Зміст |
Автори:
Круковська-Мілер Агата Марія, канд. екон. наук, доцент Інституту маркетингу в Департаменті з питань управління, факультет менеджменту, кафедра маркетингу, Ченстоховський технологічний університет (м. Ченстохова, Польща)
Сторінки: 182-190
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.3-16
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Метою статті є аналіз факторів, що впливають на пацієнтів при виборі послуг у сфері охорони здоров’я. Автором наведені види потреб та особливості медичних послуг, від яких залежить попит на них безпосередніх споживачів. Стаття має методичний та дослідницький характер.
Ключові слова: потреби, центри охорони здоров’я, пацієнти, послуги для пацієнтів, час очікування медичної допомоги.
Класифікація JEL: I10, I11.
Цитувати як: Krukowska-Miler, A. M. (2015). The factors which have an impact on patients when they are choosing health care centres in Poland . Marketing and Management of Innovations, 3, 182-190. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.3-16
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Bukowska-Piestrzyńska, A. (2007). Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów. Warszawa: Wydawnictwa Fachowe Cedetu Sp. z o.o. [in Polish].
- Dobska, M., & Dobski, P. (2000). Marketing usług medycznych. Warszawa: Wydawnictwo INFOR [in Polish].
- Furtak, R. (2003). Marketing partnerski na rynku usług. Warszawa: PWE [in Polish].
- Gajewski, S. (1994). Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing. Łódź: Wydawnictwo uniwersytetu Łódzkiego [in Polish].
- Holub, J. (2001). Kierunki rozwoju marketingu na rynku usług medycznych. Przegląd Organizacji. Katowice: Miesięcznik TNOIK 6/2001 [in Polish].
- Kotler, Ph., Armstrong, G., Saunders, J., & Wong, V. (2002). Marketing – podręcznik europejski. Warszawa: PWE [in Polish].
- Kotler, Ph., Shalowitz, J., & Stevens, R.J. (2013). Wydawnictwo ABC Wolters Kluwer business. Warszawa [in Polish].
- Kapliński. A., Łysiak M., & Pięcińska, T. (Eds.). (2001-2003). Zakład opieki zdrowotnej w praktyce. Warszawa: Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. Z o.o. [in Polish].
- Mykowska, A. (2002). Satysfakcja pacjenta a jakość obsługi medycznej. Zdrowie i zarządzanie, 6, 19 [in Polish].
- Payne A. (1997). Marketing usług. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [in Polish].
- Zarządzanie w opiece zdrowotnej. (2001). Kautsch, M., Whitfield, M., & Klich, J. (Red.). Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego [in Polish].
|