Зміст |
Автори:
Кханларі А., PhD, асистент кафедри ділового адміністрування, факультет менеджменту, Університет Тегерану (м. Тегеран, Іран) Хаджіхейдарі Н., PhD, асистент кафедри ділового адміністрування, факультет менеджменту, Університет Тегерану (м. Тегеран, Іран) Фарханг М., магістр ділового адміністрування, факультет менеджменту, Університет Тегерану (м. Тегеран, Іран)
Сторінки: 94-107
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.2-09
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Створення та підтримання довіри до бренда вже давно є серйозною проблемою для маркетологів. Однією з найбільш нових маркетингових концепцій є маркетинг, що базується на використанні соціальних медіа. Метою статті є з’ясування впливу бренд-спільнот, заснованих на соціальних медіа, на довіру до брендав у сфері туризму. Для цього були досліджені агентства “Setareh Almas Hali Tour” і “Travel Agency”. Дослідження є прикладним з використанням описово-кореляційного методу та моделювання за структурними рівняннями. Необхідні дані були зібрані за допомогою анкети. Статистичну сукупність складали користувачі “Instagram”. Після збору анкет дані були проаналізовані за допомогою LISREL.
Ключові слова: бренд-спільнота, заснована на соціальних медіа, масова свідомість, загальні обряди і традиції, моральна відповідальність перед суспільством, довіра до бренда.
Класифікація JEL: L83, M31.
Цитувати як: Khanlari, A., Hajiheydari N. & Farhang, M. (2016). The impact of social media based brand communities on brand trust in tourism industry Marketing and Management of Innovations, 2, 94-107. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.2-09
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Laroche, Michel, Habibi, Mohammadreza, Richard, & Marie-Odile. (2013). To be or not to be in social media: How brand loyalty is affected by social media? International Journal of Information Management, 33, 76-82 [in English].
- Kaplan M, & Haenlein M. (2010). Users of the world, unite! The challenges and opportunities of social media. Business Horizons, 53, 59-68 [in English].
- Rezaei Dolatabadi, Hossein, Sharifi Tehrani, Mohammad, Shafiei Arabi, Mohammad Ali, & Esfandiar, Kourosh. (2015). Study on the relationship between electronic quality, trust, satisfaction and loyalty in hotel industry. Tourism Planning and Development Journal, 12 [in English].
- Muniz M, O’Guinn T. (2001). Brand community. Journal of Consumer Research, 27(4), 412-432 [in English].
- Gusfield, J. (1978). Community: A critical response. New York: Harper and Row [in English].
- Shafiei Hosseinabadi, P. (2013). Study on the impact of social media based mass communications on brand trust and loyalty. MS Thesis [in English].
- Rezaei Dolatabadi, Hossein, Sharifi Tehrani, Mohammad, Shafiei Arabi, Mohammad Ali, & Esfandiar, Kourosh. (2015). Study on the relationship between electronic quality, trust, satisfaction and loyalty in hotel industry. Tourism Planning and Development Journal, 12 [in English].
- Chiu, M, Huang H, & Yen C.H. (2010). Antecedents of online trust in online auctions. Electronic Commerce Research and Application, 9, 148-159 [in English].
- Erdogumos, I., & Cicek, M. (2012). The impact of social media marketing on brand loyalty. Procedia Social and Behavioral Sciences, 58, 1353-1360 [in English].
- Julian, Lindsey. (2012). Using Social Media to Increase Consumer Loyalty to a Brand. M.A Thesis, California Polytechnic State University, San Luis Obispo [in English].
- McAlexander, J.H., Schouten, W.J., & Koening, F.H. (2002). Building brand community. Journal of Marketing, 66(1), 38-54 [in English].
- Mangold, W.G., & Faulds, D.J. (2009). Social media: The new hybrid element of the promotion mix. Business Horizons, 52, 357-365 [in English]..
- Laroche Michel, Habibi, Mohammadreza, Richard, Marie-Odile, Sankaranarayanan, Ramesh. (2012). The effects of social media based brand communities on brand community markers, value creation practices, brand trust and brand loyalty. Computers in Human Behavior, 28, 1755-1767 [in English].
|