Зміст |
Автори:
Юсупова Ольга Володимирівна, аспірант кафедри маркетингу та реклами, Київський національний торговельно-економічний університет (м. Київ, Україна)
Сторінки: 94-105
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.1-08
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті проаналізовано політику торговельних підприємств України щодо застосування цінового стимулювання продажів на прикладі мереж магазинів непродовольчих товарів повсякденного попиту. Вивчено залежність характеристик акцій стимулювання продажів від виду торгових марок. Доведено обмеженість впливу виробників на стимулювання продажів товарів у торговельних мережах.
Ключові слова: стимулювання продажів, стимулювання збуту, стимулювання покупців, знижки, промоакції, роздрібна торгівля.
Класифікація JEL: L67, L81, M31.
Цитувати як: Yusupova, O. (2016). Monetary sales promotion of non-food products by retail chains in Ukraine Marketing and Management of Innovations, 1, 94-105. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.1-08
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Varfolomeeva, D.O., & Shestov, S.M. (2010). Doslidzhennіa metodiv stymuliuvannia prodazhu na pidpryemstvah rozdribnoi torhivli [Reaserch of sales promotion methods in retail]. Visnyk Donetskoho natsionalnoho universytetu ekonomiky i torhivli im. M. Tuhan-Baranovskoho. Ekonomichni nauky – Herald of Donetsk National University of Economics and Trade named after Mykhailo Tugan-Baranovsky, 4, 217-223 [in Ukrainian].
- Bozhkova, V.V., & Melnik, Yu.M. (2009). Reklama ta stymuliuvannia zbutu [Advertaising and sales promotion]. Кyiv: Tsentr uchbovoi literatury [in Ukrainian].
- Gut, I.O. (2004). Osnovni problemy vykorystannia suchasnykh marketynhovykh stratehii ta prohram stymuliuvannia zbutu v umovakh rozvytku ukrainskoho rynku [Basic problems of modern sales promotion strategies and programs implementation in the developing Ukrainian market]. Akademichnyi ohliad – Academical review, 1, 80-85 [in Ukrainian].
- Prymak, T.O. (2001). Marketing communications in the system of enterprise management [Marketinhovi komunikatsii v systemi upravlinnia pidpryiemstvom]. Kyiv: Ekspert [in Ukrainian].
- Fomina, O.V. (2009). Osoblyvosti obliku operatsii zi stymuliuvannia prodazhiv tovariv [Peculiarities of operations accounting in stimulation of commodities sales]. Aktualni problemy ekonomiky – Actual problems of economics, 11, 137-144 [in Ukrainian].
- Stratehiia prodvizheniia private label. Keys seti «Watsons Ukraina» [Strategy of private label promotion. Case of «Watsons Ukraine» chain store]. (2014). trademaster.ua. Retrived from http://www.my-trade-group.com/index.php/ritejl/vlasna-marka/item/547 [in Russian].
- Private Label v seti EVA: kazhdiy 5 prodannyy tovar – eto STM [Private label in EVA stores: every 5th selled commodity is private label product]. (2015). my-trade-group.com. Retrived from http://www.my-trade-group.com/index.php/ritejl/vlasna-marka/item/547 [in Russian].
- Tovstolutskaya, L.V. (2005). Dva vzhliada na stimulirovanie potrebitelei [Two views on the consumer promotion]. Marketing Uslug – Services Marketing, 1, 67-77 [in Russian].
- Bambauer-Sachse, S., & Dupuy, A. (2012). Do Price Promotions Lead to a Reduction of Consumers’ Internal Reference Price and If So, under Which Conditions Is this Effect Less Strong? Advances in Consumer Research, 40, 334-344 [in English].
- Pauwels, K., Hanssens, D.M., & Siddarth, S. (2002). The long-Term Effects of Price Promotions on Category Incidence, Brand Choice, Purchase Quantity. Journal of Marketing Research, 39, 421-439 [in English].
- Klimin, A. (2014). Sovremennyie tendentsii stimulirovaniia potrebitelei v mestakh prodazh [Modern tendencies of consumer promotion in point of sales]. Nauchno-tekhnicheskiie vedomosti SPbGPU. Ekonomicheskie nauki – St. Petersburg State Polytechnical University Journal. Economics, 6(209), 200-207 [in Russian].
|