Зміст |
Автори:
Гліненко Лариса Костянтинівна, канд. техн. наук, доцент, доцент кафедри електронних засобів інформаційно-комп’ютерних технологій, Національний університет «Львівська політехніка» (м. Львів, Україна)
Сторінки: 118-128
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.3-10
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Розглянуто можливості та переваги застосування методу коефіцієнтів упевненості в успішності проекту для оцінювання доцільності реалізації інноваційних проектів на ранніх стадіях проектування. Показано, що практичне застосування значень коефіцієнтів упевненості за окремими факторами як індикаторів доцільності реалізації проекту потребує визначення апріорних коефіцієнтів упевненості щодо впливу окремих чинників середовища інноваційного проекту на ймовірність його успіху. Запропонована методика та наведені результати розрахунку цих коефіцієнтів для окремих чинників впливу.
Ключові слова: коефіцієнт упевненості, інноваційний проект, критичні фактори успіху, інновативна система, інноваційний продукт, суб’єкт інновації.
Класифікація JEL: O22, O29, D81, M20.
Цитувати як: Hlinenko, L. (2015). Estimation of the reference values of coefficients of confidence in innovative project success. Marketing and Management of Innovations, 3, 118-128. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.3-10
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Cooper, R.G. (2013). New Products – What Separates the Winners from the Losers and What Drives Success. The PDMA handbook of new product development. (pp. 3-34). New Jersey: John Wiley & Sons, Inc [in English].
- Ghaffari, M. (2014). A detailed analysis of existing project success factors. Proceedings of the XXXth Annual ARCOM Conference. (pp. 895-904). Portsmouth: Association of Researchers in Construction Management [in English].
- Cooper, R.G., & Edgett, S.J. (2012). Best practices in the idea-to-launch process and its governance. Research-Technology Management, 55(2), 43-54 [in English].
- Song, X.M., Im, S., van der Bij, H., & Song, L.Z.L. (2011). Does strategic planning enhance or impede innovation and performance? Journal of Product Innovation Management, 28(4), 503-520 [in English].
- Evanschitzky, H., Eisend, M., Calantone, R.J., & Jiang, Y. (2012). Success Factors of Product Innovation: An Updated Meta-Analysis. Journal of Product Innovation Management, 29(S1), 21-37 [in English].
- Groenewegen, G., & Langen, F. de (2012). Critical Success Factors of the Survival of Start-Ups with a Radical Innovation. Journal of Applied Economics and Business Research (JAEBR), 2(3), 155-171 [in English].
- Rudelius, V., Azarian, O.M., Babenko, N.O., Berkovits, E.N., & Borzenkov, S.V. (2008). Marketynh [Marketing]. Kyiv: NMTs «Konsortsium iz udoskonalennia menedzhment-osvity v Ukraini» [in Ukrainian].
- Lamben, Zh.-Zh. (2006). Menedzhment, orientirovannyy na rynok [Market-driven Management]. Sain Petersburg: Piter [in Russian].
- Urban, G., & Hauser, J. (1993). Design and Marketing of New Products. New Jersey: Prentice Hall. (pp. 1-16) [in English].
- Hartmann, G., & Myers, M. (2000). Technical Risk, Product Specifications, and Market. Report of the Project Team NIST GCR 00-787 «Managing Technical Risk» for U.S. Department of Commerce. (pp. 64-74). National Institute of Standards and Technology [in English].
- Henard, D.H., & Szymanski, D.M. (2001). Why Some New Products Are More Successful Than Others. Journal of Marketing Research, 38, 362-75 [in English].
- Wong, S.K.S., & Tong, C. (2012). The influence of market orientation on new product success. European Journal of Innovation Management, 15(1), 99-121 [in English].
- Illiashenko, S.M. (2005). Upravlinnia innovatsiinym rozvytkom [Management of innovative development]. Sumy: VTD «Universytetska knyha» Kyiv: VD «Kniahynia Olha» [in Ukrainian].
- Ross, D. (2009). Customer needs and Innovation Effectiveness. www.innovare-inc.com. Retrieved from http://www.innovare-inc.com [in English].
- Ghorbani, H., Abdollahi, S.M., & Mondanipour, I.N. (2013). An Empirical Study on the Impacts of Market Orientation and Innovation on New Product Success. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 3(9), 315-326 [in English].
- Peterson, R.A., & Brown, S.P. (2005). On the Use of Beta Coefficients in Meta-Analysis. Journal of Applied Psychology, 90 (1), 175-181 [in English].
|