M., & Dohle, S. (2015). Does wine label processing fluency influence wine hedonics? Food Quality and Preference, 44, 12-16 [in English].
- Gorb, P. (1988). Corporate identity design; Its contribution to effective management. European Management Journal, 6 (3), 205-208 [in English].
- Herrmann, A., Huber, F., & Braunstein, C. (2000). Market-driven product and service design: Bridging the gap between customer needs, quality management, and customer satisfaction. International Journal of production economics, 66(1), 77-96 [in English].
- Hollins, B. (2002). Design management education: The UK experience. Design Management Journal (Former Series), 13(3), 25-29 [in English].
- Kozubíková, L., Belás, J., Kljuničkov, A., & Virglerová, Z. (2015). Differences in approach to selected constructs of entrepreneurial orientation in SMEs segment regarding the selected socio-demographic factors. Transformations in Business and Economics, Vol. 14, No 3, 333-355 [in English].
- Kramolis, J., Stankova, P., & Richtr, M. (2015). The importance of design in business practices of Czech Companies. E + M ekonomie a management, 18 (2), 151 [in English].
- Krenar, P., & Taraba, P. (2010). The holistic competence of multicultural team member in Czech Organizations. Knowledge Management and Innovation: A Business Competitive Edge Perspective, Vols 1-3 [in English].
- Lidwell, W., Holden, K., & Butler, J. (2010). Universal principles of design, revised and updated: 125 ways to enhance usability, influence perception, increase appeal, make better design decisions, and teach through design. Rockport Pub [in English].
- Melewar, T.C., Dennis, C., & Kent, A. (2014). Global design, marketing and branding: introduction to the special issue. Journal of Business Research, 67(11), 2241-2242 [in English].
- Mozota, B. (2002). Design and competitive edge: A model for design management excellence in European SMEs1. Academic Review, 2(1), 88-103 [in English].
- Mozota, B. (2003). Design management: using design to build brand value and corporate innovation. Skyhorse Publishing Inc [in English].
- Mozota, B. (2006). The four powers of design: A value model in design management. Design Management Review, 17(2), 44-53 [in English].
- Oakley, M. (1990). Design management: A handbook of issues and methods. Oxford, UK: Blackwell Reference [in English].
- Richtr, M.(2012). Design to prosperity. Unpublished manuscript [in English].
- Roy, R., & Potter, S. (1993). The commercial impacts of investment in design. Design studies, 14(2), 171-193 [in English].
- Verganti, R. (2009). Design driven innovation. Harvard Business School Press, Boston [in English].
- Vysekalová, J., & Mikeš, J. (2009). Image a firemní identita. Grada, Prague [in Czech].
|