Зміст |
Автори:
Тєлєтов Олександр Сергійович, д-р екон. наук, професор, професор кафедри маркетингу та УІД, Сумський державний університет (м. Суми, Україна) Граділь Анастасія Анатоліївна, магістрант факультету менеджменту та маркетингу, НТУ України «Київський політехнічний інститут» (м. Київ, Україна) Рудь Марія Петрівна, магістрант факультету економіки та менеджменту, Сумський державний університет (м. Суми, Україна)
Сторінки: 33-46
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.3-03
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті досліджено нові підходи до проектування будівництва об’єктів житлової індустрії, що користуються попитом у споживачів, визначено, за якими критеріями будуються житлові комплекси в містах, сформульовано типовий життєвий цикл будівельного проекту та визначено дії маркетологів на кожному його етапі. Зазначається, що управління маркетингом у будівельній сфері адаптує діяльність того чи іншого будівельного підприємства в умовах динамічних змін сучасних ринкових ситуацій відповідно до таких етапів: проведення аналізу кон’юнктури ринку; вибору ринків, на які буде націлена діяльність організації; розробення комплексу маркетингу; втілення в практичну діяльність намічених заходів. Запропоновані у статті теоретико-методичні розробки дадуть можливість доцільніше застосовувати інструменти маркетингу, що виводить цю галузь на новий, більш високий рівень.
Ключові слова: інновації в маркетингу будівництва, маркетинг будівельних послуг, маркетинг житлового будівництва, комплекс будівельного маркетингу, життєвий цикл маркетингу будівництва.
Класифікація JEL: M31, R31.
Цитувати як: Teletov, A., Hradil А. & Rud, M. (2015). Innovative marketing activity in housebuilding. Marketing and Management of Innovations, 3, 33-46. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.3-03
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Stroitelnyi biznes. Informer stroitelnoi industrii [Construction business. Informer of construction industry]. stroyinformer.com. Retrieved from http://stroyinformer.com/marketing.html [in Russian].
- Marketynhovi doslidzhennia rynku budivelnoi produktsii [Marketing research of the market of building products]. marketingweek.ru. Retrieved from http://www.marketingweek.ru/50.html [in Ukrainian].
- Asaul, A.N. (2002). Marketynhovi aspekty diialnosti budivelnoi orhanizatsii [Marketing aspects of the building company activity]. Marketynh – Marketing, 1, 65-74 [in Ukrainian].
- Hrebnov, H.M. (2014). Formuvannia napriamkiv pidvyshchennia efektyvnosti marketynhovoho mekhanizmu upravlinnia konkurentospromozhnistiu budivelnykh pidpryiemstv [Forming of lines efficiency of marketing management mechanism of competitive building companies]. Ekonomichnyi visnyk NTUU «KPI» – Economic Bulletin of NTUU «KPI», 11, 395-400 [in Ukrainian].
- Yefremov, A.H., Tutova, O.M., & Lutsenko, N.Ye. (2006). Udoskonalennia diialnosti budivelnykh pidpryiemstv v rynkovykh umovakh [Improvement of building enterprises in market conditions] [in Ukrainian].
- Radchuk, A.P., & Kuhan, S.F. (2014). Upravlinnia materialnymy zapasamy na promyslovykh pidpryiemstvakh v budivnytstvi [Management of inventory at industrial enterprises in building]. Ekonomichnyi visnyk NTUU «KPI» – Economic Bulletin of NTUU «KPI», 11, 244-248 [in Ukrainian].
- Stakhanov, V.N., & Ivakin, Ye.K. (2000). Marketinh v stroitelstve [Marketing in building]. Rostov na Donu: RHSU [in Russian].
- Stepanov, I.S., & Shaitanov, V.Ya. (2003). Marketinh v stroitelstve [Marketing in building]. Moscow: Yurait [in Russian].
- Kotler, F. (2007). Osnovy marketinha [Basics of marketing]. Moscow: Izd-vo «Viliams» [in Russian].
- Tielietov, O.S. (2004). Marketynh u promyslovosti [Industrial marketing]. Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury [in Ukrainian].
- Stratehicheskii marketinh [Strategiv marketing]. 4p.ru. Retrieved from http://4p.ru/main/research/ [in Russian].
|