Зміст |
Автори:
Райко Діана Валеріївна, д-р екон. наук, професор, професор кафедри економічної кібернетики та маркетингового менеджменту, НТУ «Харківський політехнічний інститут» (м. Харків, Україна) Цейтлін Леонід Мусійович, канд. фіз.-мат. наук, докторант кафедри економічної кібернетики та маркетингового менеджменту НТУ «Харківський політехнічний інститут» (м. Харків, Україна)
Сторінки: 22-31
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.1-02
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Обґрунтовано маркетингове забезпечення оцінювання споживацької привабливості товару промислового призначення, що базується на визначені поняття споживацької привабливості з урахуванням активних потреб та очікувань споживачів, втілених в основні конструктивні, технологічні, економічні, екологічні, ергономічні ознаки його якості, що задовольняють найважливіші потреби споживачів. Систематизовано суттєві фактори впливу на прийняття рішення споживачами щодо придбання товарів, що складають його споживацьку привабливість на основі комплексного дослідження різнохарактерних факторів та їх об’єднанні з урахуванням потенційних інтересів споживачів.
Ключові слова: маркетингове забезпечення, товар промислового призначення, споживча привабливість, фактори.
Класифікація JEL: М31, L20.
Цитувати як: Raiko D. & Tseytlin, L. (2016). Marketing support for customer appeal of industrial goods Marketing and Management of Innovations, 1, 22-31. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.1-02
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Kotler, Р. (2011). Marketing 3.0: ot produktov k potrebiteliam i dalee k chelovecheskoi duse [Marketing 3.0.: from foods to the consumers and further to the human soul]. Moscow [in Russian].
- Endgel, D.F., Blekuel, R.D., & Miniard, P.Y. (2000). Povedenie potreditelei [Consumers behavior]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Fоksol, T., Goldsmit, R., & Braun, S. (2001). Psyholohia potrebitelia v marketinhe [Psychology of consumer is in marketing]. Saint Petersburg: Piter [in Russia].
- Posypanova, O.S. (2012). Ekonomicheskaia psiholohia: psiholohicheskie aspekty povedenia potreditelei [Economic psychology: psychological aspects of consumers behavior]. Kaluga [in Russian].
- Gryshchenko, O.F. (2012). Doslidzhennia sutnosti problemy: mistse ta rol v protsesi rozroblennia ta pryniattia marketynhovykh innovatsiinykh rishen [Investigation of the problem: place and role in the development and adoption of innovative marketing solutions]. Efektyvna ekonomika – Effective economy, 7. Retrieved from http://www.economy. nayka.com.ua/?op=1&z=1289&p=1 [in Ukrainian].
- Nielsen Global Online Consumer Survey «Worldwide personal recommendations and opinions of consumers in the networks are the most trusted of all forms of advertising». (Jully 2011). Nielsen Global Online Consumer Survey. New York:Tne Nielson Company [in English].
- Zakon Ukrainy «Pro komertsinyi oblik teplovoi enerhii, vody na vodovidvedennia u sferi komunalnukh posluh» [The Law of Ukraine «On the commercial accounting of heat, water and wastewater utilities»]. (n.d.). zakon.rada.gov.ua. Retrieved from http://zakon.rada.gov.ua/cgibin/ laws/main.cgi?nreg=40-15 [in Ukrainian].
- Tseytlin, N. (2007). Iz opyta analiticheskoho ststastica [From Statistics Analytical Experience]. Moscow [in Russian]
- Wold, H. (1966). Estimation of Principal Components and Related Models by Iterative Least Square. Multivariate Analysis. New York: Academic Press [in English].
- Umetrics. (1995). Multivariate Analysis (3-day course). Winchester, MA. [in English].
|